D DVO Komt hier geregeld 9 apr 2010 #21 dat zou mooi zijn. als het de goeie is mag je 'm van mij zo snel mogelijk opsturen gozer dinsdag wil ik de auto neerzetten bij die maat van me,hij vind het een goed plan om evt zelf aan een schakelstang te komen. dat scheelt weer in de kosten.:thumbup
dat zou mooi zijn. als het de goeie is mag je 'm van mij zo snel mogelijk opsturen gozer dinsdag wil ik de auto neerzetten bij die maat van me,hij vind het een goed plan om evt zelf aan een schakelstang te komen. dat scheelt weer in de kosten.:thumbup
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 9 apr 2010 #22 wel klote voor je DVO, nu maar hopen dat je snel de weg weer op kan
D DVO Komt hier geregeld 9 apr 2010 #23 ja dat hoop ik ook hopen maar dat het alleen die schakelstang is,en niet me bak
D DVO Komt hier geregeld 10 apr 2010 #25 origineel gepost door royke2000 ik ga morgen naar het post kantoor en stuur het op grz oke dan,dan maak ik ffies de verzendkosten over oke.
origineel gepost door royke2000 ik ga morgen naar het post kantoor en stuur het op grz oke dan,dan maak ik ffies de verzendkosten over oke.
D DVO Komt hier geregeld 12 apr 2010 #26 toch maar ffies een creatieve en voorlopige oplossing gevonden voor van de week als tie gemaakt wordt nog even een knoppie ofzo erop want anders wordt me hand een beetje pijnlijk zowiezo had me maatje al ontdekt dat de afstelling of zoiets niet goed is maar dat komt van de week goei
toch maar ffies een creatieve en voorlopige oplossing gevonden voor van de week als tie gemaakt wordt nog even een knoppie ofzo erop want anders wordt me hand een beetje pijnlijk zowiezo had me maatje al ontdekt dat de afstelling of zoiets niet goed is maar dat komt van de week goei
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #29 zo zie je ze niet vaak die schakelpoken, waar koop je die?? :jerry:jerry:jerry
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #30 Ik weet zeker dat die optie niet in de folder van de vec is opgenomen. Hulde voor je creativiteit. Greetz Roel met een C.
Ik weet zeker dat die optie niet in de folder van de vec is opgenomen. Hulde voor je creativiteit. Greetz Roel met een C.
S Silver Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #32 hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je.
D DVO Komt hier geregeld 13 apr 2010 #33 origineel gepost door Silver hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je. ja dat hoop ik ook ja,zeker nu ik vanmorgen ook door me rug ben gegaan:cry het is gelukkig niet zo erg,maar toch
origineel gepost door Silver hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je. ja dat hoop ik ook ja,zeker nu ik vanmorgen ook door me rug ben gegaan:cry het is gelukkig niet zo erg,maar toch
A arjontje Forumbewoner 13 apr 2010 #34 origineel gepost door DVO origineel gepost door Silver hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je. ja dat hoop ik ook ja,zeker nu ik vanmorgen ook door me rug ben gegaan:cry het is gelukkig niet zo erg,maar toch Zeg haal ff een dozijn hoefijzers. En even na het tuincentrum voor klavertjes vier.
origineel gepost door DVO origineel gepost door Silver hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je. ja dat hoop ik ook ja,zeker nu ik vanmorgen ook door me rug ben gegaan:cry het is gelukkig niet zo erg,maar toch Zeg haal ff een dozijn hoefijzers. En even na het tuincentrum voor klavertjes vier.
S speaker Hoort bij de inboedel 13 apr 2010 #35 [/quote] Er komt maar 1 woord in me op......... LEEPU !!
D DVO Komt hier geregeld 13 apr 2010 #36 origineel gepost door arjontje origineel gepost door DVO origineel gepost door Silver hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je. ja dat hoop ik ook ja,zeker nu ik vanmorgen ook door me rug ben gegaan:cry het is gelukkig niet zo erg,maar toch Zeg haal ff een dozijn hoefijzers. En even na het tuincentrum voor klavertjes vier. het valt gelukkig mee,maar moet niet te veel bukken
origineel gepost door arjontje origineel gepost door DVO origineel gepost door Silver hahaha mooi oplossing, je moet wat he. hoop dat het meevalt voor je. ja dat hoop ik ook ja,zeker nu ik vanmorgen ook door me rug ben gegaan:cry het is gelukkig niet zo erg,maar toch Zeg haal ff een dozijn hoefijzers. En even na het tuincentrum voor klavertjes vier. het valt gelukkig mee,maar moet niet te veel bukken
D DVO Komt hier geregeld 13 apr 2010 #37 origineel gepost door speaker Er komt maar 1 woord in me op......... LEEPU !! [/quote] :afro
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 13 apr 2010 #38 straks neemt die de hele auto onder handen lijkt het niet eens meer op een vectra
D DVO Komt hier geregeld 14 apr 2010 #39 nou dan heb ik liever dat Chip Foose dat doet. Wat Een Wereld Vent is dat :thumbup
V VectraDennis Post best veel 14 apr 2010 #40 origineel gepost door DVO nou dan heb ik liever dat Chip Foose dat doet. Wat Een Wereld Vent is dat :thumbup blijf lekker dromen
origineel gepost door DVO nou dan heb ik liever dat Chip Foose dat doet. Wat Een Wereld Vent is dat :thumbup blijf lekker dromen