OPC Radiateur vervangen info gevraagd

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) OPC Radiateur vervangen info gevraagd

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274476
    OPCer
      Lid sinds:
      16 July 2010

      Mijn radiateur lekt bij de plastic ophangingspunten, betreft een Zafira A OPC bj 02
      voor zover ik kan zien zit er merk Behr in, heeft iemand wel eens zelf de radiateur vervangen bij een OPC?
      Kan deze bovenlangs of onderlangs worden uitgebouwd, kortom heeft iemand een howto vervangen radiateur?

      Welke optie’s zijn er allemaal, waar kopen enz, OPC heeft ondertussen 221.000 km met de eerste radiateur gedaan, hoeft ook geen duur (race) exemplaar o.i.d.

      Alvast bedankt voor jullie info.

      Mvg,
      OPCer

      #18303882
      OPCer
        Lid sinds:
        16 July 2010

        Niemand ervaring met vervangen opc radiateur?

        #18303883
        belgium turbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2010

          Hey OPCer , dit heb ik onlangs gedaan bij mijn Astra Coupe Turbo denk dat dit ongeveer het zelfde is als bij de Zafira OPC.
          Wou deze ook langs boven eruit halen maar dat lukte mij niet doordat de turbo in de weg zat.
          Ik heb het zo gedaan : voorbumper + stootbalk + intercooler verwijderd , airco fan verwijderd , airco radiator los halen en opzij doen leidingen heb ik niet los gehaald.
          Nu kon ik mooi aan de radiator .
          Ik heb hem OEM gekocht bij http://www.teile-profis.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;
          Hoop dat je hier wat mee bent ;)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.