De broekriem

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer De broekriem

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 126 tot 133 (van in totaal 133)
  • Auteur
    Berichten
  • #18068589
    FnF_racer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 October 2004

      @soepkiepe wrote:

      meen je niet, zit ik dit zo alles eens door te lezen, zie dat syl astra met vee rijd, stuur hem vervolgens een pm met de vraag als hij ene bepaald bedrijf ook kent, kijk weer terug in dit forum, zie ik gewoon 2 foto’s van het bedrijf die ik vroeg!
      familie van mij heeft daar gewerkt, ben daar dus ook regelmatig mee geweest.
      en kan dus ook echt we vertellen dat syl astra hier geen woord van liegt ;)

      is dat niet C.B. Dijk veevervoer?
      regelmatig vrachtwagens langs zien rijden tussen Raalte en Zwolle volgens mij…. :jerry

      weet je, ik ga ook verhuizen naar Spanje…. altijd lekker weer, en dan krijg ik tenminste wel geld van Nederland.
      alhoewel, het bedrijf waar ik nu werk, is een goed bedrijf. verdien nu al een 200 euro meer dan bij de C1000…..
      en nee, geen eis. had met minder net zo goed gewerkt…. :thumb

      #18068590
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        @FnF_racer wrote:

        @soepkiepe wrote:

        meen je niet, zit ik dit zo alles eens door te lezen, zie dat syl astra met vee rijd, stuur hem vervolgens een pm met de vraag als hij ene bepaald bedrijf ook kent, kijk weer terug in dit forum, zie ik gewoon 2 foto’s van het bedrijf die ik vroeg!
        familie van mij heeft daar gewerkt, ben daar dus ook regelmatig mee geweest.
        en kan dus ook echt we vertellen dat syl astra hier geen woord van liegt ;)

        is dat niet C.B. Dijk veevervoer?
        regelmatig vrachtwagens langs zien rijden tussen Raalte en Zwolle volgens mij…. :jerry

        weet je, ik ga ook verhuizen naar Spanje…. altijd lekker weer, en dan krijg ik tenminste wel geld van Nederland.
        alhoewel, het bedrijf waar ik nu werk, is een goed bedrijf. verdien nu al een 200 euro meer dan bij de C1000…..
        en nee, geen eis. had met minder net zo goed gewerkt…. :thumb

        nee geen c.b. dijk, die doet voor zo ver ik weet alleen maar varkens en biggen.
        die je nu op de foto van syl astra ziet is drost uit koekange.

        #18068591
        opelremco
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2007

          @-BlendjuH- wrote:

          Weer even een update :thumb
          Gister weer gelezen dat er 32,5 miljoen naar syrie gaat…
          Land heeft geweld e.d meegemaakt en nou willen ze dus dat geld gebruiken voor sanitaire voorzieningen
          en bevallingkits …
          http://www.nu.nl/politiek/3360499/nederland-schenkt-35-miljoen-hulp-in-syrie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
          maar vandaag dus ook weer door minister ploumen …
          5,8 miljoen naar vrouwenlobby’s …
          http://www.nu.nl/politiek/3361581/ploumen-trekt-portemonnee-vrouwenlobby.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
          Wel goed natuurlijk al die financiële hulp maar is het geen beter idee om eerst aan ons
          eigen volk en land te denken :wtf :wtf

          Nee , hier gaan we nog MEER bezuinigen :puke
          Ik kom maar niet aan het werk hier …
          en elke dag gaan er steeds meer banen weg en bedrijven failliet :???:
          Dat geld hadden ze ook voor ons kunnen gebruiken …
          Dus weer worden wij een oor aangenaaid …
          Wanneer komen wij de inwoners van NL is een keer van onze luie reet af en
          zeggen Nu is het genoeg :hmmz :hmmz
          Misschien een goed idee om toch te staken …
          En waarom niet ???
          In andere landen doen ze het ook …
          En verrek :shock: hun krijgen het wel voor elkaar dat er geluisterd word naar het volk :jerry

          Maak me hier al lange tijd niet druk meer om.Misschien niet goed,maar je hebt jezelf dr alleen maar mee.
          Zij hebben met hun “Balkenendenorm” salaris toch geen weet van wat er zich bij een ander achter de deur afspeeld.
          Je moet gewoon voor jezelf en je eigen gezin zorgen.Ik schraap ook van alles bijelkaar.Zit sinds juli 2012 in de WW,geen hond die zit te wachten op een timmerman van 33.(helaas)
          Soms een paar dagen voor een uitzendbureau en soms een vriendendienst, ;)

          #18068592
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            en dat wat je voor het uitzend bureau verdiend word je weer gekort op je ww uitkering.
            dus conclusie..
            als je de hele maand in de ww zit niks te doen, of je gaat 1 week in die maand aan het werk, je inkomen blijft het zelfde.
            dat moeten ze eens zo veranderen dat je dat NIET gekort word op je uitkering.
            dat stimuleert ook weer meer om te gaan werken.
            (vat me niet verkeerd op, ik zeg niet dat je niet wilt werken he, ik bedoel over het algemeen)

            jij zegt ook al dat je je er niks meer van aantrekt, dat zijn er dus veel meer, en door dat iedereen zo denkt gaan de regering steeds verder en verder, want die “domme” nederlanders pikken het toch wel.
            nederland geeft nu al het geld weg aan de 2e wereld landen, over een paar jaar mag dat weer terug komen omdat nederland zelf een 2e wereld land is ;)

            #18068593
            -BlendjuH-
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2008

              Kreeg ik maar WW :swear
              Op dit moment al een jaar zonder ww …
              Ik had maar recht op een jaar omdat ik officieel
              maar 12 jaar werk …
              Dat ik vanaf me 12e a 13e jaar al aant werk was dat staat
              nergens in de boeken bekend …
              Uitzendburo’s valt ook niks te halen …
              ben vaste klant hier …
              en ik krijg elke week het zelfde te horen :swear

              Helaas maak ik mij hier dus wel druk om …
              Er zitten zoveel mensen int zelfde schuitje en misschien nog erger in de shit …
              Maar daar word niets voor gedaan …
              Niet door onze eigen regering maar ook niet door andere landen …
              Wie zegt trouwens dat wij ooit hulp van hun zullen krijgen
              als wij straks echt naar de klote zijn ?

              #18068594
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                dat laatste wat je zegt vraag ik mij dus ook af ;)
                welk land zal ons kunnen bij springen zoals wij andere landen bij springen?
                nederland is klein, maar gedraagt zich groot, daar moet den haag eens mee stoppen, maar daar komen ze pas achter als het te laat is

                #18068595
                opelremco
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 August 2007

                  @ soepkiepe,
                  Dat ben ik wel met je eens.
                  Maar ik snap niet dat werken voor een uitzendbureau je niks opleverd.
                  Ik word tot op zekere hoogte gekort op mn ww als ik werk.
                  Je moet alleen zorgen dat je meer verdiend dan je ww uurloon.
                  Rekenvoorbeeld:

                  Mn uurloon in de bouw was 13,02 bruto.Krijg nu in de ww 70 procent van wat ik verdiende wat komt op ongeveer 9,10.
                  Nu moet ik dus zorgen dat mn uurloon bij het uitzendbureau hoger is dan die 9,10
                  Als ik dan zorg dat dat ook weer 13,02 is dan verdien ik dus 3,92 meer dan mn ww uurloon.
                  Ik hoef alleen de gewerkte uren op te geven.Deze uren worden van mn 4 wekelijkse totaal afgetrokken.
                  Dus als ik niks doe dan heb ik 1456 bruto in de 4 weken.Als ik werk 2083 bruto in de 4 weken.

                  #18068596
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    oke, dat is dan weer een stukje waar ik mij in vergist heb, ik dacht namelijk dat je gekort werd op wat je verdiende.
                    en dat je er misschien een paar % beter op werd.
                    zo zie je, iedereen kan nog wat leren haha

                  8 berichten aan het bekijken - 126 tot 133 (van in totaal 133)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.