Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen zondag op de Zuilense Ring een Astra GSI die mij zoek reed...Ik reed in een cali...Hij wilde sporten en ik had het net te laat door om even terug te schakelen en dus verloor ik...maar zag er goed uit die assie...
Vanmorge 10 over half 9 ongeveer op de N297 van helmond naar asten een zwarte astra f met andere bumpers en side skirts zaten ook wat stickers op de achterklep
Gisteravond rond 17.30uur op de ring A10 oost richting de IJ-tunnel een zilvergrijze Astra-G 5d met OPC kofferbakspoiler en angel eyes met Xenon. En volgens mij sportvelgen met winterbanden.
Je haalde me eerst in en daarna reed ik weer langs je, jij ging richting Almere/Amersfoort.
dikke astra g bij mij op het werk, tegenover bij een handelaar, donkerrood-zwarte (two tone) astra g, 3d achterlichten vauxhall grill, dichte achterklep, stond hier ooit ergens als project ofzo.