De broekriem

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer De broekriem

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 133)
  • Auteur
    Berichten
  • #18068515
    -BlendjuH-
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 April 2008

      Ze zullen wel gek zijn :jerry
      Stel je voor PVV aan de macht ;)
      Dag , geld voor de rijken …
      Althans … eerst zien dan geloven natuurlijk …
      Iedereen doet tijdens de verkiezingen zieltjes winnen om vervolgens als
      ze gekozen zijn toch weer wat anders doen :sleeping :swear

      #18068516
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        haha zijn net auto handelaren…

        oplichters tot dat het tegendeel bewezen is :P

        #18068517
        -BlendjuH-
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2008

          Al die ministers zijn natuurlijk handelaren geweest …
          Of wordt je dat als je uitgekotst bent door de politiek :hmmz

          #18068518
          trashmetal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2007

            Ik heb pvv gestemd want ben die europese bullshit meer dan zat
            die grieken lachen hun lul uit hun broek, en zijn lekker tussen 55 en 60 met pensioen
            VAN ONS GELD!!!!! :swear :swear
            en ik kan me de tering werken, nu waarschijnlijk 67
            tegen de tijd dat ik 67 ben zegt den haag vast oooooh drie jaar extra kan er ook wel bij

            de oldtimerregeling die we NU nog hebben is te danken aan de pvv
            dat stelletje randdebielen wat nederland nu gekozen heeft is al plannetjes aan het maken om dit om zeep te helpen!

            Mijn visie
            Grenzen dicht, gulden terug, polen er uit
            En mensen die onterrecht een uitkering vangen gauw aan het werk trappen!!!!
            Ik werk zelf bij Fujifilm als operator in 3 ploegen in donkere ruimten
            en hier konden ze bijna geen nederlanders voor vinden
            alsof 1850 euro niet genoeg is
            Neee willen we niet want het is in ploegen, neee willen we niet want het is donker
            Sommige mensen moeten ze met een vlakke hand in het gezicht meppen, en uitkering afvatten!
            Let wel ik schrijf SOMMIGEN natuurlijk heb je een groepje wat gewoon echt niet in staat is om fulltime te werken…
            maar vind wel dat regering en het bedrijfsleven meer part-time werk mag creeren
            want er zijn ook zat mensen die vanwege beperkingen toch part-time werk zouden willen/kunnen doen
            en zo blijft het geld in nederland en zal onze economie kunnen herstellen van een crisis die DEN HAAG heeft veroorzaakt!!!

            #18068519
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              hier nog een pvv stemmer.
              die oldtimer regeling is eigenlijk iets wat me niet heel dwars zit, daar lijd nederland op zich niet onder.

              grootse punten dat ik pvv gestemd heb.

              gulden terug, euro er uit. (landen die niet aan de euro mee doen hebben minder problemen dan ons, de problemen die ze krijgen komt omdat de euro landen minder uit geven na mijn idee)
              buitenlanders die niet anders willen? der uit, de goeien mogen van mij gerust blijven. (scheelt veel uitkeringen, en ook veel banen komen weer vrij zodat echte nederlanders weer kunnen werken.
              den haag net zoveel belasting laten betalen als de gewone burgers, ook de koning dus.
              nu moeten de ouderen ook gekort worden, op de pensioenen en zo, deze mensen hebben er altijd hard voor gewerkt, moeten ze gewoon van afblijven, ook iets wat geert zegt dus.

              ach… moet ik nog door gaan?

              der staat trouwens nu weer zo soort poll op hyves… 69% zegt dat geert gelijk heeft… raar, en toch had ie maar zo weinig stemmen???

              #18068520
              TheDutchDuke
                Lid sinds:
                17 August 2012

                @trashmetal wrote:

                Ik heb pvv gestemd want ben die europese bullshit meer dan zat.
                Die Grieken, Spanjaarden, Italianen etc. lachen hun lul uit hun broek, en zijn lekker tussen 55 en 60 met pensioen
                VAN ONS GELD!!!!! :swear :swear
                En ik kan me de tering werken, nu waarschijnlijk 67
                tegen de tijd dat ik 67 ben zegt den haag vast oooooh drie jaar extra kan er ook wel bij

                de oldtimerregeling die we NU nog hebben is te danken aan de PVV
                dat stelletje randdebielen wat Nederland nu gekozen heeft is al plannetjes aan het maken om dit om zeep te helpen!

                Mijn visie:
                Grenzen dicht, gulden terug, polen etc. er uit.
                En mensen die onterecht een uitkering vangen gauw aan het werk trappen!!!!
                Zo blijft het geld in Nederland en zal onze economie kunnen herstellen van een crisis die DEN HAAG heeft veroorzaakt!!!

                + 1; sta hier helemaal achter TrashMetal. :thumb
                De rest is voor jou :???:

                #18068521
                trashmetal
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 February 2007

                  Dank u, ik denk dat ik maar een politieke partij ga oprichten :jerry
                  genaamd, De wil van Nederland
                  over alle dingen worden polls aangemaakt op diverse fora en social media
                  vannuit die uitslagen worden de standpunten ingenomen
                  dit is lijkt mij de enige echt eerlijke manier van regeren

                  #18068522
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    succes… dan denk ik dat ik wel weet wat ik ga stemmen :P

                    #18068523
                    arjontje
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 March 2006

                      @trashmetal wrote:

                      Dank u, ik denk dat ik maar een politieke partij ga oprichten :jerry
                      genaamd, De wil van Nederland
                      over alle dingen worden polls aangemaakt op diverse fora en social media
                      vannuit die uitslagen worden de standpunten ingenomen
                      dit is lijkt mij de enige echt eerlijke manier van regeren

                      Een goed initiatief maar dat gaan niet werken.
                      Je kan helaas niet altijd de wil van het volk doen.

                      Er zijn ook nog andere dingen waar bij opgelet moet worden.
                      En in sommige gevallen zijn dat standpunten wat de bevolking niet leuk gaat vinden.
                      Maar die wel noodzakelijk zijn.

                      Verder was ik ook een pvv stemmer.
                      Maar heb net als velen strategisch gestemd. Omdat ik inzag dat als de pvda het voor het zeggen kreeg het land nog slechter van word dan dat ze nu met de vvd samen moeten werken.

                      Om dit gekloot te voorkomen moet er net als in veel landen m ons heen een peiling verbod komen.
                      En niet zoveel debatten, waar maar een minuscuul deel van de bevolking uitmaakt wie de winnaar is.

                      #18068524
                      trashmetal
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 February 2007

                        Ik zie een land regeren net als een bedrijf runnen
                        in bijna alle bedrijven zijn het de medewerkers die de meeste kennis hebben van zaken
                        je ziet ook vaak bedrijven naar de klote gaan waar men niet communiceert met hun personeel
                        en dat gebeurt hier in nederland, we gaan naar de klote omdat den haag niet naar ons luistert
                        de burger zou veeel meer inspraak moeten hebben op besluitvorming

                        en ik denk hoe gek het ook klinkt dat het poll idee best nog wel eens zou kunnen werken
                        want ook hierbij ga je de kiezers die in de minderheid staan bij een bepaald vraagstuk
                        toch tegen het zere been schoppen
                        ontevreden mensen blijf je toch houden, maar dan is het wel eerlijk besloten

                        #18068525
                        manta1988
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2008

                          @trashmetal wrote:

                          Ik heb pvv gestemd want ben die europese bullshit meer dan zat
                          die grieken lachen hun lul uit hun broek, en zijn lekker tussen 55 en 60 met pensioen
                          VAN ONS GELD!!!!! :swear :swear
                          en ik kan me de tering werken, nu waarschijnlijk 67
                          tegen de tijd dat ik 67 ben zegt den haag vast oooooh drie jaar extra kan er ook wel bij

                          de oldtimerregeling die we NU nog hebben is te danken aan de pvv
                          dat stelletje randdebielen wat nederland nu gekozen heeft is al plannetjes aan het maken om dit om zeep te helpen!

                          Mijn visie
                          Grenzen dicht, gulden terug, polen er uit
                          En mensen die onterrecht een uitkering vangen gauw aan het werk trappen!!!!
                          Ik werk zelf bij Fujifilm als operator in 3 ploegen in donkere ruimten
                          en hier konden ze bijna geen nederlanders voor vinden
                          alsof 1850 euro niet genoeg is
                          Neee willen we niet want het is in ploegen, neee willen we niet want het is donker
                          Sommige mensen moeten ze met een vlakke hand in het gezicht meppen, en uitkering afvatten!
                          Let wel ik schrijf SOMMIGEN natuurlijk heb je een groepje wat gewoon echt niet in staat is om fulltime te werken…
                          maar vind wel dat regering en het bedrijfsleven meer part-time werk mag creeren
                          want er zijn ook zat mensen die vanwege beperkingen toch part-time werk zouden willen/kunnen doen
                          en zo blijft het geld in nederland en zal onze economie kunnen herstellen van een crisis die DEN HAAG heeft veroorzaakt!!!

                          idd :thumbup :thumbup elke keer die idioten geld geven en wij maar bezuinigen hierzo. Hier nog een pvv stemmer ;)

                          #18068526
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            ook hier al veel pvv stemmers dus…

                            ik zeg.. herstemmen ;)

                            #18068527
                            ikdenman
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              27 February 2010

                              dat wordt ff een stel extra gaten in mijn riem knippen pffffffffffffffff

                              #18068528
                              Xander83
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                13 July 2012

                                Zooooo, dt wordt volgend jaar toch echt even al mijn verzekeringen doorlopen enkijken waar het wat minder kan.
                                Bedankt VVD en PvdA, voor het voorstel van de verhoging van de assurantiebelasting…

                                #18068529
                                joop1970
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 September 2010

                                  Euro eruit en gulden terug? Grenzen dicht? Dat ga je niet meer voor elkaar krijgen. Terug naar de gulden is geen optie, niet meer te betalen. Griekenland uit de euro gooien is dan iets goedkoper.

                                  Met de euro is niks mis, in tegendeel. De zuidelijke landen die de euro hebben, daar ligt het probleem.

                                  #18068530
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 August 2010

                                    niet meer te betalen?

                                    terug naar de gulden kost minder geld, en ben je eerder uit de crissis dan wanneer je de euro houd.
                                    grenzen dicht is sowieso niet zo verkeerd idee, kunnen die polen ook niet meer zoveel autos jatten en naar polen brengen ;)

                                    #18068531
                                    trashmetal
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 February 2007

                                      @joop1970 wrote:

                                      Euro eruit en gulden terug? Grenzen dicht? Dat ga je niet meer voor elkaar krijgen. Terug naar de gulden is geen optie, niet meer te betalen. Griekenland uit de euro gooien is dan iets goedkoper.

                                      Met de euro is niks mis, in tegendeel. De zuidelijke landen die de euro hebben, daar ligt het probleem.

                                      Ik denk de zuidelijke landen uit de euro zetten helemaal geen haalbare kaart is
                                      zal nooit geen meerderheid voor zijn in brussel, daar ligt het probleem
                                      en in den haag want die tolereren dit en willen graag goedheiligman spelen over onze rug

                                      #18068532
                                      arjontje
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        31 March 2006

                                        terug naar de gulden kost te veel export stort in.
                                        En laat dat er nu net voor zorgen dat door de export onze economie groeit.
                                        De euro is toch wel een sterke munt.
                                        Bij de introductie stond de euro lager dan de dollar, nu staat hij toch redelijk tabiel tussen de 1,20 a 1,35.
                                        Waar ik wel mee eens ben is dat diverse landen te makkelijk de euro hebben gekregen. Mischien zal het beter zijn om de euro te vervangen door de neuro en de zeuro. Economisch sterke landen de neuro, en de kwakelende landen de zeuro.
                                        Zodat zwakke landen de sterke landen niet mee sleuren.

                                        Maarja ik heb daar niet voor gestudeerd.
                                        Hou het dan maar op een hersenspinsel.

                                        #18068533
                                        Xander83
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          13 July 2012

                                          Terug naar de gulden is niet haalbaar.
                                          De euro op zich is een goed iets, maar ze hebben te snel willen groeien.

                                          Persoonlijk denk ik dat ze de euro moeten opsplitsen tussen noord en zuid.
                                          Noor is bijvoorbeeld Finland, Duitsland, Benelux en Frankrijk. Zuid is de rest king:

                                          Het probleem is nu dat de euro dreigt onderuit te gaan, en er een gruwelijke hoeveelheid geld nodig is om hem overeind te houden.
                                          EN het probleem is dat dit op de schouders komt van de landen met een sterke(re) economie, en daar val Nederland ook onder, en helaas moeten wij dat dus voelen.

                                          Open grenzen is ook een goed iets, bevordert de handel en export.
                                          V.w.b. de MOE’ers, mijns inziens moeten de werkgevers verplicht worden om deze een minimum loon te bieden naar Nedlandse maatstaven, zodat ze econmisch niet meer aantrekkelijk zijn, wat dus ook weer de overlast terugbrengt (en het aantal wrakken op de weg king: )

                                          #18068534
                                          Xander83
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            13 July 2012

                                            @arjontje wrote:

                                            terug naar de gulden kost te veel export stort in.
                                            En laat dat er nu net voor zorgen dat door de export onze economie groeit.
                                            De euro is toch wel een sterke munt.
                                            Bij de introductie stond de euro lager dan de dollar, nu staat hij toch redelijk tabiel tussen de 1,20 a 1,35.
                                            Waar ik wel mee eens ben is dat diverse landen te makkelijk de euro hebben gekregen. Mischien zal het beter zijn om de euro te vervangen door de neuro en de zeuro. Economisch sterke landen de neuro, en de kwakelende landen de zeuro.
                                            Zodat zwakke landen de sterke landen niet mee sleuren.

                                            Maarja ik heb daar niet voor gestudeerd.
                                            Hou het dan maar op een hersenspinsel.

                                            En soms is het gebruik van het gezonde boerenverstand beter dan een jarenlange studie…

                                            #18068535
                                            arjontje
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              31 March 2006

                                              haha twee vergelijkbare reacties achter elkaar.
                                              Tja waarom de politiek het boeren verstand niet af en toe gebruikt.

                                              #18068536
                                              -BlendjuH-
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                6 April 2008

                                                @TheDutchDuke wrote:

                                                @trashmetal wrote:

                                                Ik heb pvv gestemd want ben die europese bullshit meer dan zat.
                                                Die Grieken, Spanjaarden, Italianen etc. lachen hun lul uit hun broek, en zijn lekker tussen 55 en 60 met pensioen
                                                VAN ONS GELD!!!!! :swear :swear
                                                En ik kan me de tering werken, nu waarschijnlijk 67
                                                tegen de tijd dat ik 67 ben zegt den haag vast oooooh drie jaar extra kan er ook wel bij

                                                de oldtimerregeling die we NU nog hebben is te danken aan de PVV
                                                dat stelletje randdebielen wat Nederland nu gekozen heeft is al plannetjes aan het maken om dit om zeep te helpen!

                                                Mijn visie:
                                                Grenzen dicht, gulden terug, polen etc. er uit.
                                                En mensen die onterecht een uitkering vangen gauw aan het werk trappen!!!!
                                                Zo blijft het geld in Nederland en zal onze economie kunnen herstellen van een crisis die DEN HAAG heeft veroorzaakt!!!

                                                + 1; sta hier helemaal achter TrashMetal. :thumb
                                                De rest is voor jou :???:

                                                :hmmz Allemaal PVVers hier :hmmz
                                                Oh ja , ik ook ;)
                                                Net zoals mijn vrienden , kennissen en familie …
                                                Naïef ???
                                                Nee , ben het gewoon zat dat wij hier altijd genaaid worden in dit land omdat wij geen zak
                                                te zeggen hebben hier …
                                                Was tevens ook een Pim fortuyn stemmer …
                                                Omdat hij best goede standpunten had …
                                                Is er helaas nooit van gekomen :cry
                                                Denk dat wij er dan een FLINK stuk op voorruit waren gegaan :D

                                                #18068537
                                                TheDutchDuke
                                                  Lid sinds:
                                                  17 August 2012

                                                  Als ik de reactie hier lees zijn er inderdaad veel PVV stemmers.
                                                  Ik zou bijna de stelling willen opgooien: Opel wir lieben PVV.

                                                  Zou een slogan zijn waar Wilders erg blij me zou zijn, dacht ik zo :D .

                                                  #18068538
                                                  trashmetal
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    1 February 2007

                                                    Hij zal vast een insignia voor de deur hebben :jerry

                                                    Onze economie gaat echt niet onderuit als de gulden terug komt
                                                    voor mensen die geld heen en weer moeten duwen achter een pc maakt het niet uit of het nu een getalletje guldens of euro’s is :D
                                                    en wij hebben iets waar europa niet omheen kan, en dat is Rotterdam!!
                                                    lijkt me sterk dat onze haven genegeerd gaat worden door andere valuta
                                                    het is gewoon een groot mislukt huwelijk
                                                    wij passen gewoon niet bij het zuiden, Basta!
                                                    de gemiddelde spanjaard, italiaan, griek, gaat pas werken als zijn geld op is en honger begint te krijgen
                                                    de gemiddelde nederlander zorgt er voor dat hij een potje heeft dat hij geen honger hoeft te krijgen
                                                    de gemiddelde spanjaard, italiaan, griek doet niets aan zijn pensioen en profiteren van hun kinderen en staat als het zover is
                                                    de gemiddelde nederlander probeert zijn eigen boontjes te doppen tot de dood!

                                                    En zo kan ik nog wel even doorgaan

                                                    #18068539
                                                    arjontje
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      31 March 2006

                                                      @trashmetal wrote:

                                                      Hij zal vast een insignia voor de deur hebben :jerry

                                                      Onze economie gaat echt niet onderuit als de gulden terug komt
                                                      voor mensen die geld heen en weer moeten duwen achter een pc maakt het niet uit of het nu een getalletje guldens of euro’s is :D
                                                      en wij hebben iets waar europa niet omheen kan, en dat is Rotterdam!!
                                                      lijkt me sterk dat onze haven genegeerd gaat worden door andere valuta
                                                      het is gewoon een groot mislukt huwelijk
                                                      wij passen gewoon niet bij het zuiden, Basta!
                                                      de gemiddelde spanjaard, italiaan, griek, gaat pas werken als zijn geld op is en honger begint te krijgen
                                                      de gemiddelde nederlander zorgt er voor dat hij een potje heeft dat hij geen honger hoeft te krijgen
                                                      de gemiddelde spanjaard, italiaan, griek doet niets aan zijn pensioen en profiteren van hun kinderen en staat als het zover is
                                                      de gemiddelde nederlander probeert zijn eigen boontjes te doppen tot de dood!

                                                      En zo kan ik nog wel even doorgaan

                                                      Rotterdam is niet heilig hoor.
                                                      Als Nederland begint te kloten dan gaan ze wel naar Antwerpen.
                                                      En dat zou Vlaanderen helemaal niet erg vinden.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 133)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.