Mijn Corsa A GSI:
CSL stikker was nog mijn klasse voor ik Turbo reed, heb nu nog niet weer meegedaan in Drachten.
Nu ben ik niet zo'n filmer, maar toevallig heeft een maatje van mij een i-phone en hij zat bij me in de auto een paar dagen geleden. Nu moet ik wel zeggen dat ie nog niet super loopt.. Mis nog een beetje turbodruk (0.2bar). Constante druk hoort 0.95bar te zijn en de overboost hoort 1.2bar te zijn. Nu rijd ik volgens mijn meter op 0.9bar overboost en 0.7bar constant. Moet hier dus nog even naar kijken.
We zaten met twee man in de auto. Het geruis wat je hoort is wind, dat komt omdat mijn Corsa redelijk leeg is van binnen maar ook omdat het best wel hard (tegen)waaide!
Hier het eerste filmpje...
In het tweede filmpje zie je de eerste cijfer niet echt. Maar zodra ik gas geef rond de 0:34sec telt ie weer vanaf 00, dat is dus 100. Bij 0.43sec staat 02, dat is natuurlijk 202. Als er 250 op de teller staat dan zit ik al ook al bijna op zijn max toeren (7200 tpm), oftewel einde verhaal en de fut van de turbo is er ook wel een beetje uit zo hoog in toeren. Eigenlijk is een 6 bak meer ideaal, deze heb ik ook wel liggen.... Maar heb ik er bewust nog niet achter gehangen.
Hier nog een klein sprintje, alleen de telefoon stond gedraaid dus filmpje staat op zijn zij. De filmpjes zijn geupload via de i-phone, wist ook niet hoe we deze konden bijdraaien.
Ach ja heb ik ook een keer wat laten zien.