Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb nl versie en werkend op Windows 8.1… :thumb
Hoi,
Wie kan mij helpen aan NL software voor op-com v2 en hoe ik hem draaiende krijg onder windows 8.1 64bit ????
Mvg Vincent,
Maar bedankt voor het meedenken en je helpende hand :thumb :thumb
Schema heb ik hier al liggen, heb een tijdje geleden nog een cc ingebouwd in een vectra a.. dus weet wat me te wachten staat :mrgreen:
Oke,. duidelijk… Dus word ouderwetse manier.. Draadjes trekken en solderen… :(
Stekker van de servo zit ook niet op de motorboom, die hoort bij mij weten op de kabelboom van het chassis te zitten,
Maar waarom wel de rest van de stekkers overal behalve de servo stekker :hmmzDank U heren,
@Wim, wil hem ook met originele Opel onderdelen tunen, dus zoals de 2000 set, ben nu aan het kijken voor 17ers velgen van opel… :D
@Soepkiepe, Had die ook al gevonden bij mij zoektocht, maar kwam niet overeen met de prijzen bij hem :roll:
Maar skirts van een 2000 set is goed pasklaar te maken voor een Fje 5 deurs, op Engelse forum’s doen het er
heel veel,.Origineel is de astra sedan ook uitgevoerd met zo een gsi pakket, was type 200ts en is (meen ik) alleen in Afrika geleverd,.
Oke,. dit is duidelijke gegevens van wat wel en wat niet,
Ik ga dit allemaal even tot me nemen en kijken wat ik ga doen, heb nu de begrenzers uit me bak gehaald en dat klinkt al
aardig… :DVerder heb ik even de motor tuning uitgesteld omdat ik zaterdag wat anders heb aangeschaft wat ik ook graag wou,
Ik denk maar dat ik een topic ga openen bij vectra over de verbouwing van mij veccie…
Maar even een vraag onder de vectra a rijders hiero,
Welke verlaging past nu ook op de v6 ?? volgens mij moet van een 4×4 turbo toch het zelfde zijn (kwa gewicht op de vooras) ??
of valt hij dan iets lager uit ?? bijvoorbeeld als ik 40mm van een 4×4 pak dat hij dan op de vooras 50mm zakt ???ik wil eigenlijk maar 40 a 45 mm zakken omdat ik dadelijk 17ers minimaal wil monteren…
Mvg Vincent,
@Maurice89 wrote:
[youtube:3adcrigq]http://www.youtube.com/watch?v=u69VP7rXB8M[/youtube:3adcrigq]
Zo een soort filter wil ik niet eens op mijn brommer monteren :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb tot nu toe al wat merken horen waaien, K&N , Green , dbilas , Raid-hp , Cosworth ,
Even kijken wat hun gamma is en prijzen vergelijken… :thumb@Oenatje wrote:
het is toch logisch dat een OPEN filter meer warme lucht kan pakken
Hangt toch echt van de plek waar hij geplaatst word, of het nu naast de motor is of links voor onder bij je mistlamp,
@Oenatje wrote:
het is zelfs bewezen op een rollerbank dat een open kelk minder vermogen levert
Ja dat kan best, maar de ene auto is niet de andere he, nu insinueer jij dat een power filter niet bijdraagt bij meer vermogen,
Dat zou het zelfde zijn als een andere uitlaat systeem, gooi er een groep a onder en je hebt meer geluid maar geen extra vermogen,Had hem inderdaad ook in een andere topic gevonden.. :D
@Oenatje, we hebben het hier ook over een cold air systeem, dus geen aanzuig van warme lucht vanuit de motor,Vindt dat trouwens wel een onnozele redenatie over warme lucht van de motor, :hmmz je originele lucht bak zit ook vlak naast de motor en die word ook warm (zeker in de zomer),
Ik snap best dat het niet goed is als je een power filter rechtstreeks op je inlaat plaatst zodat ie achter de motor komt en volle bak warme lucht inzuigt, maar volgens mij als de filter voor de motor blijft (dus bij de grill in de buurt) moet dat mij niks uitmaken,
@Corsa_gsi, Dat setje wat je aanhaalt is kwa prijs wel heel gunstig en is nog een eyecatcher ook. stof om na te denken,
@BlueastraG, Heb je aandelen in datatuning ? ;) Maar zou graag een foto willen zien, op site staat inderdaad nog niks vermeld over cold air intake…
@Vincent23, bij de ene scheeld het in vermogen en bij de ander weer niet, hangt volgens mij van de kwaliteit af, je kan natuurlijk zo een autostyle filtertje van een paar tientjes opgooien maar kan bij mij mening nooit goed zijn voor prestatie’s van de motor, ik ben van mening dat kwaliteit en prestatie’s wel wat mogen kosten, vooral als je echt winst wil behalen,Mijn nieuwe aanwinst,
helemaal poepie origineel.. :angelWat ook wel eens wil scheuren is de toevoerpijpje van je egr, heeft een kennis van mij ook wel eens gehad,
Dat is een dun flexibel pijpje wat vanaf de achterste uitlaatspijtstuk naar de egr loopt,Oke das mooi, zal ik even gaan spitten maar dan moet ik het bij een ander doen,
Tis draait niet bij mij op me win7 ultimate (of ik heb een te oude versie??)Maar bedankt voor je reaksie,
Grtz Vincent,
@pipo wrote:
@AstraVinnie wrote:
Mijn velgjes onder me station,
Keskin 16 inch 9j et25 vooras en et15 achteras…..Met Federal SS 195/45/16 bandjes….
die zijn wel dik. wel type is het
Zijn keskin kt8, waren eerst zilver, heb ze zelf gespoten en opnieuw gepolijst, ze zijn ook zo verkrijgbaar maar wel zeldzamer als de zilvere uitvoering.
Mijn velgjes onder me station,
Keskin 16 inch 9j et25 vooras en et15 achteras…..Met Federal SS 195/45/16 bandjes….
klopt,heb hem in tegelen gehaald,
Was weinig mee,voorbumper kapot gereden en interieur was volledig uitgeleefd, motorisch liep ie ook niet lekker maar had ik al snel gefikst…,.9 oktober 2009 om 13:52 In reactie op: Waarop letten bij aankoop Opel Astra 2.0 16V sport ( hatchba #17534216Hoi,
Goed kijken of ie geen schade heeft gehad, (kofferbak even de mat optillen) motorruimte ff goed inspecteren,
Kijken of alles werkt, radio even uitzetten en motor starten en even naar links en rechts sturen en horen of je geen rare geluiden hoort,(let op of je geen harde zoem hoort,dat wil nog wel eens het bijna einde van de stuurbekrachtiging pomp zijn,die zijn bij de astra g elektrisch en vrij prijzig) horen of de motor mooi rond loopt , dashboard kastje willen ook wel eens afbreken, en een proef rondje maken (met koude motor gaan rijden en lekker een half uurtje tot een uurtje rond gaan rijden dat de motor ook goed warm is,
En of ie goed onderhouden is ( optijd zijn olie ververst,distributie, filters,)
En als je echt niet zeker weet,even een anwb keuring laten doen…..
Verders zou ik het niet weten waar je op moet letten, (heb er zelf ook 1 gehad maar die was tip top in orde,kende namelijk de hele geschiedenis van de onderhoud)Suc6 met het zoeken van je nieuwe astra g …….
PS: Neem geen rode….is een poetskleur…kan het weten,die van mij was rood……:D:D:D
Nee,.idd geen opc’tje, toch wel zonde,
Hoop het van nie,zonde… weer een opc’tje minder op de weg…:cry
FF checken of ie gloeit… kan waarschijnlijk je gloei relais zijn,
Owkee,.heb ik verkeerd gekeken naar bouw jaar,. sorry mijn excuses ervoor…
Zal mijn oude station eens tonen hier,
2.0 16v c20xe volledig gereviseerd (zelf gedaan)
groep a naar achter (vanaf spuitstuk)
Chip, brandstof drukregelaar van 3,5 bar, 4 gaats verstuivers,
alles geflowd (inlaat), ong 180 pk…Grtz AstraVinnie
Ik neem aan dat het om een astra f uit 98 gaat ??
Zoja,dan heeft rieger die grillen gewoon of even op marktplaats kijken voor een grill vanaf 94 tot 98,Neem aan dat je deze bedoeld..
Grtz Vincent,
-
AuteurBerichten