Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Stuur je dan een PB hoor je er niks meer van :thumb
@Hammerr7 wrote:
Is te doen, Stuur me even een prive bericht.
Mvg
Prive bericht gestuurd Hammerr7 ;)
@TedMechanic wrote:
@weezyf wrote:
voorbumper spuiten 125 euro,-
Goed dat je het zegt! We zitten al 3 jaar op dit antwoord te wachten! :wors
:jerry :jerry :jerry
Geen brokje metaal door de afgebroken bougie in de cilinder gevallen ?
Vandaar de putjes misschien :???:Hey OPCer , dit heb ik onlangs gedaan bij mijn Astra Coupe Turbo denk dat dit ongeveer het zelfde is als bij de Zafira OPC.
Wou deze ook langs boven eruit halen maar dat lukte mij niet doordat de turbo in de weg zat.
Ik heb het zo gedaan : voorbumper + stootbalk + intercooler verwijderd , airco fan verwijderd , airco radiator los halen en opzij doen leidingen heb ik niet los gehaald.
Nu kon ik mooi aan de radiator .
Ik heb hem OEM gekocht bij http://www.teile-profis.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hoop dat je hier wat mee bent ;)Dacht dat sommige X20XEV blokken ook close deck waren :???:
Update , probleem gevonden bleek dat de metalen EDS aanzuigbuis van intercooler naar inlaat ” vroeger rubber ” tegen de remleiding zat .
Vanddar dus het irritante getik :???:Nee zal hem deze week op de brug zetten opt werk want ik word er stilaan gek van :???:
Zo nieuw pompje betseld bij kfzteile was 70€ goedkoper dan bij de Opel dealer !!
gerben rsv , de nummers kloppen in ieder geval heb hem ook gevonden op http://www.kfzteile-profis.de .
Dat is het idd Chris426 ;) ff kijken om een nieuwe te halen bij de dealer dan .
:hmmz ok Vannos dan maar best niet kopen ;)
Sorry tekening heb ik niet , maar je kan het ook doen zoals Vannos zegt :)
Je kan de vacuum ook anders leggen , van Throttle Body naar FPR , T-stukje er tussen en naar Turbo .
Zo heb je de vacuumbox en de solleniod niet meer nodig .
Ook wel bekend als de BCS Bypass ;)Had ik ook bij mijn Z20LET blijkbaar kan die niet tegen de GM bougies mss omdat die op eds draait .
Zitten er nu Beru’s Platina in probleem opgelost best tevreden nu .Als je echt een dumpvalve wilt ga dan voor een collins , of het schadelijk is voor je turbo dat denk ik niet .
Maar hou het liever stock vind hem beter rijden zo ;)Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de BCS bypass gedaan waardoor de vacuumbox niet meer word gebruikt ;)
Kans is groot dat je een vacuumlek hebt als het TC lampje gaat branden tijdens het rijden .
Heb ik ook had ;)zou ik ook wel eens willen weten :hmmz
ja bumper er best afhalen , slang losmaken en zie wat eruit komt dan heb je al een richtlijn of je turbo nog goed is .
15000 pagina’s :shock: !!! het z20let gedeelte kan je niet apart kopen zeker ?
Haal ff de slang onderaan de intercooler los en zie hoeveel olie daar uitkomt ;)
Ze hebben gewoon de soleniod bypass uitgevoerd .
Deze zit achteraan op het blok en zit op een vacuumbox , je bent vast niet de enige met deze mod ;) .
Voor zover ik weet heeft de Z20LET toch geen EGR of heb ik het mis :???:20 september 2013 om 13:51 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174734Denk toch ook aan de druklager hoor ;)
28 augustus 2013 om 19:03 In reactie op: overdreven roken + gek geluid dumpvalve Astra G met LEH #18170241Post effe een filmpje van de rook en het geluid van de dumpvalve .
Als je de ecu verwisseld heb je ook de V-max op uw auto , dus probeer dit effe .
Hoe en waarop heb je dumpvalve aangesloten ?? -
AuteurBerichten