CTN Internationale Opel Meeting, 10, 11, 12 juni 2011

Forumindex Forums Overige Meetings CTN Internationale Opel Meeting, 10, 11, 12 juni 2011

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #17827978
    CTN
      Lid sinds:
      10 January 2009

      @BramL wrote:

      het was zeker een gezelig weekend :thumb ik wil iedereen bedanken voor de gezeligheid. 2de prijs A corsa :D
      jammer dat als 1 iemand van een club iets kapot maakt dat de heel club er op aangesproken wordt en niet de gene die dat gedaan heeft. en eigen leden die prijs hebben vind ik persoonlijk niet kunnen maar dat zijn jullie regels.

      Gr Bram

      In dit geval betreft dit een club die slechts met een paar wagens aanwezig was, en ook allemaal bij de gebeurtenis betrokken waren (tot twee keer toe zelfs!). Het was dus niet slechts één persoon die zich hieraan schuldig maakte, maar iedereen die er van die club was op dat moment. Wij hebben er voor gekozen om het op deze manier bekend te maken en gaan er van uit dat die mensen die dit zijn geweest zelf wel weten om wie het gaat, en van ons mogen dat soort gasten gewoon wegblijven, vooral ook omdat je ook nog een grote bek terug krijgt als je er iets van zegt. :argue

      Wat betreft de eigen leden die prijzen winnen ga ik hier niet zo de zoveelste keer uitleggen hoe wij dat doen, het gaat om het gezellige weekend en niet om de prijzen, die zijn maar bijzaak

      #17827979
      CTN
        Lid sinds:
        10 January 2009

        @black champion wrote:

        heb me ook weer prima vermaakt in zundert! erg gezellig altijd vooral in stuivezand ’s avonds! en ja het weer wat doe je eraan? niets toch. vond dat we nog niet mochten klagen met een paar buien.

        1 Groot punt van kritiek: als je met grote letters op je regelement hebt staan dat alleen weekend gasten prijzen kunnen winnen, hoe kan het dan dat er prijzen worden gewonnen door mensen die er toch echt alleen op zondag waren???

        Er zijn inderdaad twee auto’s door onze regels heen “geslipt”, dit is te wijten geweest aan het feit dat er niet goed duidelijk was bij de mensen die de inschrijvingen deden op zondag hoe het precies werkte. Jammer, maar wel iets om volgend jaar inderdaad goed op te letten, want wij blijven onze regels hanteren zoals het is, deelname door de weekendgasten

        #17827980
        KayCee
          Lid sinds:
          14 May 2005

          Wij hebben ook een vet gezellig weekend gehad, iedereen bedankt die hier aaan hebben meegewerkt.
          Mocht 1ste prijs Astra H en meest gereden KM mee terug nemen richting G-Town.

          Ikzelf vind het geen probleem als clubleden (ik ben idd lid van CTN) prijzen winnen, daarom is er ook een afhankelijke jury aangesteld.
          Zij bepalen en niet iemand van CTN en zoals Saskia al zei: het gaat idd om de gezelligheid en nie om het winnen.

          Welke wagens zijn er dan door de selectie geslopen van “niet weekend wagens”
          Heb ik die dan zeker gemist

          Greetz KC

          #17827981
          corsa danny
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2005

            @ CTN wat bram eigenlijk bedoeld was dat wij dachten dat wij diegene waren die iets verkeerd hadden gedaan omdat 1 van ons bij de poort een ballon kapot had gemaakt maar dan is het goed om te weten dat wij dat niet zijn geweest.
            ook namens mij bedankt voor het gezellige weekend
            greetz danny

            #17827982
            CTN
              Lid sinds:
              10 January 2009

              ok dan, nou normaal gesproken zouden we iemand hier zeer zeker persoonlijk op aan spreken, maar in dit geval leek het ons beter om dit niet te doen en het algemeen te houden.
              Om het lek prikken van een ballon ging het niet hoor, en wat ons betreft is het nu klaar ermee.

              Ik weet niet om welke leden het ging met prjzen (ikzelf misschien met mijn tigra, Jeroen met de glow off, Patrick, onze ex-voorzitter met zijn corsa, Kees met de meeste km?) wat betreft de prijzen, maar er zijn inmiddels ook een redelijk aantal ex- leden waarvan anderen misschien niet weten dat ze geen lid meer zijn, en die kunnen ook gewoon mee doen uiteraard.
              Eigen clubleden mogen met hun calibra alleen met de clubcars klasse mee doen, en verder wel met de andere klassen.

              groetjes, Saskia

              #17827983
              black champion
                Lid sinds:
                18 July 2004

                @KayCee wrote:

                Welke wagens zijn er dan door de selectie geslopen van “niet weekend wagens”
                Heb ik die dan zeker gemist

                Greetz KC

                onder andere die geel/zwarte c kadett (enorm vette kar) die kwam op zondag morgen aan en ging er wel met de best of show vandoor.

                in mijn ogen kun je dit niet maken als je met grote letters vermeld dat alleen de weekend bezoekers prijzen kunnen winnen.

                ach ja tis gebeurd, volgend jaar beter zullen we maar zeggen…

                #17827984
                heineken
                  Lid sinds:
                  2 August 2005

                  even een kleine correctie die gte was zaterdag ook al aanwezig maar ik denk maar een uur of zo en is daar na naar huis gereden en zondag even de bekers weg wezen slepen

                  #17827985
                  kurtmanta
                    Lid sinds:
                    18 November 2005

                    idd die geel zwarte gte is de zaterdag ook al daar geweest
                    men foto’s komen een van dees online,

                    @heineken
                    , heb nog enkele ferme foto’s van uwe c coupe

                    #17827986
                    CTN
                      Lid sinds:
                      10 January 2009

                      De geel zwarte C Kaddett is er beide dagen geweest en heeft ook voor heel weekend betaald, meneer gaf alleen aan thuis te gaan slapen, net als toch wel nog een paar meer.

                      groetjes, Saskia

                      #17827987
                      Arjan Kuijper
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        @corsa danny wrote:

                        @ CTN wat bram eigenlijk bedoeld was dat wij dachten dat wij diegene waren die iets verkeerd hadden gedaan omdat 1 van ons bij de poort een ballon kapot had gemaakt maar dan is het goed om te weten dat wij dat niet zijn geweest.
                        ook namens mij bedankt voor het gezellige weekend
                        greetz danny

                        Inderdaad fijn om te weten dat wij hier niet mee bedoeld worden ;)

                        Het was in ieder geval weer een gezellig weekendje :thumb

                        #17827988
                        heineken
                          Lid sinds:
                          2 August 2005

                          @kurtmanta wrote:

                          idd die geel zwarte gte is de zaterdag ook al daar geweest
                          men foto’s komen een van dees online,

                          @heineken
                          , heb nog enkele ferme foto’s van uwe c coupe

                          ik ben benieuwd :angel

                          #17827989
                          black champion
                            Lid sinds:
                            18 July 2004

                            oke dan heb ik niets gezegd!

                            #17827990
                            kurtmanta
                              Lid sinds:
                              18 November 2005

                              men foto’s staan online
                              enjoy it
                              http://www.themantarevolution.be/index.php?p=gallerijindex” onclick=”window.open(this.href);return false;

                              zijn er verder geen foto’s gemaakt ofzo?
                              kom er zo weinig van tegen

                              #17827991
                              black champion
                                Lid sinds:
                                18 July 2004

                                je hebt er genoeg gemaakt!! zitten zeker mooie exemplaren tussen!!

                                #17827992
                                nova….
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Mooie foto`s gemaakt kurt. Zoals altijd!

                                  #17827993
                                  kurtmanta
                                    Lid sinds:
                                    18 November 2005

                                    thx manne

                                    als er iemand is die zen foto int groot formaat wil
                                    dan hoor ik het wel

                                    #17827994
                                    KayCee
                                      Lid sinds:
                                      14 May 2005

                                      Netjes idd.

                                      Greetz KC

                                    17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.