Gerammel pedalen

Forumindex Forums Modellen Astra Gerammel pedalen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271649
    belgium turbo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 June 2010

      Hallo , vreemd voorval met mijn astra .
      Als mijn wagen nullast staat te draaien hoor en voel ik gerammel ( trillingen ) in de voetpedalen :???: heeft ik wat gas dan voel of hoor ik niks meer .
      Ook tijdens het schakelen of gas los en terug meteen op het gas dan hoor en voel ik gekraak op of rond de pedalen .
      Misschien een vreemde vraag maar ik wil ze toch vragen aan jullie ;)

      Grtz .

      #18282579
      djnick10
        Lid sinds:
        20 January 2015

        Hoi,

        Ik heb een soort gelijk probleem. Als je tijdens het rijden je voet legt op het gas of koppelingspedaal voel je hem trillen. Ook het indrukken van de koppelingspedaal voel je een soort schurend rammelend gevoel. Optrekken doet hij prima. Ik zou het niet weten.

        Ik heb een astra h uit 2008 en heeft 66.000 km gereden.

        Weet jij al wat het was?

        #18282580
        belgium turbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2010

          Nee zal hem deze week op de brug zetten opt werk want ik word er stilaan gek van :???:

          #18282581
          djnick10
            Lid sinds:
            20 January 2015

            Ik hoor geen gekraak.. Ik voel alleen een trilling op me pedalen.. Wat denk jij dat het is?

            #18282582
            belgium turbo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2010

              Update , probleem gevonden bleek dat de metalen EDS aanzuigbuis van intercooler naar inlaat ” vroeger rubber ” tegen de remleiding zat .
              Vanddar dus het irritante getik :???:

              #18282583
              b07
                Lid sinds:
                24 February 2009

                @djnick10 wrote:

                Hoi,

                Ik heb een soort gelijk probleem. Als je tijdens het rijden je voet legt op het gas of koppelingspedaal voel je hem trillen. Ook het indrukken van de koppelingspedaal voel je een soort schurend rammelend gevoel. Optrekken doet hij prima. Ik zou het niet weten.

                Ik heb een astra h uit 2008 en heeft 66.000 km gereden.

                Weet jij al wat het was?

                misschien een gaar druklager, heb zelf nog nooit trilling op het koppelings pedaal gevoeld maar weet wel dat die lagers erg kunnen rammelen/gieren en, als je het koppelings pedaal dan indrukt is het rammelen/gieren even weg maar, als er geen hoorbaar verschil is tussen koppeling in of, koppeling uit dan hoef je het daar niet te zoeken

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.