ja hoor…WW

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer ja hoor…WW

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 122)
  • Auteur
    Berichten
  • #18193729
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      Het Blijft inderdaad Evengoed Klote… maar je moet niet er met de pakkne bij neer gaan zitten.
      Ik heb er alle vertrouwen in, als je wil het Echt wel lukt..

      Schildersbedrijven hebben het wel moeilijk, hier evengoed hoor!!!!

      De Zwartschilder doet het hier VEEL beter in ieder geval…

      Willem

      #18193730
      HardcoreHell
        Lid sinds:
        14 March 2005

        Als iemand een baan weet voor een 25 jarige vrouw in de omgeving Eindhoven/Helmond?
        Dan hoor ik dat graag.
        Mijn vriendin heeft in 1 maand tijd ongeveer 25 sollicitaties de deur uitgedaan.
        Tot nu toe heeft ze zo’n 10 afwijzingen gehad omdat ze niet in het profiel zou passen (te oud) of dat er betere kandidaten tussen zaten (goedkoper en/of jonger).
        Van de rest krijgt ze niet eens bericht.

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

        #18193731
        HardcoreHell
          Lid sinds:
          14 March 2005

          Oh ja.
          Ze heeft de opleiding filiaal manager in de detailhandel gehad.
          En ervaring in de detailhandel en poets werk bij mensen thuis.
          Op het moment werkt ze in de productie aan de lopende band als oproepkracht, omdat er verder niks te vinden is.
          Vooral niet fulltime.

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

          #18193732
          imported_Gsifreak
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Hardcorehell, kijk eens op http://www.vdl.nl die zitten in eindhoven en hebben heel veel vacatures

            #18193733
            remutr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 August 2012

              Hier ook na 9 jaar bij een energiemaatschappij gewerkt te hebben boventallig verklaard, gelukkig wel een afkoop sommetje meegekregen maar dan werk je leeftijd weer tegen.
              Ben je 37 tellen alle jaren voor je 35 ste maar voor de helft mee.
              Bij het eerste uitzendbureau waar ik terecht kan kon ik wel meteen aan de slag, alleen was dat € 1000,00 minder als mijn huidige loon.

              Heb nu in de afgelopen 2 weken 16 keer gesolliciteerd maar nog geen reactie ontvangen.
              Dat open zetten van je cd op werk.nl wat ik hier al gelezen heb zou ik ook eens doen, de uwv heeft me er niet op gewezen alleen 1 briefje u krijgt ww tot okt 2015 en moet 4 keer per maand solliciteren.
              Zoekt iemand nog een werkvoorbereider, klantenservice medewerker ik ben beschikbaar.

              #18193735
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Vrijwel iedereen moet op het moment wel inleveren denk ik zo, sommigen zelfs Flink helaas, maar als het voorlopig is om te overbruggen, moet het maar denk ik.

                Bij ons ook mensen die aardig hebben moeten inleveren, maar voorlopig hebben ze werk.
                Het is een beetje op met de mooie baantjes denk ik.

                Willem

                #18193736
                OlafK
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 November 2013

                  Ik ken het effect, hier al vanaf 2008 geen salaris verhoging gehad en na 6 jaar ga je dan aardig inleveren. Maar ja nog wel steeds werk. Het is hopen op betere tijden. En de mooie baantjes zijn denk ik inderdaad over.

                  #18193737
                  theunm
                    Lid sinds:
                    29 June 2004

                    dacht echt dat ik een mooie baan gevonden had. alleen de hr manager dacht er anders over

                    #18193734
                    remutr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 August 2012

                      mooie banen tijd is zeker voorbij. We zijn nu met veel zoekers met weinig banen. Maar je moet altijd de hoop houden dat je snel ander werk vind.

                      en ook echt actief zoeken, schrijf zo,n 8 brieven per week, hoop dat het snel iets opleverd.

                      #18193738
                      manta73
                        Lid sinds:
                        21 February 2010

                        Echt balen als het je overkomt,je kunt het niet voorblijven als dat gebeurt.
                        Zeker in deze tijd niet.
                        T zijn de werkgevers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
                        Wij als goede arbeidskrachten worden afgeserveerd.
                        Waardeloos.

                        #18193739
                        remutr
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          7 August 2012

                          Bij mij is het in de administratieve sector en om je heen hoor je dan, er is technisch personeel te kort, ervaren lassers moeten we wel uit polen halen jaja.
                          Ze bedoelen eigenlijk een nederlandse top lasser krijg max € 2800,00 en een pool last voor veel minder. Ik zie het maar zo, nieuwe maand nieuwe kansen

                          #18193740
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            Ben ik het mee eens. Vanaf volgende maand huisman, kon al ergens beginnen 800 euro minder :shock:
                            ww en geen kinderopvang en ik hou meer over.

                            #18193741
                            remutr
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 August 2012

                              Dat zijn zeker flinke bedragen. Inleveren is niet erg maar het moet zeker wel een beetje te doen blijven.

                              #18193742
                              smileyspeedster
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 October 2010

                                Voor veel mensen die nu hun baan verliezen en nog een salaris van voor de crisis hadden is het even schrikken hoe de markt van nu eruit ziet.
                                Dan is ww voor een tijdje misschien niet eens zo verkeerd.

                                #18193743
                                mantadevil
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Het is een KUT tijd om werkloos te worden ,zelf zit ik al meer dan een jaar thuis en solliciteer op alles wat voor handen is ,maar er zijn er zoveel die zoeken naar werk dat werkgevers de ruime keus hebben in personeel.

                                  Hoop dat je snel wat anders zult vinden want het is niet prettig werkeloos thuis te zitten ,terwijl je graag werken wil.

                                  #18193744
                                  anoniem
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    ik zat in 1997 ook thuis, heb toen het initiatief genomen om voor mezelf te gaan werken en nog steeds geen spijt van, wel lange dagen maar ook veel vrijheid, kan er zo even tussen weg om aan mijn Opeltje te sleutelen
                                    ik ga met plezier aan het werk, vergeet niet dat velen die wel een betaalde baan hebben niet met plezier naar het werk gaan

                                    ik weet dat dit niet voor iedereen de oplossing is, kijk gewoon eens naar de mogelijkheden, soms heb je net als ik een setje nodig

                                    #18193745
                                    remutr
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      7 August 2012

                                      Vandaag op gesprek geweest, was schrik niet 1 van de 10 die ze op gesprek lieten komen.

                                      Dan heb je wel een goed gesprek maar weet je gewoon dat het heel moeilijk gaat worden om er tussen te komen.

                                      #18193746
                                      saluma
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        17 November 2010

                                        Ben nu vanaf november dus al thuis.Ik ben twee keer vergeten om de sollicitatie-activiteit door te geven en krijg gelijk ff een boete van die kloothommels.4 maanden lang gaat er 25% vanaf.
                                        en bedankt he?
                                        Ik solliciteer me een slag in de rondte en niemand heeft interesse.Heb behoorlijk wat diploma’s en certificaten,maar zelfs dat werkt niet mee.
                                        Neeeee het zijn die klote Euro’s waar ze zich druk om maken.Niet om hoeveel ervaring je heb,nee die Euro’s.

                                        Al een paar keer gehad,we bellen u terug.Nu moeten er nog 3 bedrijven terug bellen.Je moet zelf overal achteraan.
                                        Moedeloos wordt je ervan.
                                        Evengoed gaan de rekeningen door,de Kadett is geschorst,heb al wat andere dingen die ik wilde gaan doen dit jaar opgeschort.
                                        Maar aan de andere kant,de kleine is uitgerekend in juli,dus dat is dan wel weer iets moois om naar uit te kijken!

                                        #18193747
                                        theunm
                                          Lid sinds:
                                          29 June 2004

                                          ja en bij de gemeente zit iemand die denkt dat hij zijn werk goed gedaan heeft.

                                          in het begin vond ik dat ik ook recht had op privacy maar die vlieger ging niet op
                                          kwam er met een waarschuwing vanaf.

                                          het heet proces bevredigen wat je moet doen.
                                          als werkzoekende zijn we nu in het nadeel meer aanbod als vraag. een werkgever denkt dat hij weet wat iemand opbrengt en weet dus ook wat hij iemand wil betalen.
                                          en als overal de prijs wordt gedrukt kom je als “nieuwe” werknemer ook aan de beurt.
                                          komt nog eens bij dat er veel arbeids migranten komen die al blij worden van ons minimum loon.

                                          heb wel het idee dat er weer meer vacatures geplaatst worden dus de situatie wordt minder slecht

                                          kan maar een ding zeggen niet opgeven

                                          #18193748
                                          remutr
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            7 August 2012

                                            ik zit er nu v.a febr. in en krijg op werk.nl de melding dat ik nog geen activiteiten in moet voeren.

                                            Als ik dit zo leest kan ze beter maar eens belllen.

                                            #18193749
                                            KadAstra-EF
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              24 July 2010

                                              Sterkte allemaal mensen !

                                              Rik :sleeping

                                              #18193750
                                              fernando93
                                                Lid sinds:
                                                18 January 2014

                                                Hier ook WW 20 Jaar Logistiek gedaan en bedrijfsadministratief Medewerker. Logistiek afgelopen jaar afgemaakt. En bedrijfsadminstratief medewerker niet. Want school lag 30 km van thuis. En wouden dat ik even 60 km verder ging solliciteren. Had geen auto e.d alleen een fiets. Toen hier in het dorp naar school gegaan voor logistiek zo een ban school. En werk 2 jaar terug. Maar ja ook hier in een transport rijke omgeving merk je dat het afneemt naar 2 jaar kreeg ik te horen dat ik ondanks de minimum loon. Toch geen verlening kreeg. Mocht niet van het hooft kantoor. Terwijl ik geen 1 minuut te laat ben geweest of verzuimd alle beoordelingen goed waren. Dus ja sinds vorige maand in de W.W maar veel is er niet. 7 sollicitatie,s gedaan en maar 1 reactie gehad. Gelukkig heb ik nog een bijbaantje die ik al langer dan 2 jaar heb al 4a5 jaar. Die ze niet van de W.W afhouden. Dus nu bezig om daar te bespreken om muur uren te maken en Bijscholen via die baas. Maar het is mooi kloten. De enige maanden dat het hier druk zat is. Is van mei tot december. Daarna merk je wel dat het afneemt.

                                                #18193751
                                                arjontje
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  31 March 2006

                                                  Tja hier is het ook mis gegaan. Al ben ik niet ontslagen maar moest ik stoppen met mijn bedrijf. En ja als ondernemer heb je veel minder recht op regelingen e.d.

                                                  Dus nu ook druk met zoeken naar een baan. Tip voor mensen zet je cv op nationalevacaturebank.nl. krijg daar veel reacties op al heeft dat nog niet iets opgeleverd. Maar je wordt wel bekend bij veel uitzend organisaties .

                                                  #18193752
                                                  Family man
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    21 August 2012

                                                    Gelukkig na een hele lange tijd weer een leuke nieuwe job gevonden!
                                                    Over een week of 2 aan de slag, en ook weer fijn een auto met 3 zitplaatsen op de achterbank, een Opel 308 SW..
                                                    Heb er veel zin, na ontzettend veel (vele honderden) brieven en div gesprekken! Dus geef de moed niet op!!

                                                    #18193753
                                                    Dolby
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      1 May 2008

                                                      Goed om te horen dat weer iemand werk gevonden heeft. Succes ermee. :thumb

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 122)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.