Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb er toevallig 1 gekocht van de week. alleen met 4 jaloezieeen voor mijn Monza a-1
Ik vind het persoonlijk er dik en ook tijdsgetrouwIndien je een econoom meter hebt kan daar een storing inzitten…had ik ook namelijk.
Als je het slangetje lostrekt en hij loopt hoog maar gelijkmatig stationair dan zit daar het euvel.Ik heb het opgelost door een heel klein gaatje in dit slangetje te prikken (je econoom meter werkt dan nog gewoon)
maar het schommelen is meteen weg.@Ewoud94 wrote:
Dan maak je een auto met z’n brute, brede en snel uitziende snuit en dan plak je er van die achterlijke deuren en een veeeels te hoge kont aan.
Komt er waarschijnlijk ook maar een blokje in met max 160pk wat dus niet vooruit te branden is.
Maarja we zullen zien hoe hij er in het echt uit ziet. Had enorme verwachtingen maar die zijn een stuk minder geworden.
Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
Ik kan er ook echt niet over uit…..echt een verschrikkelijke domper die achterkant en deuren :puke
Ik vind de voorkant erg tof….alleen die deuren, wat een verschrikkelijke domper. :puke
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?27,5043912,5161445#msg-5161445″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@nova1.6 wrote:
@charlois187 wrote:
@Laserlite wrote:
Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*
Je hoeft niet zo boos te kijken hoor :jerryIemand van hier misschien?
that’s me…enne ik boos kijken? Ik sta zeer positief in het leven ! hahahahaha :thumb
jij werkt in heerjansdam?
Klopt helemaal Nova. Op dat kleine industrieterrein
bij Larocar.@Laserlite wrote:
Gisteren op de A12 een goudkleurige monza gespot. Kenteken is 56-XV-F*
Je hoeft niet zo boos te kijken hoor :jerryIemand van hier misschien?
that’s me…enne ik boos kijken? Ik sta zeer positief in het leven ! hahahahaha :thumb
@peter777 wrote:
Vandaag mijn groene monza qua motor mooi aan de loop gekregen, vulde de tank bij pompstation. En JA HOOR de ontluchtings slangen lek op een onmogelijke plek. Heb de tank er nog wel onderweg gejenst om 22:00 in de avond maar mocht niet baten. Morgen van de partij met een Suzuki swift…. ‘t is niet anders.
Hi Peter, was wel ff gezellig toch? Volgend jaar dan toch misschien met de Monza?
Was wel ff leuk een gezicht bij het naampje te hebben.
Groeten,Mario (charlois187) van de goude Monza.
ziet er nog steeds super uit Ron!
Ik ben toevallig 19-12-2012 getrouwd…..in mijn eigen Monza uiteraard :thumbGa je binnenkort nog naar een bepaalde meeting toe met de A-2? kan ik hem ook eens in het echt bewonderen.
Er zit nog een addertje onder het gras.
Je bent verplicht om je auto tussen december en februari te schorsen.
Doe je dit niet, moet je gewoon het volle pond aan
wegenbelasting betalen…. En dat is (in mijn geval) veel.Ik ben bang dat onze gekoesterde oldies dalijk enkel
nog voor oudijzerprijzen verkocht worden.heb een Monza mar C30NE + 265-Getrag, haal 1 op 9 ermee met normale rijstijl.
Zou ik echt heel rustig doen moet de 1 op 10 ook nog te halen zijn.@PeterNoFear wrote:
lekker toch, beetje krokant?
omnomnomnom :jerry
ach ff in elkaar frikandellen :jerry
@tornado….ik zou hem ff een berichtje sturen.
Misschien verkoopt hij hem wel apart. Zal wel tof staan op
jou Monza….zelf vind ik het ook erg tof, maar bij een ander.
Greets, marioVind die luxaflex wel tof hoor, echt van die tijd….de rest….mwahhh, niet mijn ding.
@Freestyler wrote:
@Senatorman wrote:
@emiel5 wrote:
Aan die regeling heb je nog geen zak. Ik rijd minder dan 5000km per jaar, maar wel het gehele jaar door.
Wat heb ik dan aan zo’n klote kaart :swearMet deze regeling (60 dagen) worden ook prima de echte klassieker/oldimer liefhebber ontzien. Jij rijdt een wegenbelasting-vrije auto alleen omdat het goedkoop is. Het doel van deze regeling is dan ook exact om deze groep aan te pakken,.
Voor mij en vele andere liefhebbers een prima regeling. Zo verdwijnt het echte schroot eindelijk ook eens van de weg.
Dit is een stelling waar ik me totaal niet in kan vinden.
Ik rijd bijna dagelijks met mijn Senator. In jouw beleving doe ik dat dus enkel omdat het goedkoop is, en niet omdat ik een liefhebber ben.Dit is toch wel de meest domme uitspraak die je zou kunnen maken.
Ik heb de financiële mogelijkheden niet om mijn wagen in concoursstaat te krijgen. Dat maakt me echter geen mindere liefhebber.
Sterker nog, ik ben van mening dat ik meer kwijt ben aan tijd en geld onder de streep om mijn wagen in de staat te houden in welke hij nu verkeerd, dan dat ik hem in concoursstaat zou krijgen en dan maar binnen zou laten staan.
Denk dat de wagen van het laatste meer te lijden heeft, dan van dagelijks gebruik.En dan laat ik even in het midden dat de auto momenteel in een betere staat verkeerd dan toen ik hem net had.
Kortom, dagelijks gebruik wil niet zeggen dat men daarom geen liefhebber kan zijn. Het kan ook zijn dat men graag in zijn wagen rijdt, iets waar hij in eerste instantie ook voor bedoeld is. Dat hij daarbij goedkoper is dan menig moderne auto, is daar mooi in mee genomen.De dagen kaart ben ook ik geen voorstander van. Wat zijn 60 dagen in een jaar nu?!? (als het al 60 dagen worden)
Als ik enkel dan mag rijden, weet ik zeker dat de belasting per jaar goedkoper zal zijn dan het extra onderhoud dat het stilstaan met zich mee brengt.
Meen me te herinneren dat het km terug draaien ook verboden gaat worden, dan is het aantal km per jaar toch makkelijk te registreren middels de km stand opname bij apk?
(ja ook hier zijn makkelijke oplossingen voor, maar geen enkele manier is waterdicht)Just my 2 ct.
Helemaal mee eens!!
Ik rijd ook dagelijks met mijn Monza, maar zodra er iets mee is dan laat ik het verhelpen.
Liefhebbers hoeven ook niet zelf te kunnen sleutelen vind ik (al is het wel handig uiteraard).
Ik zelf kan weinig zelf, maar heb wel de contacten die goed werk afleveren.Al sneeuwt het of ligt er pekel, ik rij er gewoon doorheen(maar hij staat s avonds wel droog en warm binnen) Veel mensen kunnen dit totaal niet begrijpen, maar ik ben van mening
dat ik mijn wagen heb gekocht om in te rijden, niet om er naar staan te kijken in de garage.
En gaat hij roesten….nou ja dan laten we het toch gewoon herstellen?
Ik heb mijn Monza nu meer dan 5 jaar en rij er 4500 kms per jaar mee en hij ziet er nog steeds super mooi uit…lees roestvrij (mede dankzij Garage Romijn die veel onderhoud heeft verzorgd)Dus nogmaals, ik ben het helemaal met je eens.
ff een foto tje hoe hij er nu bij staat.
[http://7.media.hyves-static.net/1509024854/6/zELu/0/img1509024854.jpeg/img]
@charlois187 wrote:
@kadettje-89 wrote:
gister gespot een goud kleurige monza met blauwe kentekenplaten.volgens mij beginnend met 56-??-vx dacht ik.reed bij het politie buro pleinweg rotterdam.zag er cker mooi uit.
dat zal ik geweest zijn
@kadettje-89 wrote:
gister gespot een goud kleurige monza met blauwe kentekenplaten.volgens mij beginnend met 56-??-vx dacht ik.reed bij het politie buro pleinweg rotterdam.zag er cker mooi uit.
dat zal ik geweest zijn
[//img]http://7.media.hyves-static.net/1509024854/6/zELu/0/img1509024854.jpeg]
Ik heb 18 inch BBS (breedset) onder mijn Monza liggen voor 235 breed achter 255
loopt niet aan…maar moet erbij zeggen dat ik de Monza niet verlaagt heb.PS…Ik vind een mooie stoere grote velg wel mooi staan onder een Monza/Senator.
Ik hou niet van die fietsbandjes / of ballonbanden, maar een ieder heeft een andere visie hierop.
Ben je een grote brede velg zat kan je makkelijk je originele set weer monteren.
Indien je er allerlei tupperware aan vast gaat plakken (wat ik dus weer verschrikkelijk vind) dan zal dat moeilijker te verwijderen zijn als ff 4 banden omwisselen :thumbupwat betreft het gorgelende geluid…ik weet precies wat je bedoelt.
Ik heb mijn monza nu 5 jaar en heb het al zo lang….geen zorgen over maken. :thumbup@kadett-supreme wrote:
absoluut niet de wollen…
maar voor je je hele auto gaat doen met ‘n katoenen “hoes”….. adviseer ik je eerst ‘n klein stukje te doen, want ik denk dat je hiermee ook wel ‘n krasje gaat maken…….. eigenlijk zou je dan ‘n microvezel hoes moeten hebben.
als je het mij vraagt… ik zou het niet doen zo………. aangezien je lak in goede staat is, zoals je zelf zegt heb ik ‘n vermoeden dat je het hiermee slechter maakt dan dat je het met ‘n applicator pad aanbrengt en met ‘n microvezeldoek uitwrijft……….. maar je moet het zelf weten natuurlijk. ik ben maar leek op dit gebied ;)
Hi Wilco,
Dankje voor de email.
Normaliter was ik mijn monza als volgt.
*eerst afspuiten hoge druk
*autoshampoo Meguiars en Mircovezel handschoen wassen
* droogrijden en laatste beetje met een mircovezeldoek droogmaken.
* indien nodig kleien (de lak is nog in zeer goede conditie dus heb ik al een tijd niet gedaan)
* met applicator wax aanbrengen en met een vezeldoek uitwrijvenNu ga ik een keer proberen (eerst op de rover van mijn vriendin) of ik ook een goed resultaat kan krijgen door de wax met een poetsmachine aan te brengen.
We zien we wat het opleverd, maar ik zal zoiezo eerst een klein stukje proberen op een onopvallende plek :thumbup
Mijn dank is groot Rowan :wors
Ik heb inderdaad een draaischijf van +/- 30 cms.
Als ik hem enkel wil gebruiken om mijn wagen in de was te zetten (niet polijsten want lak is in zeer goede conditie)
Moet ik dan die wollen of katoenen hoes hebben?Het is een 18V accu poetsmachine, niks bijzonders ofzo.
Hij is te vergelijken met een Kinzo.
@kaneelschep….thanks ik ga eens een blik werpen bij de Gamma. :thumbup7 maart 2012 om 07:29 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987420Jezus wat lelijk gelast zeg….dat had ik beter gekunt en ik heb nog nooit gelast. :puke
Ik hoop dat dit geen foto is van jou bolide Black Commo?De een doet het met de hand (doe ik ook al jaren) de ander met een machine toch?
Dat is ook niet mijn vraag of je iets aanbrengt met de hand of met een machine.Het enige wat ik hoop te weten te komen is waar er poetsdoeken te krijgen zijn die
minimaal een diameter van 25 tot 30 cms heeft. :thumbup6 maart 2012 om 08:50 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987483@Black_Commo wrote:
Pfff gezeik blijft zich opstapelen met deze auto :puke
Merkte gister dat ik natte voeten had toen ik uit de auto stapte en was er al bang voor.
Toen ik vanochtend instapte ff kijken en ja hoor de vloer bij de pedalen was echt zeiknat :swearVan het weekend kijken of ik kan vinden waar het vandaan komt, maar ben bang dat het allemaal veel lelijker wordt als dat me bij aankoop beloofd was :thumbdown
Keep ya head up.
Met zo’n oudje kom je idd helaas problemen tegen als je hem net hebt.
Ik had ook een aantal problemen toen ik mijn Monza 4 jaar geleden aanschaftte.
Maar voor alles is een oplossing :thumbup Momenteel is mijn Monza helemaal ok.
Geen rare geluiden of defecten.Ik gok op een raamrubber die niet ok is, of toch verborgen roest.
Check anders even onder de motorkap of je daar geen ongeregeldheden tegenkom.
Ik wil anders ook wel even meekijken met je ik woon immers om de hoek bij je.greetz,Mario
@astrawez wrote:
Net bij Undercover in Nederland op SBS bij een parkeerplaats een zilvere Senator A1 gespot met hoed op de hoedenplank.
Wilde ik ook net gaan posten….hij was toch blauw metallic? Was een A1 met A2 achterlichten als ik het goed had.
-
AuteurBerichten