De broekriem

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer De broekriem

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 133)
  • Auteur
    Berichten
  • #18068564
    FnF_racer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 October 2004

      volgens mij is het een combi van wat Trash, Wim en Syl zeggen hoor.

      tuurlijk, zijn er idd mensen die zoveel mogelijk willen, voor zo min mogelijk.

      maar er zijn idd ook zat Nederlanders (autochtoon of allochtoon….), die wel willen werken, voor wat ze kunnen pakken(ik val daar ook onder).

      heb 6 maand thuis gezeten, omdat er gewoon geen bedrijf was, dat mij in eerste instantie wou aannemen.
      gaat om de supermarkt brance, dus dat is misschien niet het beste voorbeeld, maar dat is ook een deel van het probleem.

      zou gewoon een regeling moeten zijn, dat er in een bedrijf dat in Nederland een vestiging heeft, in de Nederlandse vestigingen niet meer dan 20 tot 30% Oostblok-landers mag aannemen.
      zo zorg je dat de werkloosheid onder de nederlanders volgens mij al weer minder wordt.

      en zorg dan dat mensen die niets willen doen, hun uitkering ook minder krijgen.
      bijvoorbeeld dat als een werkloze meer dan 3 maand niet zoekt naar werk, dat zijn uitkering al verlaagt wordt.
      nu is het dat ze 1 jaar betalen, en daarna wordt het geminimaliseerd. misschien beter om het in etappe’s al te minderen, totdat je op het minimum zit….
      of dat iemand die continue geen motivatie inzet, er ook voor kan worden aangepakt. loonsvermindering of minder mooi werk in het bedrijf….. ;)

      tenminste, misschien werkt het zo wel, misschien niet.
      maar er zijn er zat die wel willen, maar niet kunnen, omdat ze idd te duur zijn volgens een werkgever…..

      ik ben blij dat ik ondertussen weer werk heb, en zet me er ook 1000% voor in, om het te houden. :thumb

      #18068565
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Daar is de Economie van naar de klote gegaan.
        Alle elite landen als Amerika en de West europese landen zijn hier de grootste oorzaak van…
        Iedereen in deze landen kon zo makkelijke aan leningen komen, dat er voor echt werkelijk waar vanalles wat geleend werd, zelfs voor Vakanties…

        Tja, en dan moet de boel terugbetaald worden, maar ja als je een huisje hebt en zeg m een 1000 euro vaste lasten, ga dan nog maar eens 300 aan maandelijkse lening terug zen te betalen, als je een loontje hebt van zeg m 1700 euro, waarvan je moet Eten en je extra’s moet doen, dan nog een paar kids erbij en klaar ben je..

        Dan komt daar nog de Hypotheek ellende bij, hoeveel mensen zullen een (Over the) Tophypotheek hebben, welke maandelijks veel te duur is…

        daardoor kunnen nu velen mensen minder dingen kopen, en zakt de productie, en komt er bij bedrijven minder vraag, die moeten weer mensen lozen (Dat worde onze verwende en Verwaande westerlingen, die doen tenslotte alleen werken voor een TOP salaris, terwijl een goeiekopere Oostblokker Rus of Noord Afrikaan daar voor veel minder hetzelfde kan doen..

        Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar zo is het gewoon!!!

        we MOETEN zoveel verdienen, en niet minder, daar denken anderen die het NOG minder goed hebben als wij HEEL anders over hoor, die zijn al blij dat ze wat KUNNEN verdienen..

        Willem

        #18068566
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          @wim-v6 wrote:

          @trashmetal wrote:

          @syl-astra wrote:

          kijk wim begrijpt me haha

          Van wim weet ik dat hij vrachtwaggelsjefeur is en dus op veel op zn ass zit

          Ben Verhuizer, en loop me de Krampen op de Trappen en in de Gangen!!!!!!!!

          Kom maar eens een Avondje een Externe Kantoorverhuizing mee draaien, weet zeker dat je jezelf kan weggooien aan het eind van de avond…

          je laad en lost de auto zomaar een keer of 6 a 7 in 4 a 5 uurtjes..

          en niet met een laadklep, maar je loopt gewoon een Mobiele laadbordes omhoog en naar beneden…

          Willem

          Oke je zit iets minder op je luie reet dan ik dacht
          Maar ik vind het onredelijk dat ik min of meer voor luie flikker wordt uitgemaakt
          Ik heb dingen gedaan waar bijna iedereen hier de neus voor ophaald
          En zelfs veel polen twijfels bij hebben

          mijn loopbaan in het kort…

          15e begonnen als afwashulp op mn 16e van school gegaan en daar fulltime gaan werken (vbo horeca gehaald)
          hoogseizoen 12 tot 16 uur per dag met af en toe een peuk en vlug wat eten tussendoor
          winterperiode werkte ik als industrieel reiniger, vanaf mn 18e tot 20 fulltime gedaan gestopt met horeca
          6dagen per week normale dagdiensten zaterdags groot lijnonderhoud
          soms 2x per dag douchen op het werk omdat het vuil tot in mn onderbroek zat
          onder andere ketels silo’s uitspuiten met hoge druk 250bar sommigen 30 meter hoog in bootsmanstoeltje
          en productielijnen schoonmaken volgens haccp normen
          op mijn 20e naar tilburg verhuisd en glazenwasser geworden
          gewoon old school met het laddertje tot en met de 4e etage volle bak zon in de zomer
          natte handoek in de nek en gaan met die banaan :D
          en het ijs op mn kloten in de winter
          voor zelfde bedrijf ook nog in een betonfabriek schoongemaakt een half jaar lang
          elke nacht met een grote luchthamer in mn klauwen rammelen in een stalen silo :swear
          toen ik een jaar of 26 was nog een poos achterop de vuilniswagen gestaan
          als ik haast had ramde ik er 2 bakken tegelijk op :D
          daarna in de kunststoffen terecht gekomen
          eerste bedrijf stond ik op gegeven moment bloed te kotsen van de vlamvertragers
          tweede bedrijf stond adolf hitler aan het hoofd en liepen er soms polen echt jankend weg
          omdat ze de werkdruk niet aankonden (zie foto)
          in tijden van diepe crisis heb ik daar 6 dagen per week 12 uur per dag geproduceerd
          NON STOP! de blaren stonden op mn poten
          geen bedankje niks kon er af
          wel nieuwe bmw voor de baas
          mag ik dan boos worden ja alsjeblieft??
          diverse fotos heb ik naar de arbeidsinspectie en mileudiensten gestuurd maar die doen geen fuck
          dit was echt hell

          Willem je hebt nog steeds geen idee
          maar slavernij bestaat nog steeds

          na nog wat meer kutwerk bij Fuji terecht gekomen
          dit was voor mij de hemel
          alles perfect geregeld en veiligheid boven alles
          in de productieruimtes geen stofje te bekennen
          overal ruim de tijd voor om zo geen onnodige fouten te maken
          helaas heeft japan hier de stekker uit getrokken, dus weeer werkeloos :(

          als mn lichaam niet zo verrot voelde van al dat luie zweet :???:
          had ik en mn sjieke gripwerkhandschoentjes best een keer mee gewild
          je bent echt niet de enige die van aanpakken weet ;)

          wat dat leningen verhaal betreft heb je helemaal gelijk
          maar hier is alles betaald hoor

          #18068567
          syl-astra
            Lid sinds:
            3 October 2007

            @trashmetal wrote:

            @syl-astra wrote:

            kijk wim begrijpt me haha

            Van wim weet ik dat hij vrachtwaggelsjefeur is en dus op veel op zn ass zit
            En wat deed jij ook al weer?

            Mensen die het allemaal wat makkelijker afgaat zijn altijd goed in veroordelen van mensen die het wat minder hebben…. :puke

            ongeveer het zelfde als willem
            alleen verhuis ik vee door heel Europa en dus ook oost Europa en daar buiten :agent

            #18068568
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              @ Syl-astra: Dan zit jij meer op je reet dan ik, alleen niet te vergeten dat de beesten onderweg onderhouden dienen te worden uiteraard..

              @ Trashmetal: Ja ik leg alleen in het Simpel uit hoe het geval is… Als je Wil werken en je komt moeilijk aan werk ga je vanzelf wel voor die 1500 euro in ploegen werken!!! daar draait het om!! een ander doet het anders toch wel…
              Dat jij je eigen helemaal het Schompes hebt moeten werken dat is iets wat je jezelf aan doet, ik ben daar allang mee gekapt, ik doe mijn werk vooral GOED!! en liefst op mijn werktempo, soms zal ik een stapje harder moeten gaan (Avond en Weekendverhuizingen lopen meestal lekkerder omdat je met minder inhuur loopt en meer eigen ECHTE verhuizers, maar doordat dat soepeler loopt loopt je wel met plezier een paar stappen harder..
              Ik ben dan ook serieus naar de klote aan het eind van de rit, maar het geeft niet, we hebben het wel leuk gehad met zijn allen, Veelal leuke ploegen in de avonden en weekenden..

              Oje, mijn enige lening is de Hypotheek van mijn Huis, verder helemaal niks, doe alles uit eigen knip..

              Willem

              #18068569
              trashmetal
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2007

                dus kort gezegd iemand moet kut en onderbetaald werk doen en als hij daar zijn lichaam mee verneukt is het eigen schuld??

                Klinkt erg raar he? :jerry

                #18068570
                trashmetal
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 February 2007

                  @syl-astra wrote:

                  @trashmetal wrote:

                  @syl-astra wrote:

                  kijk wim begrijpt me haha

                  Van wim weet ik dat hij vrachtwaggelsjefeur is en dus op veel op zn ass zit
                  En wat deed jij ook al weer?

                  Mensen die het allemaal wat makkelijker afgaat zijn altijd goed in veroordelen van mensen die het wat minder hebben…. :puke

                  ongeveer het zelfde als willem
                  alleen verhuis ik vee door heel Europa en dus ook oost Europa en daar buiten :agent

                  Neem aan dat het vee zichzelf lost? :jerry

                  #18068571
                  miesgeri
                    Lid sinds:
                    7 October 2010

                    ik heb 20 jaar voor me zelf gewerkt
                    heb top tijden meegemaakt (FL 5000,= op zaterdaggie)
                    maar ook diepe dalen niet eens genoeg om je vreten te betalen

                    werk sinds anderhalf jaar voor werkgever
                    en klus lekker zwart bij
                    heb wel eens op zaterdag 2500 euri zwart
                    toch leuk hobby die betaald word

                    vind ’t wel best zo
                    kan mn rekeningen betalen
                    kan lekker weekendjes weg
                    en mn oldtimers betalen

                    op papier normaal salaris
                    rest beun ik wel bij

                    #18068572
                    trashmetal
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 February 2007

                      Ik heb toen ik nog glazenwasser was ook veel bijgeklust
                      heb een paar maanden geleden mn ladder verkocht voor 300 :(

                      #18068573
                      duc town
                        Lid sinds:
                        2 November 2012

                        @egje wrote:

                        Nog even de broekriem (voor zover je die nog hebt) aantrekken .

                        We moeten allen (hoewel ) inleveren .

                        http://www.telegraaf.nl/binnenland/prinsjesdag2012/12961653/__Iets_meer_geld_voor_de_koningin__.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                        goed dat ik dit lees :D ik zal dit mijn vrouw laten lezen,,,scheelt mij een hoop geld hoeft ze er niet zoveel moeite voor te doen…..
                        en hou ik meer geld over voor mijn hobby hahaha

                        #18068574
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          @-BlendjuH- wrote:

                          @wim-v6 wrote:

                          @trashmetal wrote:

                          @syl-astra wrote:

                          kijk wim begrijpt me haha

                          Van wim weet ik dat hij vrachtwaggelsjefeur is en dus op veel op zn ass zit

                          Ben Verhuizer, en loop me de Krampen op de Trappen en in de Gangen!!!!!!!!

                          Kom maar eens een Avondje een Externe Kantoorverhuizing mee draaien, weet zeker dat je jezelf kan weggooien aan het eind van de avond…

                          je laad en lost de auto zomaar een keer of 6 a 7 in 4 a 5 uurtjes..

                          en niet met een laadklep, maar je loopt gewoon een Mobiele laadbordes omhoog en naar beneden…

                          Willem

                          Geef mij maar project i.p.v particuliere verhuizing …
                          Kan het met een buitenlift is het nog wel te doen maar
                          als je er niet bij kan en het is bvb bij de FRED … :cry :swear :fy1

                          Maar goed … ik pak ook alles aan en bij de laatste werkte ik met bulgaren en
                          hun salaris was zelfs hoger dan de mijne …
                          Zij werkte daarbij ook nog is 12 per dag plus de zaterdag 8 uur …
                          En als ik vroeg om overwerk kon het dus niet …
                          Ben het voor een groot gedeelte eens met Trash …
                          Omdat ik flexwerker ben wordt ik de hele tijd al flink genaaid en krijg geen enkele kans voor een contract … ondanks de beloftes :fy1 :fy1 :swear :swear

                          Dat zal haast ook wel, Maar als ze een goeiekopere kracht kunnen krijgen zullen ze niet kiezen voor die Verwende Nederlander die PerSee 200 meer moet omdat ie in 5ploegendienst moet werken..

                          dat werken WE zelf in de hand omdat we eenmaal verwend zijn in de Glorie jaren, de tijd dat het niet OP kon allemaal.

                          Salarissen zijn toen Geweldig gegroeid, bij ons moeten ze ook alles gelijk gaan trekken, er zijn oud gedienden die gewoon 2 of 3 loonschalen te hoog ingeschaald zitten, die gaan er ook op achteruit bij ons… jammer, ben je het er niet mee eens donder je maar op, meer hetzelfde krijgen doe je nergens, eerde nog minder als waar je naartoe geschaald word!!

                          tis eenmaal zo..

                          Ik weet me nog wel te herinneren dat ik voor 1200 Gulden per maand stond te werken in 1999, omgerekend heb ik DIK!! 4000 gulden nu, durfde ik toen nog niet eens van te dromen..

                          Schoot zomaar 3 a 4 treden per jaar omhoog, want het kon tenslotte niet op in de goede jaren,

                          Alleen alles verder is ook stervens duur geworden..

                          ook in het bedrijf ging het toen zo:

                          Huppa, Nieuwe wagens iedere 5jaar, nog een containerloods erbij met 1000 plekken, nog dit en nog dat, Je koopt een historisch gebouw op in Haarlem, laat dan Compleet voorzien van een Klimaat beheersings systeem en knalt er archief in….

                          en nu, nu kan er niks meer, auto’s ja nieuwe welke vervangen MOETEN worden, en dan voor het kaalst mogenlijke.. met Te lichte motor

                          Willem

                          #18068575
                          syl-astra
                            Lid sinds:
                            3 October 2007

                            @trashmetal wrote:

                            @syl-astra wrote:

                            @trashmetal wrote:

                            @syl-astra wrote:

                            kijk wim begrijpt me haha

                            Van wim weet ik dat hij vrachtwaggelsjefeur is en dus op veel op zn ass zit
                            En wat deed jij ook al weer?

                            Mensen die het allemaal wat makkelijker afgaat zijn altijd goed in veroordelen van mensen die het wat minder hebben…. :puke

                            ongeveer het zelfde als willem
                            alleen verhuis ik vee door heel Europa en dus ook oost Europa en daar buiten :agent

                            Neem aan dat het vee zichzelf lost? :jerry

                            nee lost zich zelf niet
                            en maken de auto als ze eruit zijn ook niet schoon
                            dus je staat er dan een pak stroo en stront uit te spitten en dan mag je hem nog verder schoon maken
                            en reken maar niet dat ze overal een hogedruk reiniger hebben
                            en in de winter is dat ook geen lol

                            of varkens uit een oude schuur halen en blikken voor export
                            dan zit je onder de stront voordat je vertrokken bent
                            of biggen lossen met een 90 cm ruimte tussen de vloeren in de zomer in spanje of zo
                            ook lekker met die amoniak lucht

                            of midden in de nacht een vracht stieren halen bij een boer die er zelf bang voor is
                            wat dan weer mis gaat zodat je de kop kapot hebt haha

                            voor deel is wel dat ik het ooit voor elkaar gekregen heb een marokaan te laten werken voor mij
                            dat krijg je hier in nederland zelfs niet voor elkaar hahahahah


                            #18068576
                            wim-v6
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              12 August 2005

                              Jammer weer dat de meesten denken dat er in het transport alleen maar rechtuitpiloten werken..

                              Wat te denken van de Veiling rijders, laden van karren bij de tuinders in de nacht, en huppa trappen naar de veiling voor de volgende ronde tuinders!!

                              De winkel bevooraders, die zelf moet laden en lossen..

                              Meubel transporteurs die van deur tot deur gaan, die lopen zich de klere op de trappen, die hebben geen lift bijzich of tot hun beschikking..

                              De tapijt rijders, die met de hand moeten lossen bij hun klanten..

                              Willem

                              #18068577
                              trashmetal
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                1 February 2007

                                :jerry :jerry :puke

                                #18068578
                                trashmetal
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 February 2007

                                  :puke

                                  #18068579
                                  astraTD
                                    Lid sinds:
                                    9 March 2009

                                    Alles op het dooie gemak is het beste :jerry

                                    #18068580
                                    wim-v6
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      12 August 2005

                                      gewoon lekker werken, ga me eigen niet kapot lopen om de Baas zijn Stermedes 400 Hybrid te betalen, doe gewoon mijn werk!! hij doet zijn werk!!

                                      Willem

                                      #18068581
                                      trashmetal
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        1 February 2007

                                        In een productieomgeving kun je niet je eigen tempo bepalen
                                        Dit doet de machine voor je
                                        En als het een continu proces is, bepaald de machine zelfs wanneer je kan pauzeren
                                        Oftewel je bent gewoon een robot met voice control :jerry

                                        En dat maakt me eigenlijk ook niets uit dat ik soms 8 uur zonder pauze moet werken
                                        Heb lichtelijk adhd dus heb zowiesow moeite met stilzitten
                                        Toch heb ik moeite met een nieuwe baan te vinden
                                        Want de meeste banen met lbo mbo niveau worden door polen ingevuld
                                        Denk dat ik maar een cursus pools ga doen
                                        En mezelf in ga schrijven bij een pools uitzendbureau :jerry
                                        Deze banen worden gewoonweg NIET via de gewone kanalen aangeboden
                                        Als Werk.nl en Nationalevacaturebank
                                        Maar gaan rechtstreeks naar de poolse uitzendbureaus
                                        Hier kom je als nederlander gewoon NIET tussen

                                        #18068582
                                        ICEQUEEN_Manta_Logan
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          28 February 2006

                                          Tja het valt me inderdaad op de LBO, MBO mensen de Sjaak zijn met solliciteren.
                                          Een kennis van mij had ook al 300 solicitatie brieven gestuurd :wtf

                                          Ik stuurde per ongeluk 1 sollicitatie brief ipv intake brief na een bedrijf en mocht meteen op gesprek komen :jerry
                                          Dus onbedoeld sollicitatie gehad en is nooit verkeerd om eens verder te snuffelen :angel

                                          #18068583
                                          -BlendjuH-
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            6 April 2008

                                            Weer even een update :thumb
                                            Gister weer gelezen dat er 32,5 miljoen naar syrie gaat…
                                            Land heeft geweld e.d meegemaakt en nou willen ze dus dat geld gebruiken voor sanitaire voorzieningen
                                            en bevallingkits …
                                            http://www.nu.nl/politiek/3360499/nederland-schenkt-35-miljoen-hulp-in-syrie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                            maar vandaag dus ook weer door minister ploumen …
                                            5,8 miljoen naar vrouwenlobby’s …
                                            http://www.nu.nl/politiek/3361581/ploumen-trekt-portemonnee-vrouwenlobby.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                            Wel goed natuurlijk al die financiële hulp maar is het geen beter idee om eerst aan ons
                                            eigen volk en land te denken :wtf :wtf

                                            Nee , hier gaan we nog MEER bezuinigen :puke
                                            Ik kom maar niet aan het werk hier …
                                            en elke dag gaan er steeds meer banen weg en bedrijven failliet :???:
                                            Dat geld hadden ze ook voor ons kunnen gebruiken …
                                            Dus weer worden wij een oor aangenaaid …
                                            Wanneer komen wij de inwoners van NL is een keer van onze luie reet af en
                                            zeggen Nu is het genoeg :hmmz :hmmz
                                            Misschien een goed idee om toch te staken …
                                            En waarom niet ???
                                            In andere landen doen ze het ook …
                                            En verrek :shock: hun krijgen het wel voor elkaar dat er geluisterd word naar het volk :jerry

                                            #18068584
                                            trashmetal
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              1 February 2007

                                              Mijn broekriem kan iets losser
                                              ben sinds 3 weken werkzaam als operator in ’n chokoladefabriek :D

                                              #18068585
                                              soepkiepe
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 August 2010

                                                meen je niet, zit ik dit zo alles eens door te lezen, zie dat syl astra met vee rijd, stuur hem vervolgens een pm met de vraag als hij ene bepaald bedrijf ook kent, kijk weer terug in dit forum, zie ik gewoon 2 foto’s van het bedrijf die ik vroeg!
                                                familie van mij heeft daar gewerkt, ben daar dus ook regelmatig mee geweest.
                                                en kan dus ook echt we vertellen dat syl astra hier geen woord van liegt ;)

                                                #18068586
                                                Gerrit78
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  15 December 2010

                                                  @-BlendjuH- wrote:

                                                  Weer even een update :thumb
                                                  Gister weer gelezen dat er 32,5 miljoen naar syrie gaat…
                                                  Land heeft geweld e.d meegemaakt en nou willen ze dus dat geld gebruiken voor sanitaire voorzieningen
                                                  en bevallingkits …
                                                  http://www.nu.nl/politiek/3360499/nederland-schenkt-35-miljoen-hulp-in-syrie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                                  maar vandaag dus ook weer door minister ploumen …
                                                  5,8 miljoen naar vrouwenlobby’s …
                                                  http://www.nu.nl/politiek/3361581/ploumen-trekt-portemonnee-vrouwenlobby.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                                  Wel goed natuurlijk al die financiële hulp maar is het geen beter idee om eerst aan ons
                                                  eigen volk en land te denken :wtf :wtf

                                                  Nee , hier gaan we nog MEER bezuinigen :puke
                                                  Ik kom maar niet aan het werk hier …
                                                  en elke dag gaan er steeds meer banen weg en bedrijven failliet :???:
                                                  Dat geld hadden ze ook voor ons kunnen gebruiken …
                                                  Dus weer worden wij een oor aangenaaid …
                                                  Wanneer komen wij de inwoners van NL is een keer van onze luie reet af en
                                                  zeggen Nu is het genoeg :hmmz :hmmz
                                                  Misschien een goed idee om toch te staken …
                                                  En waarom niet ???
                                                  In andere landen doen ze het ook …
                                                  En verrek :shock: hun krijgen het wel voor elkaar dat er geluisterd word naar het volk :jerry

                                                  In sommige landen zoals Griekenland, Spanje enz wordt er inderdaad veel gestaakt, maar dan moet je ook eens kijken hoe die landen er voor staan. Laat mij dan maar lekker in Nederland wonen.

                                                  #18068587
                                                  trashmetal
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    1 February 2007

                                                    Frankrijk, Belgie en duitsland staken ze net zo goed hoor
                                                    alleen hier in nederland schijnen we dit niet te durven of zo :hmmz

                                                    #18068588
                                                    -BlendjuH-
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      6 April 2008

                                                      maar ze doen het wel …
                                                      En die landen stonden er al slecht voor voor dat ze gingen staken …
                                                      Wat dacht van de bulgaren ?
                                                      Die hebben ook gestaakt en geeist dat hun kabinet zal af treden …
                                                      En wat is daar gebeurt ?
                                                      Precies … Nieuwe verkiezingen …

                                                    25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 133)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.