Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zojuist gespot op afslag duiven/westervoort van de A12 aan de kant van de vuilverbranding een zwarte astra G HB. Stond in de berm/vluchtstrook en had volgens mij een lichtmast ofzo geraakt Ik reed er vrij vlot voorbij dus kon niet goed zien of hij schade had. had een orginele spoiler achterop en hele aparte (17"?) velgen. Iemand van hiero?
Gisterenmiddag rond 16:00 uur een zilvergrijze Astra G
kenteken 43-PB-__ (meen ik)
op de brug over de A2 in de richting van Echt. Hij kwam vanaf Berkelaar. Ik kwam net van me werk, reed in tegenovergestelde richting met een blauwe astra G.
Zag er mooi uit, verlaagd, mooie velgjes, diffusor meen ik.
Haas stond er in da kenteken de letters GS... zoja dan staat die in Strijp nabij de N brabantlaan.
Moet je de foto toch eens beter bestuderen....die is niet eens in de buurt van Strijp gemaakt....
Deze stond geparkeerd aan de vijfkamplaan....
En het kenteken weet ik niet meer, ik had de originele fotos per ongeluk gewist na bewerking hahah je moet zelf is goed lezen ik zeg ook niet dat die foto in strijp is gemaakt .. maar de vijfkamplaan is bekend hier dan stond die bij het fitnesscenter zo te zien aan het hekwerk:jerry maar weet wel zeker dat die het is!
De volgende niet alle daagse Opel's gespot! Niet op de autoweg maar bij een auto occasion site. Ik vroeg me af of deze opels iemand bekend voor kwam of wellicht ook van bekenden zijn geweest op dit forum??: