Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha ik spot hier in groningen bijna nooit wat:swear:jerry
zou ik toch eens vaker naar buiten gaan en rond rijden want ik kom er regelmatig richting martini ziekenhuis en mcdonalds in hoogkerk.
rijd ook vaak een astra f station met 17" 5spaak velgen zwart of heel donker groen(weet niet zeker meer)
staat ook vaak een witte astra f met monterbumper en home made achter bumper bij de school richting (nu oude martini ziekenhuis) onder de stootstrips aan de zijkant en onderkant bumpers is zwart.
net op de a58 bij best een zwarte astra,reed ca 165-170 tot ik voorbij kwam met de manta,toen beide richting de 200,en ben toen afgeslagen,kenteken weet ik neit astra gaf nog knipperseinen,ik gaf ook nog even eenr eactie terug iemand van hier toevallig?
vrijdagmiddag een zilvere astra g gestopt op de eindhovenseweg in venlo bij de stoplichten hij kwam vanaf de groote-bollerweg volgens mij was net de voorbumper gestopen en er op gezet want de kentekenplaat lag nog achter de voorruit
en ook deze astra g gespot op de zelfde weg en ook bij de stoplichten
hij is ook uit gebouwd wit met gele randen dat ik zo zag