Astra h composet installeren

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h composet installeren

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339242
    Barry Beenspek
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 February 2017

      Hallo,

      Ik ben vanplan om in mijn Astra een composet te installeren, alleen nou heb ik daar nog niet zoveel ervaring mee.
      Hebben jullie voor mij tips voor een goeie composet? (Budget is ong. max 200€)

      Ondertussen is de auto radio al vervangen naar deze: http://www.kenwood.nl/car/autoradio/all/KDC-BT45U/?view=details

      Zelf ben ik deze composet tegengekomen:
      https://www.caraudioshop.nl/voor-uw-auto/pasklare-speakers/composet-1393050276/premium-speakers-voor-opel-astra-h-2005-2015.html

      Alvast bedankt! :)

      #18339243
      Bas Hoogendoorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 February 2017

        ik weet niet welke speakers er in de Astra H standaard zitten, ik heb rond om bosch fabrieks speakers a 75/100 watt rond om in mijn Astra G station ( zelfde maaten als de astra H )
        toch zou mijn voorkeur naar de Hertz gaan van 80watt ( 160 watt piekvermogen ) en ook iets goedkoper.
        of gebruik je een versterker om de 100 watt te kunnen halen ?

        #18339244
        Barry Beenspek
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 February 2017

          Indien mogelijk wil ik het zonder versterker doen, scheelt weer een versterk inbouwen. :)

          Moet ik dan aan zoiets denken?
          https://www.caraudioshop.nl/hertz-dsk-165

          #18339256
          MOSHterd
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2016

            Wellicht zijn deze Pioneer speakers iets voor je.
            50 watt RMS, 220 watt piek.
            ‘Speciaal’ voor Opel ontworpen, dus zou in de bestaande gaten moeten passen (zonder adapterring oid) en volgens mij (weet ik niet zeker), kun je zelfs de originele bekabeling gebruiken.

            #18339280
            turbosix
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 November 2010

              Ik heb de Herts DSK’s in mijn Vectra gehad, heb nu 2 sets van de ESK serie (vergelijkbaar met de APK serie van Audison, is het zelfde fabriekje)
              Het verschil is niet drastisch dus voor het geld zou ik de DSK serie kiezen.
              Voor het geld erg goed klinkende speakers!

              De Pioneers heb ik nog nooit gehoord, heb alleen Hertz, Rockford, Kicker en Alpine gehad.

              De beste speaker-upgrade die je in mijn ogen kunt doen is een starterset van Silent Coat in de deuren plakken. Die €19,- laten je speakers €100,- duurder klinken :-)

              #18339283
              Barry Beenspek
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 February 2017

                Silent coat heb ik al in de deuren geplakt :)

                Wanneer ik voor die hertz dsk speakers ga, zijn er dan naast de montage speaker ringen dingen die extra moet kopen? Bijvoorbeeld kabels?

                Of kan ik gewoon de bestaande kabels gebruiken?

                #18339285
                Astra_DLS
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2008

                  Ik heb zelf bij ombouw altijd de stekker aangepast en de originele in tact gelaten. Is bij verkoop van de auto makkelijker om alles weer terug te bouwen en je audio mee te nemen naar een volgende auto toe.

                  #18339289
                  MOSHterd
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 February 2016

                    Misschien beetje off-topic…
                    Barry, heb je toevallige foto’s gemaakt toen je die Silentcoat in je deuren maakte? Ik denk er ook over om dit te doen, het was me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe ik dit het beste aan kon pakken.

                    #18339297
                    Barry Beenspek
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 February 2017

                      [quote quote=18339289]QUOTE[/quote]

                      Helaas geen foto gemaakt van het eindresultaat. Maar volgende week ben ik van plan om de nieuwe speakers te gaan installeren. Mocht je graag een foto willen hebben dan kan ik er eventueel 1 maken. :)

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.