origineel gepost door speaker
das niet zo mooi. Maar wel makkelijk te vervangen hoor. Het is gewoon kunststof wat afgebroken is.
Op de Sloop ( of nieuw bij de VOD ) kan je zo een ander halen en er in monteren. Is niet een moeilijk karweitje !!
dan je Peter,
alleen wat ik al zei,hij schakelde ook al niet zo lekker.
bij het naar z'n 2 gaan en weer(bijna stilstaand)terug naar 1 komt tie ergens tegenaan,een soort knarsend geluid.