Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Even vragen of Jurek met een asje tegen je startmotor aantikt terwijl jij start, wie weet…
Ik rij er ook 1 die, zoals Opaul al zegt, voldoet aan je beschrijving :thumb
Vreemd, er rijden toch zoveel mensen rond met 18 inch op hun Calibra en een ET waarde van 35…
Wat bedoel je met 7 inch? Bedoel je 7J of 17 inch?Ik rij met 18 inch en ET 35 wat prima gaat. Je hoeft echt geen ET van 49 aan te houden.
Een ET van 35 en dan bandenmaat 215-35-18 werkt prima :thumbVolgens mij heb ik inderdaad iets niet helemaal goed gelezen. Op de foto is de linker idd de aanvoer en de rechter de afvoer…
Dat is toch echt de retourleiding en zou idd niet meer leverbaar zijn… Elke slangenboer zoals Pirtek ofzo kan deze namaken voor je.
De kop is eraf :thumb Alleen zijn beide koppen totaal verschillend dus heb deze kop maar weg gebracht voor revisie. Ze gebruiken idd wel dezelfde koppakking.
Dankjewel voor je advies maar wil het eigenlijk wel zeker weten. Is er iemand die het zeker weet?
Ik snap het gedoe over die bekers ook nooit zo goed, mensen klagen altijd over de bekers/prijs uitreiking maar ze doen wel mee??? Als je het niet eens bent doe je toch ook niet mee? Datzelfde geldt voor de entreeprijs, voor die 10 euro is er wel altijd veel geregeld (wat veel mensen wellicht niet zien?). Er staan veel “vrijwilligers” die de hele dag bezig zijn, voorbereidingen hebben getroffen, enz, enz. Reken maar eens uit wat er van die 690 euro entreegeld overblijft voor de club…
Als je je inschrijft voor 5 categoriën dan heb je ook kans dat je 5 keer een beker kan gaan halen, dat weet je vantevoren. Op geen enkele meeting is dit ook een probleem geweest in het verleden, snap ook niet goed waar dit nu vandaan komt. Als iemand zich 5 keer inschrijft maar vanwege de vele bekers maar 2 keer naar voren geroepen wordt krijg je weer een discussie dat het niet klopt. Of als iemand geen enkele beker heeft gewonnen maar wel best of show is dan krijg je ook vragen/klachten.
Ik blijf er dan ook bij dat de organisatie beslist hoe zij het willen, je weet het vantevoren en kun je altijd kijken of je dan wel of niet mee doet.Ik vond het in ieder geval een zeer geslaagde meeting, het was gezellig, het eten was goed, het weer was onverwacht toch mooi en OCZ heeft er zichtbaar alles aan gedaan om de meeting te laten slagen. Namens mij wil ik iedereen dan ook erg bedanken van OCZ en volgend jaar zijn we er zeker weer bij!
Je moet dat stukje beugel inderdaad gewoon een stukje afslijpen/dunner maken. Ik rij met hetzelfde systeem op de Calibra en dat gaat al jaren prima :thumb
Glyco krukaslagers: H982/5 STD
Glyco drijfstanglagers: 71-3764/4 STD26 juni 2011 om 19:53 In reactie op: 24-25-26 juni 2011 6e unlimited opel meeting meerhout #17723833Wij, van Calibra Dream Team hebben het ook heel erg gezellig gehad :thumb
Alles was goed geregeld en er hing een gemoedelijke sfeer, schone wc’s, schone douches (met warm water:D ), gezellig feest en leuke band op zaterdagavond, complimenten voor de organisatie!
Volgend jaar zijn we er zeker weer ;)15 juni 2011 om 10:52 In reactie op: CTN Internationale Opel Meeting, 10, 11, 12 juni 2011 #17827987@corsa danny wrote:
@ CTN wat bram eigenlijk bedoeld was dat wij dachten dat wij diegene waren die iets verkeerd hadden gedaan omdat 1 van ons bij de poort een ballon kapot had gemaakt maar dan is het goed om te weten dat wij dat niet zijn geweest.
ook namens mij bedankt voor het gezellige weekend
greetz dannyInderdaad fijn om te weten dat wij hier niet mee bedoeld worden ;)
Het was in ieder geval weer een gezellig weekendje :thumb
Inderdaad, ligt geheel aan de olie. Maar 113 met lekker doorgassen (mits betrouwbare meter) kan absoluut geen kwaad hoor. Bij 130 zou ik wel een oliekoeler in gaan bouwen ;)
Zwart en een bakkie of 20 per dag, blijf je jong van:D
Thuis senseo/dolce gusto en op het werk verse Douwe Egberts…Wij zijn er ook weer bij:D
Zoals eerder gezegd, heb je je benzine er al eens uit gegooit? Een LET vind 1 jaar oude benzine echt niet leuk;)
Een leeg glas bier is hetzelfde als een BH aan de waslijn, het beste is eruit:D
[rquote=1875165&tid=138720&author=dinse]Hoi,
Mijn blok is helemaal gereviseerd met welke olie deze nu het beste in te rijden?
Wilde er Shell helix ultra racing 10W60 indoen athans las ik dat goed beviel hier of andere ideeen?mvg
[/rquote]
Ik kan je die inderdaad heel goed aanraden;)
Saab 900 SE V6 (94-98) used the same engine as the V6 Calibra.
The engine (designated B258i) was carried over and used in early Saab 9-3 production. The C25XE is a general GM European engine; German design, UK built. When used in Saabs the configuration was the familiar transverse mounting and even used the same F25 gearbox. Engine management was the same Bosch Motronic.
The early Saab 9-5 range also offered another GM V6 – the 3.0L X30XE from the Omega.Zeg, doe dit allemaal lekker via u2u. Vind dat het Oschersleben topic nu wel erg “offtopic” gaat zo.
Ja, er zijn er al genoeg die het opzuipen:D
Ah, bedankt voor het advies:D Snap er zelf niet zoveel van maar ga iets anders proberen, moet me gaan lukken binnenkort;)
Ik krijg hem er ook niet op. Kopieer mijn avatar vanaf het CDT forum, 170 x 128 px groot, geen foutmelding maar ook geen foto…
Neem toch aan dat het om een Calibra gaat hier:D
In 99% van de gevallen ligt de bedrading er gewoon, relays erin zetten, knopjes erin zetten en klaar. Niks programmeren met tech 1 of 2, nergens voor nodig.
Dit is zo gedaan;) -
AuteurBerichten