lokalisatielichten Adam Slam

Forumindex Forums Modellen Adam lokalisatielichten Adam Slam

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275875
    Athlon
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2007

      heb een vraag, wij hebben pas een Adam gekocht, nu bij mijn Insignia als ik de deuren open, dan gaan de dagrijlichten branden als zoeklichten of lokalisatielichten, als het donker is gaan ook de grote lichten branden.

      Maar de grote lichten zullen alleen branden als je automatische verlichting hebt veronderstel ik, maar die dagrijverlichting brandt ook niet bij het openen, en in de instellingen vindt ik dit niet.

      En heeft er iemand weet of je bij de Adam zonder te veel aanpassing er wel bv de optie automatische verlichten kan insteken, omdat bv de voorziening al steek, en je bv enkel de knop moet veranderen met een sensor?

      #18313772
      alphox
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Bij ons staat het wel aan, bij voertuiginstellingen geloof ik te vinden. Het moet wel per sleutel ingesteld worden heb ik ondervonden. Wij hebben een adam jam favourite, geen idee of het een aparte optie was… hebben er niet bewust voor gekozen in iedergeval

        #18313773
        BE_Arno
          Lid sinds:
          2 August 2015

          Ik zelf ben een Opel Adam Jam bezitter, die optie heb ik eerlijk gezegd nog niet gevonden.
          Maar er is wel een manier op je dagrijlichten en je dimlichten op te laten lichten bij het verlaten van de auto.
          Als je ergens bent aangekomen, motor uitschakelen en sleutel uit het contact halen. Portier openen en de “pinkerhendel” naar je toe trekken zoals je doet voor je grootlichten kortstondig te ontsteken.
          Hierdoor gaan de achterlichten, nummerplaatverlichting, dagrijlichten en dimlichten branden.
          Je kan gewoon je auto op slot doen en van je auto wegwandelen want de verlichting valt vanzelf uit na pakweg 1 minuut!

          #18313771
          injector1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 May 2015

            Ik zelf heb een Adam Favourite, van 1 jaar oud.
            Ik heb er een DAB radio.
            Je kunt diverse dingen instellen.
            Ga in het menu , naar voertuiginstellingen en maak keuze.
            Het is belangrijk, om het contact aan te zetten, anders kan je de voertuiginstellingen, niet selecteren.
            Als ik nu, in het donker, uitstap, dan blijft het dimlicht branden, totdat ik met de afstandsbediening, de auto afsluit.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.