origineel gepost door duncs
hoe zijn die in de omgang wij wilde eerst een akita aanschaffen maar die schijnen veel te dominant te zijn.Hebben malamutes daar ook last van???
ik moest eerst ff googlen wat een akita voor ras is:hmmz
Malamute mannetjes zijn erg dominant, daarom hebben we een teefje

Toen wij Rsaza gingen halen, kwam het mannetje van die mensen tegen me opspringen, het was net een beer!! Toen was ik wel even bang ja, later begon ie ook naar me te grommen, de klik was er niet helemaal en ik zat natuurlijk aan zijn kindjes
Het valt best mee hoe dominant malamutes zijn. Het zijn uittesters. Rsaza doet niks anders dan ons uittesten hoe ver ze kan gaan, vanavond met uitlaten heb ik een kwartier staan roepen todat ze kwam, was ik de riem ook nog vergeten. Malamutes kunnen als ze volwassen zijn eigenlijk niet meer los lopen. dat mannetje liep ook een keer los in het bos, toen zijn baasje hem weer vond moesten de boswachter en politie erbij komen, hij had een hert doodgebeten. Ze zijn ook erg sterk, Rsaza is me nu al bijna te sterk en nee ik ben geen slappeling

:jerry
voor de rest is ze natuurlijk een ontzettend lieve meid die het heeeel erg leuk vindt als we met haar spelen en houdt van knuffelen.
ow ja het duurt erg lang voor ze zindelijk zijn