ja hoor…WW

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer ja hoor…WW

  • Dit onderwerp is leeg.
22 berichten aan het bekijken - 101 tot 122 (van in totaal 122)
  • Auteur
    Berichten
  • #18193779
    turbo.d
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 June 2013

      Tja, die crisis is nog lang niet voorbij, al wil men het ons wel doen geloven. En voor instapfuncties belachelijke eisen stellen. De mensen die aan die eisen voldoen willen dat instap werk dus echt niet doen. En zo zit ook ik al een hele tijd in zo’n kring.

      Maar het positieve is dat ik afgelopen maand al 4 gesprekken gehad heb.

      gr
      Marcel

      #18193780
      remutr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2012

        hoi marcel

        hopen voor jouw dat 1 van de 4 een goede match word

        #18193781
        turbo.d
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 June 2013

          tnx voor je positieve woorden, doe me best iig.
          Wat vinden jullie ervan dat je CV er tegenwoordig als een reclame advertentie eruit moet zien ipv opsomming van wat je werkervaring en opleidingen zijn :?:

          #18193782
          warhamstr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 August 2009

            ………..

            #18193783
            remutr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 August 2012

              Ik heb ook hulp gehad bij het maken van me cv en het gelikt eruit zien is schijnbaar belangrijker dan wat je kan.

              Het gekke is wel dat ze me na een reactie alsnog bellen om de werkervaring door te nemen, dat gelikte schijnt toch niet zo goed te zijn om je kennis weer te geven.

              #18193784
              turbo.d
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 June 2013

                Tja ik snap er ook niet zoveel van. Ik bedoel ze kunnen niet van iedereen verwachten dat hij een DTP-er is.
                Ik had altijd een opsomming van werkervaring, certificaten en opleidingen. Maar dat is vandaag de dag blijkbaar niet goed genoeg.
                Ik moet dus ook eens kijken of ik er iets van kan maken met een sjabloon of iets dergelijks.

                doe mij maar de goede oude tijd wat dat betreft. (toen ik nog voor elke brief die ik schreef een uitnodiging kreeg)

                #18193785
                -BlendjuH-
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 April 2008

                  Ik laat de volgende keer Me dochter van 9 me cv maken ….

                  #18193786
                  turbo.d
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 June 2013

                    Ik denk dat ik hem maar op een kladbriefje schrijf of een post-it; dan valt hij ook op.

                    #18193787
                    -BlendjuH-
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 April 2008

                      Ik probeer in me cv altijd de beste info te geven en er zijn zoveel
                      site’s en personen van instanties die altijd t tegenover gestelde zeggen :???:
                      Heb daar zelf een tussenweg in gemaakt ..
                      Maar tegenwoordig moet het opvallen :hmmz
                      En hoe doe je dat het beste …

                      #18193788
                      smileyspeedster
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 October 2010

                        @-BlendjuH- wrote:

                        En hoe doe je dat het beste …

                        Stop een stiekje bij je CV, om te onderbouwen hoe flexibel je bent.

                        #18193789
                        saluma
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 November 2010

                          Ik werk sinds 14 oktober j.l bij Ruiter dakkapellen.Er was een vacature voor een schilder/montagemedewerker.Ik zou 12 uurtjes schilderen en 28 uur montagewerk.
                          Nu wilde ik graag van het schilderwerk af,en dat is voor 80% gelukt.In deze 9 weken dat ik daar werk heb ik maar 30 uurtjes geschildert.Ben zelfs een beetje opgeklommen naar afdelingsbegeleider.
                          Dakkapellen worden in fases gebouwd en ik heb de leiding over de 1e opbouw.Het stellen van de zijwangen en stelkozijnen.
                          Ontzettend leuk werk! Had ik niet verwacht.
                          Nu is het vakantie en ik mag gewoon terugkomen in het nieuwe jaar.Evengoed werk ik voor een uitzendburo!

                          #18193790
                          remutr
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 August 2012

                            Kijk dat zijn nu de mooie berichten zo net voor de feestdagen.

                            Hoop dat je er nog lang mag blijven werken via het uitzendbureau of misschien in 2015 wel in dienst van Ruiter dakkapellen.

                            #18193791
                            GSE
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              5 August 2006

                              Ff een lesje economie:
                              Nederland is een bedrijf in de vorm van overheid deze zijn midden in de jaren 60 op het idee gekomen als we geld lenen en we delen dit uit aan de mensen dan gaan die dingen produceren en krijgen we belastingen terug en dan betalen we de schuld,tevens moeten mensen die 65 zijn klaar zijn met werken en moet de overheid deze financieel kunnen voorzien.
                              (en toen is het al echt fout gegaan)

                              Mensen waren in 1x rijk egaal wat je deed voor job al zat je in de uitkering (ff na de doctor in bv 1973 zielig verhaal en je zat in de WAO) de staat hielp je wel,je kon een huis kopen want je had een vaste vorm van inkomen lol gratis geld…Dat huis werd in 30 jaar tijd x3 in guldens waard en opeens gulden teken was euro..(weer een luchtbel).

                              Vervolgens groeide de staatschuld met de dag voor de huizen crisis in 2007 stond de staatschuld op plus minus 200miljard euries nu op 460miljard euries…Nederland betaalt haast geen rente…stel je eens voor dat je 4 of 5% rente moet betalen op je staatschuld ipv 0,5% als je 5×4,6=23 miljard moet gaan betalen alleen aan rente (wat in een gezonde economie normaal is) dan zouden hier bezuinigen komen…..Die je niet wilt meemaken….Maar de tumor genaamd schuld groeit en groeit tot de situatie onhoudbaar is..
                              Verder is der nog wat leuks aan de hand:
                              Pensioenen der zit 990miljard in pensioenfondsen??????????????hehe op de beurs die nu rond 400 punten is als die omvalt zoals in de USA in october 1929….En de beurs zakt naar 150 punten…Dan krijgt iedereen heel weinig pensioen…(overheden lenen ook bij pensioenfonden)

                              De teksten de economie trekt aan…is een leugen klasse A+ het schip is aan het zinken en vele zullen werkloos worden met als gevolg veel te koop voor weinig want der is toch niemand die het kan betalen WW en pensioen en AOW kun je haast vergeten 2 3jaar max voordat hier pas echt nare dingen gaan gebeuren…

                              Der word gezegd dat Rusland arm is…Maar in feite is rusland heel rijk in de vorm de staat heeft amper schuld maar + in tegoeden alleen zit het kapitaal bij een enkeling maar in west europa leven we met geleend geld en we hebben der lekker van geleefd,ivm de rest van de wereld zeg..China werke de mensen 12 uur per dag met een gezin dat 1 auto heeft,en hier rijden mensen in de ww of wao met een mooie auto,die in feite geleent is bij china,want dat is normaal hier..

                              We zijn nooit rijk geweest als land dat we zo kunnen leven ivm met de rest van de wereld…Alleen lenen heeft ons zo laten leven.

                              Heel het financieel systeem is een grote grap,die in een situatie zit die haast niet te houden is…Egaal hoe hard dit klinkt…De denkwijze gratis geld moet verdwijnen want de rekening ala 460 miljard loopt lekker op,en die rekening zal iemand moeten gaan betalen…

                              #18193792
                              arjontje
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                31 March 2006

                                Dat is wel heel negatief GSE.
                                En daarom gaat het nog kut in dit land.

                                Ja er zijn mensen die werkloos zijn. Ja er is armoede.
                                Maar het gaat verdomd goed in Nederland.

                                De economie groeit. De huizen verkoop trekt aan.
                                Er zijn minder bedrijven op de fles gegaan.

                                Al dat negatieve gedoe zorgt er voor dat het nog langzamer gaat met de economie. Probeer naar de toekomst te kijken. En zet je schouders er onder.

                                Nog een voordeel. De olie prijs is laag.

                                #18193793
                                theunm
                                  Lid sinds:
                                  29 June 2004

                                  het zou nog beter kunnen gaan als de handrem er af gaat.

                                  er is wel geld alleen veel mensen lossen hun schulden nu af en de banken geven het niet opnieuw uit.
                                  je hoort veel dat bedrijven met goede ideeen geen geld kunnen krijgen.

                                  en waarom de banken het niet uitgeven ben ik nog niet achter of dat opgelegde regels zijn of iets anders is.

                                  en ja het tanken wordt weer leuk zeker op donderdag dan is het hier oorlog 14 ct korting

                                  #18193679
                                  smileyspeedster
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 October 2010

                                    @theunm wrote:

                                    en waarom de banken het niet uitgeven ben ik nog niet achter of dat opgelegde regels zijn of iets anders is.

                                    Inderdaad. Banken zijn in het verleden een beetje doorgeschoten met lenen, en de regelgeving is aangescherpt.
                                    http://www.sylvestereijffinger.com/wp2/versterking-eigen-vermogen-nederlandse-banken-kan-kredietverlening-de-nek-omdraaien” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    #18193794
                                    -BlendjuH-
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      6 April 2008

                                      Fijn om te horen Marcel …
                                      Veel succes daar en geniet van je vakantie …

                                      Ik zit nu nog steeds thuis en weer werkloos :(
                                      In de 1e week dak kon werken kreeg ik
                                      een flinke griep te pakken :cry
                                      Zo erg heb ik t nooit gehad …
                                      Contact opgenomen en ziek gemeld krijg ik later te horen
                                      dat ik me klokpasje mag inleveren en als ze weer is iemand nodig hebben dan hoor ik het wel :sleeping

                                      #18193795
                                      GSE
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        5 August 2006

                                        Zoals jullie denken:
                                        De huizen zijn een luchtbel….ivm met lonen in de laatste jaren zijn die aan de max..in 40 jaar tijd x3 in gulden en dan € dervoor das 70.000 in 1970 en nu 220.000€ als dit zo doorgaat zijn de huizen in 2050 zo,n 1.000.000 en de lonen liggen op 4000€ dan…..Rarara kan dit? Nope dit kan niet…

                                        Staatschuld loopt lekker op….en hard:
                                        http://www.destaatsschuldmeter.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                        Geloof me nu maar:
                                        Binnen nu en 1 2 3 jaar valt de beurs in USA dan die in europa en dan is het einde oefening in termen als:aow ww pensioen dan verdampt der een heleboel hete lucht..Met wat pech krijg je een hyperinflatie met als gevolg al heb je 20.000 spaargeld is het net zoveel waard als 3 tanken benzine bv.

                                        Wat moet een overheid zeggen:
                                        Het gaat goed iedereen gaat der in koopkracht op vooruit
                                        De huizenmarkt trekt aan
                                        Minder werklozen
                                        Pensioenen zijn gedekt
                                        Bla bla bla bla..
                                        Ik hoor die onzin al since 2008 waar ik keer op keer hoor volgend jaar trekt dit aan trekt dat aan…En ik zie alleen achteruitgang in alles en nergens zie ik vooruitgang..

                                        Ik zie bedrijven draaien maar niks verdienen of langzaam sterven:Transport bouw constructie auto wereld agrarische sector het is allemaal naar de klote aan het gaan,het draait hier op bij lenen.

                                        #18193796
                                        saluma
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          17 November 2010

                                          Ruiter dakapellen is ruim 3 jaar terug failliet gegaan.Na een doorstart in behoorlijk afgeslankte vorm en een samenwerking met Schipper kozijnen zijn ze weer druk bezig.
                                          Het voordeel wat ik heb,is dat er af en toe een kapel geschilderd moet worden.Onder deze voorwaarde ben ik ook aangenomen ,via het uitzendburo.
                                          Ik heb sowieso tot eind februari werk,daarna zien we wel verder.
                                          Maar ik heb het reuze naar m’n zin daar.
                                          Heb nu al een beetje leiding over de eerste ruwbouw.

                                          #18193797
                                          ICEQUEEN_Manta_Logan
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            28 February 2006

                                            @GSE wrote:

                                            Ff een lesje economie:
                                            Nederland is een bedrijf in de vorm van overheid deze zijn midden in de jaren 60 op het idee gekomen als we geld lenen en we delen dit uit aan de mensen dan gaan die dingen produceren en krijgen we belastingen terug en dan betalen we de schuld,tevens moeten mensen die 65 zijn klaar zijn met werken en moet de overheid deze financieel kunnen voorzien.
                                            (en toen is het al echt fout gegaan)

                                            Mensen waren in 1x rijk egaal wat je deed voor job al zat je in de uitkering (ff na de doctor in bv 1973 zielig verhaal en je zat in de WAO) de staat hielp je wel,je kon een huis kopen want je had een vaste vorm van inkomen lol gratis geld…Dat huis werd in 30 jaar tijd x3 in guldens waard en opeens gulden teken was euro..(weer een luchtbel).

                                            Vervolgens groeide de staatschuld met de dag voor de huizen crisis in 2007 stond de staatschuld op plus minus 200miljard euries nu op 460miljard euries…Nederland betaalt haast geen rente…stel je eens voor dat je 4 of 5% rente moet betalen op je staatschuld ipv 0,5% als je 5×4,6=23 miljard moet gaan betalen alleen aan rente (wat in een gezonde economie normaal is) dan zouden hier bezuinigen komen…..Die je niet wilt meemaken….Maar de tumor genaamd schuld groeit en groeit tot de situatie onhoudbaar is..
                                            Verder is der nog wat leuks aan de hand:
                                            Pensioenen der zit 990miljard in pensioenfondsen??????????????hehe op de beurs die nu rond 400 punten is als die omvalt zoals in de USA in october 1929….En de beurs zakt naar 150 punten…Dan krijgt iedereen heel weinig pensioen…(overheden lenen ook bij pensioenfonden)

                                            De teksten de economie trekt aan…is een leugen klasse A+ het schip is aan het zinken en vele zullen werkloos worden met als gevolg veel te koop voor weinig want der is toch niemand die het kan betalen WW en pensioen en AOW kun je haast vergeten 2 3jaar max voordat hier pas echt nare dingen gaan gebeuren…

                                            Der word gezegd dat Rusland arm is…Maar in feite is rusland heel rijk in de vorm de staat heeft amper schuld maar + in tegoeden alleen zit het kapitaal bij een enkeling maar in west europa leven we met geleend geld en we hebben der lekker van geleefd,ivm de rest van de wereld zeg..China werke de mensen 12 uur per dag met een gezin dat 1 auto heeft,en hier rijden mensen in de ww of wao met een mooie auto,die in feite geleent is bij china,want dat is normaal hier..

                                            We zijn nooit rijk geweest als land dat we zo kunnen leven ivm met de rest van de wereld…Alleen lenen heeft ons zo laten leven.

                                            Heel het financieel systeem is een grote grap,die in een situatie zit die haast niet te houden is…Egaal hoe hard dit klinkt…De denkwijze gratis geld moet verdwijnen want de rekening ala 460 miljard loopt lekker op,en die rekening zal iemand moeten gaan betalen…

                                            Kijk de 1e die het snapt ik heb dit al vaker gezegd al dan niet op dit forum :wors

                                            Ontopic:
                                            Ik ben blij dat ik een baan heb al moet ik 320km per dag ervoor rijden :angel
                                            Dus verhuizen is niet nodig voor een baan.

                                            #18193798
                                            remutr
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              7 August 2012

                                              Hoop dat je een auto van de zaak heb voor zoveel kilometers, maar beter dat je weer aan het werk ben.

                                              Ik hoor binnen nu en 2 weken of ik v.a 1 maart een proefplaatsing krijg en dan 1 jaar contract.

                                              #18193799
                                              turbo.d
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                24 June 2013

                                                E is nog hoop, ik ben nu ma 3 jaar thuis ook weer aan het werk.
                                                Heb het erg naar mijn zin maar moet ook 45 min met de trein.

                                                Gr
                                                Marcel

                                              22 berichten aan het bekijken - 101 tot 122 (van in totaal 122)
                                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.