18-09-2011, Internationale Opel Meeting, Goes

Forumindex Forums Overige Meetings 18-09-2011, Internationale Opel Meeting, Goes

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #17901600
    DeMeistah
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 December 2010

      en dit allemaal terwijl de Zeeuwe Tuning Night in mei nog wel zo gezellig was toen, vond het toen alleen jammer dat ik net het terrein afliep en de mensen bij de ingang flappen zaten te tellen en er over op zaten te scheppen, klein beetje onprofessioneel

      #17901601
      Vannos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 November 2010

        5 bekers voor de astra G of die Kadett ?

        #17901602
        Mr.X
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 February 2010

          @H_essel wrote:

          @Mr.X wrote:

          @hessel

          Als het je nie om de bekers gaat waarom schrijf je eigen voor 4 klasse in dan heb je daar al nie over te zeiken
          En als je praat voor 8 andere mense dan vind ik persoonlijk dat die 8 liever normaal er iets over zeggen dan dat jij overal alles loopt af te zeiken

          Ik schreef me voor 4 klasse’s in omdat het zo rustig, Dan heb je nog een concurrentie he. Maar die vrouw van SHOW OF SHINE WTF waar hebben jullie die vandaan.
          Maar die 8 zullen denk het zelfde reageren als mij;). En Mr.X beetje jammer he Overal wat bedoel je daar mee doe het namelijk alleen hier. Misschien leren jullie nog van deze punten

          Maar wat ik bedoel met overal is ook op automaxx forum
          Daar staat het zelfde de verhaal als,hier
          we kunne altijd van fouten leren( zie edit eerste post) maar dan kan dat wel op een normale manier En jammer nee totaal nie

          #17901603
          H_essel
            Lid sinds:
            2 April 2011

            Vannos
            allebij hadden ze 5bekers. Maar die jongen van de Astra G vond het niet leuk dat die 5bekers had. En van die Kadett was ook raar aan het kijken.

            Mr.X
            Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van. en denk een Limit instellen van 2bekers ofso.

            #17901604
            Vannos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2010

              @H_essel wrote:

              Vannos
              allebij hadden ze 5bekers. Maar die jongen van de Astra G vond het niet leuk dat die 5bekers had. En van die Kadett was ook raar aan het kijken.

              Mr.X
              Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van.

              als je niet weet hoe ze het vinden zeg dan ook niks van dat ze het niet leuk vonden.

              de engels man was heel blij

              niet voor niks zo,n foto :)

              maar genoeg nu over die bekers. Nu weten we het wel :)
              alleen maar negatieve posts bijna dan.. is er ook nog wat positief
              over het eten of iets ?
              daar zie ik niks over staan.

              #17901605
              Mr.X
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 February 2010

                @H_essel wrote:

                Vannos
                allebij hadden ze 5bekers. Maar die jongen van de Astra G vond het niet leuk dat die 5bekers had. En van die Kadett was ook raar aan het kijken.

                Mr.X
                Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van. en denk een Limit instellen van 2bekers ofso.

                Daar zulle we het zeker over hebben over dat limiet denk ik zo
                En die engels man vond het wel leuk die en onze belgische vriende waren nog even zitte toen iedereen weg was en nog even mee zitte praten

                Maar goed iedereen weet het denk wel en heeft zijn mening was ook een leuke dag met mooie autos en lkkr eten

                #17901606
                caliberty
                  Lid sinds:
                  14 May 2005

                  Bij bijna alle meetings is er wel gezeur over de jury .
                  Ik heb het een keer zelf gedaan , het is zo verdomde moeilijk .
                  Doe het ook nooit meer .
                  Al is het om het gezeik erna .
                  Je doet het nooit goed .
                  Het blijft een kwestie van smaak .
                  Krijg je een beker dan heb je geluk dat de jury ongeveer de zelfde smaak dan jij heeft .
                  Geen beker gewoon pech , volgende keer beter .

                  Greetssssssssssssssssssssssssss Wil

                  #17901607
                  Proosjuh
                    Lid sinds:
                    28 September 2006

                    @caliberty wrote:

                    Bij bijna alle meetings is er wel gezeur over de jury .
                    Ik heb het een keer zelf gedaan , het is zo verdomde moeilijk .
                    Doe het ook nooit meer .
                    Al is het om het gezeik erna .
                    Je doet het nooit goed .
                    Het blijft een kwestie van smaak .
                    Krijg je een beker dan heb je geluk dat de jury ongeveer de zelfde smaak dan jij heeft .
                    Geen beker gewoon pech , volgende keer beter .

                    Greetssssssssssssssssssssssssss Wil

                    En zo is het en niet anders.

                    groetjes

                    #17901608
                    Mr.X
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 February 2010

                      @caliberty wrote:

                      Bij bijna alle meetings is er wel gezeur over de jury .
                      Ik heb het een keer zelf gedaan , het is zo verdomde moeilijk .
                      Doe het ook nooit meer .
                      Al is het om het gezeik erna .
                      Je doet het nooit goed .
                      Het blijft een kwestie van smaak .
                      Krijg je een beker dan heb je geluk dat de jury ongeveer de zelfde smaak dan jij heeft .
                      Geen beker gewoon pech , volgende keer beter .

                      Greetssssssssssssssssssssssssss Wil

                      ben het er helemaal mee eens.

                      #17901609
                      lexpaa
                        Lid sinds:
                        3 July 2004

                        iets positiefs, het eten was goed, de koffie met liefde gezet en ondanks dat het rustig was hing er een goede sfeer :thumb

                        ik kom er nog heel ff op terug, ik ben de eigenaar met de astra G met de 5 bekers, als je mijn mening vraagt had ik er voor gekozen als jury om de auto die het hele totaalplaatje heeft, ICE, interieur, exterieur,motorruimte en mooiste in dit geval astra G alleen de beker best of show te geven.

                        neem niet weg dat ik superblij ben met de 5 bekers, ik neem aan dat iedereen dat wel zou zijn. :wtf

                        #17901610
                        black champion
                          Lid sinds:
                          18 July 2004

                          uiteraard ben je blij met 5 bekers!

                          maar het is precies wat caliberty zegt. smaak van de jury en jou smaak gelijk dan scoor je punten!

                          vind het wel heel erg jammer dat het altijd over de bekers moet gaan……

                          het enige wat ik jammer vond is dat ik er dit jaar niet bij kon zijn in zeeland!

                          dus toch nog iets positiefs: ik ben er volgend jaar zeker weer bij!

                          #17901611
                          biancaatje
                            Lid sinds:
                            13 September 2009

                            ik vind t zelf jammer dat ik dit jaar niet kon komen (moeders vierde verjaardag dus ja) en t gezeur over bekers huo je toch op elke meeting die heb ik ook met mijn 4categorien en 12 bekers en tot afgelopen jaar gratis inschrijving ;)

                            zodra jullie de datum weten voor aankomend jaar ga ik zorgen dat ik er zeker bij kan zijn

                            #17901612
                            vauxy
                              Lid sinds:
                              2 April 2010

                              het is gewoon vreemd dat ze dat toelaten als club zijnde. je wil uiteindelijk toch dat mensen weer terug komen op de OCZ meeting? dan zijn dit toch wel de fouten die men niet moet maken, want hier hadden ipv 2 gelukkige personen 10 gelukkige personen kunnen staan. Maar dat is natuurlijk verschillend qwa organisatie waar hun de grens leggen..

                              #17901613
                              black champion
                                Lid sinds:
                                18 July 2004

                                je legt zelf je punt al uit: dat is aan de organisatie!

                                #17901614
                                caliberty
                                  Lid sinds:
                                  14 May 2005

                                  @vauxy wrote:

                                  het is gewoon vreemd dat ze dat toelaten als club zijnde. je wil uiteindelijk toch dat mensen weer terug komen op de OCZ meeting? dan zijn dit toch wel de fouten die men niet moet maken, want hier hadden ipv 2 gelukkige personen 10 gelukkige personen kunnen staan. Maar dat is natuurlijk verschillend qwa organisatie waar hun de grens leggen..

                                  Ik kom voor de gezelligheid , en kom gewoon iedere keer weer terug beker of geen beker .
                                  Als jij het laat afhangen van een beker winnen of niet dan vind ik dat zielig.
                                  En als je de beste bent in een bep. categorie dan verdien je een beker .
                                  Mooiste interieur , motorruimte , kofferbak , exterieur = best of show .

                                  Gr Wil

                                  #17901615
                                  vectra_driver
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    19 November 2004

                                    We doen het al 15 jaar op deze manier nooit gezeur geweest. Waarom er nu mensen met 5 bekers weg gingen is ook omdat we 72 bekers hadden en er helaas door de omstandigheden 69 auto’s waren. Die dan ook nog niet allemaal voor de S&S waren ingeschreven. Over een beker limiet zullen we het zeker hebben in de evaluatie. Helaas kunnen we nooit iedereen gelukkig maken maar we doen wel ons best.

                                    Gr Mark

                                    #17901616
                                    Arjan Kuijper
                                      Lid sinds:
                                      29 June 2004

                                      Ik snap het gedoe over die bekers ook nooit zo goed, mensen klagen altijd over de bekers/prijs uitreiking maar ze doen wel mee??? Als je het niet eens bent doe je toch ook niet mee? Datzelfde geldt voor de entreeprijs, voor die 10 euro is er wel altijd veel geregeld (wat veel mensen wellicht niet zien?). Er staan veel “vrijwilligers” die de hele dag bezig zijn, voorbereidingen hebben getroffen, enz, enz. Reken maar eens uit wat er van die 690 euro entreegeld overblijft voor de club…
                                      Als je je inschrijft voor 5 categoriën dan heb je ook kans dat je 5 keer een beker kan gaan halen, dat weet je vantevoren. Op geen enkele meeting is dit ook een probleem geweest in het verleden, snap ook niet goed waar dit nu vandaan komt. Als iemand zich 5 keer inschrijft maar vanwege de vele bekers maar 2 keer naar voren geroepen wordt krijg je weer een discussie dat het niet klopt. Of als iemand geen enkele beker heeft gewonnen maar wel best of show is dan krijg je ook vragen/klachten.
                                      Ik blijf er dan ook bij dat de organisatie beslist hoe zij het willen, je weet het vantevoren en kun je altijd kijken of je dan wel of niet mee doet.

                                      Ik vond het in ieder geval een zeer geslaagde meeting, het was gezellig, het eten was goed, het weer was onverwacht toch mooi en OCZ heeft er zichtbaar alles aan gedaan om de meeting te laten slagen. Namens mij wil ik iedereen dan ook erg bedanken van OCZ en volgend jaar zijn we er zeker weer bij!

                                      #17901617
                                      belgiumopelfriends
                                        Lid sinds:
                                        26 August 2011

                                        wij vonden het een super meeting
                                        de sfeeer zat goed en hebben goed gelachen
                                        hoop dat we vlug de nieuwe datum hebben voor volgend jaar dat we zeker kunnen komen
                                        kwa bekers heb ik niets op aan te merken het waren allemaal verdienstelijke winnaars
                                        kzou enkel nog eens kijken voor inschrijvings geld per cat.
                                        mvg belgium opel friends

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.