S Silver Loopt hier de deur plat 19 mrt 2009 #161 origineel gepost door geert666 origineel gepost door Silver nieuwe halsband gehaaldking: :thumbup:thumbup groot is ie groot!! maar wel mooi!! halsband is op de groei gekocht hij moet nog ongeveer 1,5jaar.. dan isie volgroeid en volledig uitgedeid.king::vertag
origineel gepost door geert666 origineel gepost door Silver nieuwe halsband gehaaldking: :thumbup:thumbup groot is ie groot!! maar wel mooi!! halsband is op de groei gekocht hij moet nog ongeveer 1,5jaar.. dan isie volgroeid en volledig uitgedeid.king::vertag
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 2 apr 2009 #162 Onze Rottweiler : Maço En Kat (die is weggelopen Maço beetje verliefd?:hmmz of :argue
S Silver Loopt hier de deur plat 2 apr 2009 #163 origineel gepost door Nova_C20xe Onze Rottweiler : Maço En Kat (die is weggelopen Maço beetje verliefd?:hmmz of :argue mooi beest die rotweiler, en ga je ramen zemen joh
origineel gepost door Nova_C20xe Onze Rottweiler : Maço En Kat (die is weggelopen Maço beetje verliefd?:hmmz of :argue mooi beest die rotweiler, en ga je ramen zemen joh
A AstraElvis Post best veel 2 apr 2009 #164 Dit is mijn Amerikaanse Bulldog pup het is een reu van nu 12 weken.....
S Silver Loopt hier de deur plat 2 apr 2009 #165 origineel gepost door AstraElvis Dit is mijn Amerikaanse Bulldog pup het is een reu van nu 12 weken..... geweldig wat een ding joh, veel plezier ermee
origineel gepost door AstraElvis Dit is mijn Amerikaanse Bulldog pup het is een reu van nu 12 weken..... geweldig wat een ding joh, veel plezier ermee
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 3 apr 2009 #166 origineel gepost door Silver origineel gepost door Nova_C20xe Onze Rottweiler : Maço En Kat (die is weggelopen Maço beetje verliefd?:hmmz of :argue mooi beest die rotweiler, en ga je ramen zemen joh Komt door Maço Ik ga nie elke dag zemen heyy
origineel gepost door Silver origineel gepost door Nova_C20xe Onze Rottweiler : Maço En Kat (die is weggelopen Maço beetje verliefd?:hmmz of :argue mooi beest die rotweiler, en ga je ramen zemen joh Komt door Maço Ik ga nie elke dag zemen heyy
R redmanta Komt weleens kijken 7 apr 2009 #169 bo aka dommel mijn herdertje is nu jaar en 4 maanden oud.
R redmanta Komt weleens kijken 7 apr 2009 #170 past opelforum fotos aan deze zijn zo klein de andere die ik heb moet ik 4x scrollen in lengte en breedte om ze te zien
past opelforum fotos aan deze zijn zo klein de andere die ik heb moet ik 4x scrollen in lengte en breedte om ze te zien
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 13 apr 2009 #171 hierbij mijn foto's van mijn tank hahah hier is ie 8weken en 3,8kilo en hier is ie 5,5 maand en 25kilo groeten nick
hierbij mijn foto's van mijn tank hahah hier is ie 8weken en 3,8kilo en hier is ie 5,5 maand en 25kilo groeten nick
S spottekop Komt weleens kijken 16 apr 2009 #172 origineel gepost door nl-tuning hierbij mijn foto's van mijn tank hahah hier is ie 8weken en 3,8kilo en hier is ie 5,5 maand en 25kilo groeten nick Nou wel een leuk beestje hoor leuke stroming in de vacht.
origineel gepost door nl-tuning hierbij mijn foto's van mijn tank hahah hier is ie 8weken en 3,8kilo en hier is ie 5,5 maand en 25kilo groeten nick Nou wel een leuk beestje hoor leuke stroming in de vacht.
G golfkiller Komt weleens kijken 16 apr 2009 #173 origineel gepost door golfkiller naam : jimmy ras: vuilnisbak ( jack-russel/whippet) leeftijd : 15 jaar Tot mijn groot verdriet is Jimmy afgelopen vrijdag overleden. Ons trouwe vriendje is bijna 16 geworden:cry
origineel gepost door golfkiller naam : jimmy ras: vuilnisbak ( jack-russel/whippet) leeftijd : 15 jaar Tot mijn groot verdriet is Jimmy afgelopen vrijdag overleden. Ons trouwe vriendje is bijna 16 geworden:cry
A arjontje Forumbewoner 16 apr 2009 #174 origineel gepost door golfkiller origineel gepost door golfkiller naam : jimmy ras: vuilnisbak ( jack-russel/whippet) leeftijd : 15 jaar Tot mijn groot verdriet is Jimmy afgelopen vrijdag overleden. Ons trouwe vriendje is bijna 16 geworden:cry Veel sterkte met het verlies.
origineel gepost door golfkiller origineel gepost door golfkiller naam : jimmy ras: vuilnisbak ( jack-russel/whippet) leeftijd : 15 jaar Tot mijn groot verdriet is Jimmy afgelopen vrijdag overleden. Ons trouwe vriendje is bijna 16 geworden:cry Veel sterkte met het verlies.
S Silver Loopt hier de deur plat 17 apr 2009 #176 origineel gepost door golfkiller origineel gepost door golfkiller naam : jimmy ras: vuilnisbak ( jack-russel/whippet) leeftijd : 15 jaar Tot mijn groot verdriet is Jimmy afgelopen vrijdag overleden. Ons trouwe vriendje is bijna 16 geworden:cry heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt.
origineel gepost door golfkiller origineel gepost door golfkiller naam : jimmy ras: vuilnisbak ( jack-russel/whippet) leeftijd : 15 jaar Tot mijn groot verdriet is Jimmy afgelopen vrijdag overleden. Ons trouwe vriendje is bijna 16 geworden:cry heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt.
G golfkiller Komt weleens kijken 17 apr 2009 #177 ja,...je kunt je niet voorstellen hoe stil het in huis is.............