Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik reed vanavond (21-10) in Hoogeveen over de Boekweitlaan en er reed een donker blauwe corsa c voor me, deze was embleem loos en had volgens mij zwarte velgen, samen ff gas gegeven en toen de wegen gescheiden. maar wou ff mijn complimenten geven voor de looks van de Corsa :wors :thumbup
195/50/15 met ET 35, origineel lees ik op internet 49 dus toch behoorlijk afwijking, dus de wiellagers zullen ook wel op hun donder krijgen maar misschien valt het allemaal mee
Mochten deze het worden dan wil ik ze eigenlijk ooit wit maken en als het dan maar een klein beetje hierop lijkt dan ben ik :jerry :
bedankt in ieder geval
mooie velgies en ik zou ze zeker met een zwarte corsa wit maken (poeder couten)
gister tegen ongeveer 11:45u op het streperkruis in Brunssum een bordeu rode corsa b gespot die ook lekker plat lag op winterbandjes en geblindeerde achter ramen en ovaal dtm-uitlaatje zag er leuk uit leek beetje op die van mij... :jerry :jerry