Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dit gaat automatisch na even gereden te hebben inderdaad.
Bij GM zitten ze rond de 180 euro meen ik.
Voor degene die wellicht interesse heeft, ik heb een kw variant 1 schroefset gekocht, dus heb een set intrax 40/35 over met bilstein b8 schokbrekers rondom, rijd super strak op de weg. Mag voor een leuke prijs weg, heeft maar 12.000km onder de auto gezeten
dank voor je reactie, dat bied wel wat om over na te denken ja…
heb jij de kw var 1 ?
Ik heb 2 insignia’s gehad met de 180pk versie. Nu heb ik de insignia facelift 2014 met de 1.6t 170pk motor. Deze rijd echt véél fijner als de vorige 2 1.6 turbo’s. Het schokken is helemaal weg, het is een heerlijke auto om mee te rijden.
Ik heb mijn sports tourer ook nog niet geshowt hier in de huidige staat:
Intrax 40/35, eibach 1,5cm spoorverbreders, originele opel 20 inch opc line velgen hoogglans zwart laten spuiten (et41)
Ja, is bij mij (2014-07) zelf lerend. Ik heb er 20″ onder geplaatst, met tpms die er nog nooit ingezeten hadden, en ik ben gaan rijden, 10min en toen op m’n werk geparkeerd, eind Vd dag startte ik hem en toen had ik weer waardes in m’n scherm :)
op je foto lijken het 20 inch opc line velgen toch? dan zou ik 20mm pakken, daar rijden er op het forum ook genoeg mee rond
dat ligt aan de breedte van de verbreders. ik heb 1,5cm en daar moest ik het laatste puntje (waar toch geen schroefdraad opzit) eraf slijpen. is in en kwartiertje gebeurd, stelt niets voor
ik heb eibach spacers, die schroef je eerst op de auto vast. vervolgens de velg op de bouten van de spacer. rijd prima!
Nee hoor
zo hebben ze bij mij op beide sedan gezeten en ik heb nooit schade gehad (ook ik en er nogal precies op qua poetsen/krasjes e.d.). ik heb ze nieuw gekocht, en daar zat ook geen extra bescherming bij…
ik lette er wel op dat hij precies vrij stond aan beide kanten en flink aangedraaid, dan kon ik er geen beweging in krijgen dat het raakte…
Bij ons staat het wel aan, bij voertuiginstellingen geloof ik te vinden. Het moet wel per sleutel ingesteld worden heb ik ondervonden. Wij hebben een adam jam favourite, geen idee of het een aparte optie was… hebben er niet bewust voor gekozen in iedergeval
ik heb ze toen laten bij werken bij m’n spuiter, daar zag je niets meer van. kleurcode heb ik niet…
Dat staat toch ook overal dat hij netjes aangewerkt is? In het topic van nelis heb ik zelfs gezegd dat ik het aangekit was door de bewerker. Qua oppervlaktes etc is het allemaal keurig netjes.
Een origineel opc line pakket kost 1750 euro, excl spuiten. Dat is nogal een fors verschil. Ik zou het zo weer op een auto laten monteren.
Ik heb de kit toen met meerdere besteld, dus de kosten voor de kit was toen volgens mij iets van 200 euro, 300 euro voor het spuitwerk, lijkt me een vrij gangbare prijs voor wat lipjes bij elke spuiter.
Het enige wat ik wat aangepast heb is een paar plekjes bijgeschuurd, omdat die nog vrij ruw waren. Misschien een half uur a een uurtje werk geweest.Ik beveel hem niet aan, ik geef alleen mijn ervaringen met de kit. Een ieder kan denk ik goed voor zichzelf beslissen of hij er wat extra werk aan heeft, of een goeie 1000 euro er meer voor uit geeft. ik heb het toen gemonteerd op een insignia van nog geen jaar oud op dat moment.
KRSA2000, heb je hier ervaring mee dan? Toevallig heb ik het op mijn vorige insignia gehad, 3 jaar mee rond gereden. Het was strak, en netjes aangewerkt aan de auto. M’n zwager heeft het er ook op gehad, en ik meen NelisZ20LER hier op het forum heeft het er ook aan zitten.
Het was ook stevig, nergens schade na 3 jaar. Ik was toendertijd nog geen 500 euro incl spuitwerk etc kwijt, daar heb je bij lange na geen origineel opc line pakket voor.ik heb er ook 2 gehad, allebei vrij onrustig inderdaad, turbo gat, en hij schiet idd vooruit zodra de turbo erin kwam. ik vond het opzich verder wel een fijne motor.
ik heb nu de nieuwe 1.6 turbo met 170 pk, deze rijd wel heel rustig en vloeiend, een enorm verschil ten op zichte van de oude 1.6 turbocomfort is super. ik heb onder m’n vorige 2 insignia’s beiden intrax gehad. onder de eerste 30/25, dat merkte je niet dat hij verlaagd was. onder m’n tweede 40/35, dat was iets stugger maar nog erg comfortabel, ik vond het super rijden
onder m’n nieuwe insignia komt denk ik ook weer een 40/35 set van intrax, de auto staat perfect vind ik met deze veren, voor en achter even hoogIk heb m’n vorige witte Insignia ook vervangen door een Insignia Sports Tourer uit juli 2014, ook een 1.6 turbo.
Wereld van verschil motorisch met m’n vorige 1.6 turbo :) Rijd heerlijk.
Hij stond op 18 inch, inmiddels een setje originele 20 inchers gescoord:
bedankt voor de foto’s! ik ga het eens overwegen, dit staat inderdaad prima. ik heb exact dezelfde velgen als jou, dus dan moet het in principe ook zo staan, enkel geen schroefset, maar gewone vaste veren 40/35
je hebt ook setjes 20/22 dat leek me ook wel een optie, daar rijden ze in duitsland veel mee rond (dat is dan 40/44 per as dus)
ik wil het liefst dat ie helemaal gelijk staat rondom.. en niet buiten de kassen komen. bij de ene foto lijkt het wel alsof het buiten de kas komt voor met 2cm en bij de andere weer niet.. blijf het lastig vindenik twijfel ook nog steeds… ik dacht ook aan 15 en 20mm.
heb jij goede foto’s van achter en boven en voorkant Opeloco?mijne moet over een maand of 4 gekeurd worden voor het eerst, zijn er die ‘m al hebben laten keuren met de spacers er tussen?
Maar met 2cm rondom, dan staat je voorwiel volgens mij verder naar buiten als aan de achterkant?
met android 4.4.4 op een kale device waren er ook de nodige problemen. sinds ik bijvoorbeeld 5.0 op m’n nexus heb, werkt hij ook weer goed op de navi 900… was een fout in android
Ik heb ook al 2 insignia’s gehad, bevallen prima. Op eenp aar kleine probleempjes na wat ook weer verholpen werd. IK zou er zo weer een aanschaffen.
Audi/vw etc hebben ook hun problemen, ga eens op een bmw/Mercedes/audi/vw forum kijken, dan kom je daar ook een hoop problemen tegen.
ik rijd met AP onder m’n golf 4 cabrio, staat écht extreem laag en rijd nog erg comfortabel. Ik had eerst ta-technix, dat was echt beenhard. ik zou zo weer ap nemen
-
AuteurBerichten