Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
7 maart 2017 om 00:24 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18340033
kan de boardcomputer van de betreffende aanbieder ook aangeven of traction controle active is of niet ?
deze grijpt namelijk op de cruise controle snelweg 90 kmph in bochten in en zak terug naar 70kmph, als ik zie dat die ingrijpt kan ik zelf namelijk gas bijgeven( vrij vervelend hij wil niet meer uit hahaha )7 maart 2017 om 00:21 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18340032dank u, heb gelijk bericht gestuurd
6 maart 2017 om 23:22 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18340026oke eens doen dan, weet iemand toevallig waar ik een wiper handel voor astra g kan halen met boardcomputer knopjes ?
6 maart 2017 om 23:19 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18340024waar vind ik de bestel link dan ?
die vind ik nergens terug6 maart 2017 om 23:06 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18340022kijk zijn website maar , lijst is weg en ook de verkoop ervan kan ik daar niet meer vinden.
aangezien ik met mijn X16XEL met een boardcomputer hendel deze wel om kan bouwen.
en als ik me niet vergis is dit de site: http://veramon.czweb.org/en_pp_opel.html6 maart 2017 om 22:23 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18340017nog iemand toevallig zoon display tekoop.
ze zijn namelijk niet meer te bestellenoke, dus dat hoort.
ik ben bang dat de koppakking lekker is, als hij uit staat komt er nog rook uit af en toe.
ik moest voorheen koelvloeistof geregeld bijvullen, na ik stop oli lek er ingegooit heb is oli verbruik verminderd en ook de koelvloeistof blijft redelijk op pijl.komende weken ga ik weer bij lucht inlaad geheel proberen te reinigen, ook het spruitstuk, de throtllebody is paar maanden geleden gedaan en nog steeds schoon na mijn weten.
maar als er compressie verlies is dan doe ik niet zoveel meer aan deze motor, en kan ik kijken voor een anderen.
auto is immers bijna 18 jaar oudik weet niet welke speakers er in de Astra H standaard zitten, ik heb rond om bosch fabrieks speakers a 75/100 watt rond om in mijn Astra G station ( zelfde maaten als de astra H )
toch zou mijn voorkeur naar de Hertz gaan van 80watt ( 160 watt piekvermogen ) en ook iets goedkoper.
of gebruik je een versterker om de 100 watt te kunnen halen ?ik heb last van af en toe vermogens verlies , alleen onderweg reageert de motor af en toe niet of heel traag op het gas.
en andere keren weer ontzettend fel op een klein beetje gas.
hoe werkt dit filter precies en is het te reinigen of moet het vervangen worden ?Ik heb toch wel een Astra G caravan 1.6 16v die aardig snel weg is mee mee komt.
heb de pijp uit het luchtfilter gehaald en zeg eerlijk, na resetten van de computers merk je wel degelijk dat er koppel in lage toeren is bijgekomen .
kan in ze 5 makkelijk uit 1000 rpm optrekken zonder gesputter en gestotter.alleen ik zat t edenken om ook een andere lucht inlaat pijp te gaan leggen.
en het ingangs spruitstuk schoon temaken, maar lees hier net wat nieuws.een X16XE onder gedeelte van inlaatspruitstuk pas dus op een X16XEL met de boven kap van het oude spruitstuk ?
is er nog wat te doen aan de Throttle body , of is die gelijk aan een grotere versie ( x18Xel zelfde blok grotere boring ) ?ik had vandaag de zelfde B3060 code, deze kwam toen ik mijn auto in de achteruit zette dus in eens opzetten.
na contact uit starte de auto niet meer.
wat ik gedaan heb was ECU/Mobi Resetten alle transponders verwijderen, en vervolgens sleutel inleren.
dit lijkt te mislukken met de meldig Wrong TP-Key, maar niets is minder waar, want het duurt dik 10min tot 1 uur voorde mobillizer alles aan de ECU heeft doorgegeven blijkbaar.
maar de storing en meldingen komen vaak van missen de VIN of niet over een komende VIN in een van de aan sturings modules 9 ECU/Mobilizer/Steering Comp/etc etc.De meldingen van vast zittende dashboard op Km Rpm en dergelijke, kan door transponder/mobilizer lost naar de ecu voorkomen, ook het dashboard heeft een eigen computer sturing in het dashboard zelf en die staat weer in verbinding met de ECU en Mobilizer
ik heb via vaux-com mijn opcom weer gedowngrade naar 1.45 deze was via de officiele op-com naar 1.64 gegaan.
na 1.45 heb ik 1.59 er opgezet omdat dit dus de laatste firmware is van de clone versie van vaux-com.
laatste versie die ik gevonden heb is VAUX-COM 120309a+131223d GB ( V1.59 FW )120309a is een versie uit 2011/2012
131223d is een versie uit 2013/2014Tevens hoop op-com clone info en downloads: http://obd2-diag.blogspot.nl/2016/09/opcom-op-com-fw-v159-v145-vaux-com.html
-
AuteurBerichten