Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › De broekriem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 oktober 2012 om 07:04 #18068540
En antwerpen is niks zonder nederland
Weinig schip wat daar nog aankomt als wij de westerschelde dicht gooien :jerry3 oktober 2012 om 07:39 #18068541@trashmetal wrote:
En antwerpen is niks zonder nederland
Weinig schip wat daar nog aankomt als wij de westerschelde dicht gooien :jerryLOL :jerry :jerry :jerry
3 oktober 2012 om 08:07 #18068542Volgens mij heeft belgie nederland ook vriendelijk verzocht de westerschelde uit te diepen
om doorlaten van grotere schepen mogelijk te maken
wij hebben de westerschelde niet nodig voor containerschepen, hun wel
laat hun de kosten dan ook maar dragen en graag ff tol betalen voor het gebruik van onze wateren :jerry3 oktober 2012 om 18:06 #18068543Ik zeg wallonie bij frankrijk en brussel en vlaanderen bij ons :jerry :jerry
4 oktober 2012 om 05:11 #18068544Wordt er strontziek van!!!! :swear
24 oktober 2012 om 12:11 #18068465http://www.telegraaf.nl/binnenland/13110972/__Hypotheken_bedreigd__.html?page=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Nog een reden om op PVV te stemmen :agent
2 november 2012 om 14:37 #18068545@nova…. wrote:
Wordt er strontziek van!!!! :swear
anders ikke wel, fuck zooi !!!
iedereen die je hoor zit te klachen, maar onder tussen slikken we alles :puke3 november 2012 om 10:54 #18068546Het grootste probleem in NL:
De Gemiddelde jonge NL-er wil het liefst een baantje waar ie op zijn Reet kan zitten en ook nog eens minimaal 3000 euro per maand naar binnen harkt, en daarbij ook nog een Dikke Audi A4 van de zaak voor de deur moet staan!! Want het moet allemaal wel wat lijken he…. Status!!!!
De Gemiddelde oostblokker is te vrede als ie met HARD werken een paar knaken kan verdienen!! dus worden die gasten hier toegelaten… en werken ze voor een Scheet en 3knikkers zich een slag in de rondte.. zo kan de Baas ook nog wat verdienen.
Zeker door de Crisis betalen veel klanten VEEL minder en verwachten VEEL meer voor dat geld..
Ja, ook bij ons in de verhuiswereld is het geen pretje om een paar euro te verdienen…
de Concurenten werken tegen of onder de kostprijs om hun personeel aan de gang te houden en zo gaan bedrijven kapot!!!!!
Willem
3 november 2012 om 14:38 #180685474 november 2012 om 08:55 #18068548@wim-v6 wrote:
Het grootste probleem in NL:
De Gemiddelde jonge NL-er wil het liefst een baantje waar ie op zijn Reet kan zitten en ook nog eens minimaal 3000 euro per maand naar binnen harkt, en daarbij ook nog een Dikke Audi A4 van de zaak voor de deur moet staan!! Want het moet allemaal wel wat lijken he…. Status!!!!
De Gemiddelde oostblokker is te vrede als ie met HARD werken een paar knaken kan verdienen!! dus worden die gasten hier toegelaten… en werken ze voor een Scheet en 3knikkers zich een slag in de rondte.. zo kan de Baas ook nog wat verdienen.
Zeker door de Crisis betalen veel klanten VEEL minder en verwachten VEEL meer voor dat geld..
Ja, ook bij ons in de verhuiswereld is het geen pretje om een paar euro te verdienen…
de Concurenten werken tegen of onder de kostprijs om hun personeel aan de gang te houden en zo gaan bedrijven kapot!!!!!
Willem
Onder de kostprijs werken mag niet, is oneerlijke concurrentie en is strafbaar
Heb veel met Polen gewerkt en als je ze niet in de gaten houd zijn het luie flikkers
Hang je in hun nek te hijgen zijn het de hardste werkers die je kunt bedenken, op mij na :D
Regels hebben ze ook schijt aan, je kan iets 10x uitleggen
Uiteindelijk doen ze het op hun eigen vaak foute manier
Nee, werk waarin ze bewegingsvrijheid hebben is niet geschikt
Werk zien doen ze ook niet, uit zichzelf iets doen is er niet bij
Ook zijn het roekeloze figuren waar je eigenlijk in een productieomgeving niet in de buurt moet staan :D
Meer dan bollenplukken en asperges steken kun je ze eigenlijk niet laten doenMaar toch staan ze tegenwoordig overal te werken
En is er voor de lager opgeleide nederlander geen baan te vinden
Helaas is mijn Operator kennis alleen opgedaan uit ervaring
En heb dus geen VAPRO diploma :(
Dan pis je regelmatig naast de boot
Want een pool die het zelfde werk doet kost 250 pleuro minder per maand
Je kunt van mij niet verwachten dat ik voor nog geen 1500 euro in 3 of 5 ploegen ga werken?Over status gesproken, bij de meeste werkgevers is de auto er niet minder om geworden
zelfs na faillisement
Heb een werkgever gehad die zijn nieuwe bmw 525 kwam presenteren
Terwijl ik 60 uur per week stond te produceren om het bedrijf op de been te houden :fy1
Fuck hun dat doe ik dus noooooit meer
Een werkgever is bij mij een nazi tot het tegendeel bewezen is :jerry4 november 2012 om 09:13 #18068549Als reden om polen te nemen wordt trouwens vaak aangegeven dat ze niet klagen
Nou als er iets kan is het wel klagen en zeiken, alleen hoor je dit niet
Werkgevers lappen zodoende alle arbo regels aan hun laars
Want polen trekken toch hun bek niet open4 november 2012 om 11:23 #18068550@trashmetal wrote:
@wim-v6 wrote:
Het grootste probleem in NL:
Willem
Onder de kostprijs werken mag niet, is oneerlijke concurrentie en is strafbaar
Heb veel met Polen gewerkt en als je ze niet in de gaten houd zijn het luie flikkers
Hang je in hun nek te hijgen zijn het de hardste werkers die je kunt bedenken, op mij na :D
Regels hebben ze ook schijt aan, je kan iets 10x uitleggen
Uiteindelijk doen ze het op hun eigen vaak foute manier
Nee, werk waarin ze bewegingsvrijheid hebben is niet geschikt
Werk zien doen ze ook niet, uit zichzelf iets doen is er niet bij
Ook zijn het roekeloze figuren waar je eigenlijk in een productieomgeving niet in de buurt moet staan :D
Meer dan bollenplukken en asperges steken kun je ze eigenlijk niet laten doenMaar toch staan ze tegenwoordig overal te werken
En is er voor de lager opgeleide nederlander geen baan te vinden
Helaas is mijn Operator kennis alleen opgedaan uit ervaring
En heb dus geen VAPRO diploma :(
Dan pis je regelmatig naast de boot
Want een pool die het zelfde werk doet kost 250 pleuro minder per maand
Je kunt van mij niet verwachten dat ik voor nog geen 1500 euro in 3 of 5 ploegen ga werken?Over status gesproken, bij de meeste werkgevers is de auto er niet minder om geworden
zelfs na faillisement
Heb een werkgever gehad die zijn nieuwe bmw 525 kwam presenteren
Terwijl ik 60 uur per week stond te produceren om het bedrijf op de been te houden :fy1
Fuck hun dat doe ik dus noooooit meer
Een werkgever is bij mij een nazi tot het tegendeel bewezen is :jerryJij heb dus de zelfde ervaring met Polen als ik…alleen maar slecht.
En mocht je ooit de kans krijgen om een Vapro diploma te halen zou ik dit zeker doen, heb hem zelf twee jaar geleden ook gehaald en heb er zeker geen spijt van. Het is een veel gevraagde diploma in de procesindustrie.4 november 2012 om 11:56 #18068551@trashmetal wrote:
Je kunt van mij niet verwachten dat ik voor nog geen 1500 euro in 3 of 5 ploegen ga werken?
leg eens uit waarom niet ????
dit is dus wat wim dus bedoeld
ze willen allemaal dik geld en er niks voor doen4 november 2012 om 12:12 #18068552Misschien omdat de meeste mensen die in ploegen werken dit doen om wat extra aan het einde van de maand te hebben, 1500 euro verdien je in de procesindustrie met normale dagdiensten. Als je in de ploegen gaat en je moet in de nacht, weekenden, en feestdagen werken dan mag er best wel wat tegenover staan. Zeker als je bedenkt dat een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking dit werk niet eens wilt doen omdat ze allemaal om vijf uur naar huis willen het weekend vrij willen hebben en om nog maar te zwijgen over het werken met de feestdagen.
4 november 2012 om 12:28 #18068553@syl-astra wrote:
@trashmetal wrote:
Je kunt van mij niet verwachten dat ik voor nog geen 1500 euro in 3 of 5 ploegen ga werken?
leg eens uit waarom niet ????
dit is dus wat wim dus bedoeld
ze willen allemaal dik geld en er niks voor doen:wtf dik geld? 1500 euro verdient iemand in normaal dagdienst
mag ik dan ietsje meer verdienen?!
wat bovendien aan de andere kant weer van me af gepakt word
doordat ik geen recht meer heb op huurtoeslag
dus sta eigenlijk nu al dag en nacht voor de katse kut te werken!!en wtf niks doen??
ik werk (te) harder dan de meeste polen
daarom zit ik nu in de ziektewet thuis met ontstekingen in mn rechter boven arm
als ik doorga kan ik blijvend arbeidsongeschikt raken
omdat ik geen fuck doe :fy1ik ben industrie en gevel reiniger geweest glazenwasser en extrusie operator
niet bepaald werk voor watjes
en wtf doe jij??4 november 2012 om 12:33 #18068554probleem in nederland is dat we verwent zijn en niet willen onder doen voor de buurman
grote auto nieuwe telefoon en grote plasma aan de wand 3 keer per jaar op vakantie en zo meer
maar als het op werk aan komt zijn nederlanders luie zakkenals hij niet rond kan komen van het geld dat hij krijg moet je het uitgravingen patroon aan passen
maar nee dat doen we niet in nederland
dan gaan we geld lenen voor onze luxe dingen zo als telefoon en lcd tv
dat duurt dan niet lang of ze kunnen het allemaal niet meer betalen en gaan ten onder aan de schulden
en dat puur omdat de buurman wel een nieuwe lcd tv kan kopenkijk maar eens op funda bij koop huizen
dure huizen die te koop staan maar als je dan op de fotos kijkt van de woning en ziet wat erin staat zie je een inrichting die zelfs de kringloop nog niet wil hebben
maar van buiten lijkt het mooi
dure auto ,caravan en alle kids aan een ifoonze moeten leren met geld om te gaan in nederland dat is het grootse probleem in nederland
4 november 2012 om 12:41 #18068555ik ben niet bepaald de gemiddelde nederlander
vind het absoluut niet erg om vies te worden
als extrusie operator heb ik veel mensen zien komen en gaan
zowel nederlanders als polen
veel solicitanten haakten al af bij het zien van deze productielijn
als ze verteld werd dat dit voorlopig hun werkplek werd
en ik was helemaal gek op dat ouwe barrel :wub :jerry
alleen nam het bedrijf het niet zo nauw met de veiligheid en mileu
ook de polen maakten overal een teringzooi van :???:5 november 2012 om 13:51 #18068556Wat syl-astra zegt:
Iedereen moet iets mooiers hebben dan de Buurman, dikkere auto, Mooier huis (van Buiten), alles wat in het zicht valt (Kids personen zelf, auto tuin etc etc Dikke TV..
Dat Status aanzicht is het hele probleem van de ellende alhier, iedereen wil mooier dikker om te laten zien, Alles is van de bank, en zie hier het probleem..Crisis.
Daarnaast Vertikt de gemiddelde nederlander het om te willen WERKEN!! voor een beetje geld..
en gaan ze staan te klagen dat ze voor slechts €1500,- per maand een paar verschillende dienstjes moeten draaien, en als er dan iemand komt die daar WEL voor wil WERKEN!! dan nemen ze die, of ie nou uit Polen Bulgarije, turkije Marocco of waar dan ook komt intereseert de baas geen ene zier..Ik mag nu niet klagen, maar bij ons is het ook niet altijd feest, ik zal ook stevig moeten werken… maar krijg er wel voldoende voor terug.. (als ik zie wat iedereen om me heen verdient..)
Ik heb dan ook niet alles van het mooiste, en dat wil ik zeker niet…
Ik ken wel mensen die in de Schuldhulp zitten…
– Wel een LCD TV van 1,5 meter Full HD etc etc
– Wel 2 of 3 auto’s voor de deur (ja hoe sommige dat voor elkaar krijgen??? is mij een raadsel.)
etc etc..Willem
5 november 2012 om 14:12 #18068557kijk wim begrijpt me haha
5 november 2012 om 14:24 #18068558Ik denk dat het maar een klein percentage is van de mensen die in de schuld zitten maar wel duur spul hebben.
:hmmz of zou ik nou zo naïef zijn?
Mij is altijd geleerd als je het niet kan betalen kan je het ook niet kopen.
Ik heb maar 1 lening en dat is mijn hypotheek op mijn huis.Het probleem is het gewoon dat outsourcen na andere landen vele male goedkoper is dan een Nederlander.
Een pool kan zelf voor minder aan de slag dan een Nederlander in de bijstand.
De oplossing zou zijn minder outsourcen maar tja dan wordt alles weer duurder en wordt het probleem nog niet opgelost.Wij willen allen het goedkoopste hebben.
Als je 1000 euro minder moet betalen voor een televisie die niet in Nederland is gemaakt doe je het ook.
We werken er helaas met zun allen aan mee.
Neem nou boeren die worden helemaal in Nederland kapot gemaakt.
Je krijgt weinig voor de melk, vlees etc etc… de regels worden steeds strenger en kop boven water houden wordt ook moeilijker.
Maar toch kopen we in winkel (ik net zo goed) het goedkoopste (of wat we lekker vinden) zonder de afkomst ervan te bekijken.5 november 2012 om 15:14 #18068559Paar dienstJES, nooit in 5 ploegen gewerkt zeker :puke :puke :puke
Dat gaat 365 dagen door non stop weekenden feestdagen altijd de lul
Heb al een paar keer producerende mn oud en nieuw gevierd Yeeej tof
MAG IK DAN GODVERDOMME 200 PLEURO MEER VERDIENEN ALS IEMAND IN DAGDIENST!!!
nee heb geen lcd neee oook geen Omega noch sjieke foon
Man je weet niet waar je het over hebt
Al zou ik voor minder willen komen werken krijgt een pool nog steeds voorrang :swear :swear
Werkgevers moeten aangepakt worden die verzieken de boel dat zijn de hebberts die meer meer en meeer willen over de ruggen van werknemers :puke :puke :puke
Fuck hun!!5 november 2012 om 15:17 #18068560@syl-astra wrote:
kijk wim begrijpt me haha
Van wim weet ik dat hij vrachtwaggelsjefeur is en dus op veel op zn ass zit
En wat deed jij ook al weer?Mensen die het allemaal wat makkelijker afgaat zijn altijd goed in veroordelen van mensen die het wat minder hebben…. :puke
5 november 2012 om 16:07 #18068561@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Ik denk dat het maar een klein percentage is van de mensen die in de schuld zitten maar wel duur spul hebben.
:hmmz of zou ik nou zo naïef zijn?
Mij is altijd geleerd als je het niet kan betalen kan je het ook niet kopen.
Ik heb maar 1 lening en dat is mijn hypotheek op mijn huis.Best wel naief inderdaad.
Ik zie het met mijn dagelijks werk:
rijdt voornamelijk woning ontruimingen voor deurwaarders, je moest eens weten wat er allemaal in die huizen staat..
Je komt VEEL op afbetaling gekochte Wekamp interieuren met de Dikste TV’s, maar de Huur betalen… Ho maar… (er gaat minmaal 6maanden overheen voordat je uberhaupt ontruimd mag worden….)
Willem
5 november 2012 om 16:13 #18068562@trashmetal wrote:
@syl-astra wrote:
Ben Verhuizer, en loop me de Krampen op de Trappen en in de Gangen!!!!!!!!
Kom maar eens een Avondje een Externe Kantoorverhuizing mee draaien, weet zeker dat je jezelf kan weggooien aan het eind van de avond…
je laad en lost de auto zomaar een keer of 6 a 7 in 4 a 5 uurtjes..
en niet met een laadklep, maar je loopt gewoon een Mobiele laadbordes omhoog en naar beneden…
Willem
5 november 2012 om 16:24 #18068563@wim-v6 wrote:
@trashmetal wrote:
@syl-astra wrote:
Ben Verhuizer, en loop me de Krampen op de Trappen en in de Gangen!!!!!!!!
Kom maar eens een Avondje een Externe Kantoorverhuizing mee draaien, weet zeker dat je jezelf kan weggooien aan het eind van de avond…
je laad en lost de auto zomaar een keer of 6 a 7 in 4 a 5 uurtjes..
en niet met een laadklep, maar je loopt gewoon een Mobiele laadbordes omhoog en naar beneden…
Willem
Geef mij maar project i.p.v particuliere verhuizing …
Kan het met een buitenlift is het nog wel te doen maar
als je er niet bij kan en het is bvb bij de FRED … :cry :swear :fy1Maar goed … ik pak ook alles aan en bij de laatste werkte ik met bulgaren en
hun salaris was zelfs hoger dan de mijne …
Zij werkte daarbij ook nog is 12 per dag plus de zaterdag 8 uur …
En als ik vroeg om overwerk kon het dus niet …
Ben het voor een groot gedeelte eens met Trash …
Omdat ik flexwerker ben wordt ik de hele tijd al flink genaaid en krijg geen enkele kans voor een contract … ondanks de beloftes :fy1 :fy1 :swear :swear -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.