De broekriem

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer De broekriem

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 133)
  • Auteur
    Berichten
  • #18068490
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      Hahaha ja nederland heeft tactisch gestemd
      ik snap hem toch niet :wtf

      #18068491
      gsi rudi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 February 2012

        Voor Bulgaren heb je nog een werkvergunning nodig. Geen Schengenland.
        Bij ons komen tegenwoordig alleen map Polen en Bulgaren lossen. Laatst was er een Roemeen meer dan drie kwartier bezig om de trailer voor de deur te zetten.

        De containers komen tegenwoordig via een ander bedrijf die alleen met Oostblokkers rijd. Worden in Rozenburg z-h opgezet.

        Of nu links of rechts stemd, je word toch genaaid met de broek aan door de zakkevullers op het binnenhof

        #18068492
        sander2.5v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2011

          Oww ik wist niet dat het al zo erg is! Hier werken al die oostblokkers nog op het land en in verpakkingsfabrieken (brabant). Maar dat ze ook al ritten rijden etc. was mij nog niet bekend, ik neem mijn woorden terug :thumbup

          #18068493
          trashmetal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2007

            zal ik je over brabant wakker schudden dan sander
            want ook hier heb je veel bedrijven met poolse chauffeurs
            ik werk zelf bij fujifilm en ook hier moet ik er mee werken
            kan inmiddels uit ervaring zeggen dat het LUI volk is
            en overal een pestzooi van maakt
            enige manier dat ze wel hard werken is er met de zweep achteraan zitten
            maar ook de onnodige thuiszittende nederlanders moeten ze meer achter de vodden zitten

            #18068494
            joop1970
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 September 2010

              Haha, vind het wel grappig dat afgeven op polen. Geloof me, weinig tuinders in de omgeving wil graag nederlanders hebben. Veel te vaak ziek en lopen vaak alleen maar te zeiken. Polen werken tenminste door zonder al teveel gemaar. Denk maar niet dat de inpak afdeling met de nederlandse parttime vrouwen hard opschiet. Dan het jaarlijks leegruimen van de kas, 40 polen op een dag en klaar. Nee moet je dat eens nederlanders proberen.

              Pas was er een tuinder die kreeg van de gemeente nederlanders te werk die een uitkering hadden, van de 40 heeft er 1 het langer dan een dag volgehouden. Meer dan de helft deed zijn best niet zodat ze weer naar huis konden. Ja, je zou eens lichamelijk zwaar werk doen. Natuurlijk zijn er mensen die echt niet kunnen werken, maar er zijn er zat die al 30 jaar een burn out hebben. Daar kan sowieso de bezem doorheen.

              #18068495
              trashmetal
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2007

                Hahahaha nou nou alsof de polen niet klagen
                als er iets is wat een pool goed kan is zeiken
                zullen ze niet in je bek doen
                maar wel onder mekaar
                heb er zelf een stuk of 6 als collega dus weet echt wel waar ik over praat
                ook bij mijn vorige werkgever hadden wij er werken
                zolang je ze goed onder controle houd gaat alles prima
                maar zodra je ze te veel vrijheid geeft
                gaan ze rare fratsen uithalen ten aanzien van de veiligheid en kwaliteit
                het zijn gewoon een stel kamikazes :jerry

                #18068496
                joop1970
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 September 2010

                  Kamikazes zijn het zeker, hebben er hier al 3 met auto in een sloot gereden waar de laatste auto voor de polen in 1910 is uitgetakeld. Ik wijt dat maar aan de alcohol die bij hun cultuur hoort :p

                  #18068497
                  trashmetal
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 February 2007

                    hebben ze overgehouden aan de russische onderdrukking
                    het enige wat ze toen konden was zelfgestookte wodka zuipen en klagen
                    het zuipen zit er nog in en kurva (hoer) is zelfs een stopwoordje geworden :D

                    #18068498
                    gsi rudi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 February 2012

                      @joop dat van de tuinbouw heb ik ook gehoord. Degene die kan werken en niet wil werken en net zoals bij jullie niet in de kas moeten ze gewoon korte op de uitkering.
                      Als een hollander een dag niet werk krijgt hij toch wel zijn geld en uitzendpool niet.

                      Als bij ah op de dc komt lopen bijna alleen maar polen, mijn neef moest eruit terwijl hij net zo hard werkte als een pool. Was alleen te duur wat loon betreft.

                      Een voordeel als ik de broekriem aan moet trekken, raak ik het overgewicht ook weer kwijt :D

                      Die kamikaze-piloten rijden het zelfde als ze hier in nederland in de jaren ’70 reden. Toen reden de Nederlands ook veel meer met een slok op en niet veilige auto’s. Wat dat betreft lopen ze een paar jaar achter door het vroegere ijzerengordijn. Wat zou jij doen als je jaren niks mag en dan een keer alles

                      #18068499
                      trashmetal
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 February 2007

                        in de jaren 70 was het ook wel een stukje rustiger op de weg :D
                        en hier in nederland hebben we regels waar ook de polen zich aan moeten houden ;)

                        #18068500
                        gsi rudi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 February 2012

                          donut speek dutch :thumb

                          opel blitz naar voren en naar achter. en mag met 40 ton op weg

                          #18068501
                          trashmetal
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            1 February 2007

                            er was een poolse chauffeur bij de sita in waalwijk
                            die het presteerde 24 ton gft afval te laden (10 ton wettelijk maximum)
                            gevolg as gebroken dif naar de gvd en aandrijfas getoreerd :D

                            #18068502
                            -BlendjuH-
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              6 April 2008

                              @gsi rudi wrote:

                              Voor Bulgaren heb je nog een werkvergunning nodig. Geen Schengenland.
                              Bij ons komen tegenwoordig alleen map Polen en Bulgaren lossen. Laatst was er een Roemeen meer dan drie kwartier bezig om de trailer voor de deur te zetten.

                              De containers komen tegenwoordig via een ander bedrijf die alleen met Oostblokkers rijd. Worden in Rozenburg z-h opgezet.

                              Of nu links of rechts stemd, je word toch genaaid met de broek aan door de zakkevullers op het binnenhof

                              Schengenland of niet …
                              Zal ik er ook maar bij vertellen dat deze werkgever vroeger achter het pand wat
                              caravans had staan :hmmz
                              En al vaker een boete heeft gehad … :???:
                              En hij zich daarna een tijdje rustig hield en dan vervolgens weer opnieuw begon :swear

                              #18068503
                              mantallica
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                29 December 2005

                                @trashmetal wrote:

                                Hahaha ja nederland heeft tactisch gestemd
                                ik snap hem toch niet :wtf

                                als je voor 3 partijen kon stemmen zou ik stemmen voor:

                                VVD – economisch en om de PVV standpunten goed uit te werken
                                PVV – voor de standpunten…
                                SGP – voor de dicipline op heel veel punten op extreme dingen na

                                #18068504
                                soepkiepe
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 August 2010

                                  [youtube:2a1b0mzk]http://www.youtube.com/watch?v=Mls46LTuvig[/youtube:2a1b0mzk]

                                  luister maar ff ;)
                                  past inmiddels wel goed bij nl ;)

                                  #18068505
                                  syl-astra
                                    Lid sinds:
                                    3 October 2007

                                    kijk en met dit soort mannen gaat hey werk echt na de kloten
                                    hier werkten vroeger nederlanders maar die zijn er uit geschopt
                                    maaakt hij een adresje in polen voor zuster bedrijfje en neemt daar die polen op aan
                                    en kan je 1 ding zeggen ze rijden niet na polen met de vrachtwagen die zie je daar niet
                                    alleen het bestlbusje komt af en toe in polen om af entoe een nieuwe vracht platbekken op te halen
                                    en zo gaat de hard werkende nederlander na de kloten….

                                    http://www.ttm.nl/nieuws/id31748-video–vergunning-postma-dalessi-ingetrokken.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    #18068506
                                    gsi rudi
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      1 February 2012

                                      We gaan wel een beetje -offtopic

                                      Maar wat dacht je van dat bedrijf in zuid-limburg. ging over de kop en de dag erop nieuwe xf met kentekens uit cypres en oostblokkers op de wagen :hmmz

                                      wat lucht dit klagen op.

                                      volgende verkiezingen toch maar sgp stemmen

                                      #18068507
                                      -BlendjuH-
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        6 April 2008

                                        Dit verhaal heb ik vaker gehoord maar dan bij andere bedrijven …
                                        Helaas kunnen wij hier niks aan doen :hmmz
                                        Of toch wel … :hmmz

                                        #18068508
                                        trashmetal
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          1 February 2007

                                          Volgende keer allemaal PVV stemmen;)

                                          #18068509
                                          jeevee
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            19 February 2009

                                            Tijd voor de Haagse lente, ipv Arabische lente. Ongelofelijk wat wij ons allemaal aan laten naaien door dat tuig in Den Haag.
                                            Niemand die een beetje serieus actie gaat voeren helaas…..

                                            #18068510
                                            -BlendjuH-
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              6 April 2008

                                              @jeevee wrote:

                                              Tijd voor de Haagse lente, ipv Arabische lente. Ongelofelijk wat wij ons allemaal aan laten naaien door dat tuig in Den Haag.
                                              Niemand die een beetje serieus actie gaat voeren helaas…..

                                              Zou zeggen kijk is naar een topic over benzineprijzen ;)

                                              #18068511
                                              soepkiepe
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 August 2010

                                                en ook daar is weinig gebeurd ;)
                                                k denk dat stakingen wel eens wat mensen gaa wakker schudden, en denk dat ze in den haag ook zeker maar eens wakker geschud moeten worden.

                                                wat ik trouwens een beetje raar vind, ik heb ergens een klein vermoeden dat het stemmen een beetje vals gegaan is.
                                                volgens mij had de pvv veel meer stemmen.
                                                op hyves was er zo poll over, daar stond het grootste percentage op pvv.
                                                nou is hyves natuurlijk niet heel nl, maar ook op andere sites was duidelijk de pvv in voordeel.
                                                ik heb ergens het vermoeden dat de pvv veel hoger had moeten komen dan wat ze gekomen zijn.

                                                #18068512
                                                manta1988
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  18 January 2008

                                                  dat idee heb ik ook idd

                                                  #18068513
                                                  syl-astra
                                                    Lid sinds:
                                                    3 October 2007

                                                    @soepkiepe wrote:

                                                    en ook daar is weinig gebeurd ;)
                                                    k denk dat stakingen wel eens wat mensen gaa wakker schudden, en denk dat ze in den haag ook zeker maar eens wakker geschud moeten worden.

                                                    wat ik trouwens een beetje raar vind, ik heb ergens een klein vermoeden dat het stemmen een beetje vals gegaan is.
                                                    volgens mij had de pvv veel meer stemmen.
                                                    op hyves was er zo poll over, daar stond het grootste percentage op pvv.
                                                    nou is hyves natuurlijk niet heel nl, maar ook op andere sites was duidelijk de pvv in voordeel.
                                                    ik heb ergens het vermoeden dat de pvv veel hoger had moeten komen dan wat ze gekomen zijn.

                                                    nee das echt nederland…wel zeggen dat je pvv stem .maar toch eigenlijk niet durven en dus niet doen …
                                                    is wel met meer dingen in nederland

                                                    #18068514
                                                    soepkiepe
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      10 August 2010

                                                      hmm, had ik ook aan gedacht.

                                                      maar ff realistisch ;)

                                                      k denk dat er meer mensen zeggen dat ze NIET op de pvv hebben gestemd dan dat ze het wel toe zouden geven.
                                                      dus, als er bijvoorbeeld 50% van nl zal gestemd hebben op pvv denk ik dat er misschien eens 30% dit ook eerlijk toe geeft.
                                                      dat houd dus in dat er waarschijnlijk nog wel meer stemmen waren voor de pvv.

                                                      ik blijf er toch bij dat ik het vermoeden heb dat er gesjoemeld is met de uitslag.
                                                      maar ja, hard maken kun je het nooit, en opnieuw stemmen doen ze ook niet zo maar ff:P

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 133)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.