Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en welk was weer de korte kant? rechts dacht ik?
De commo is ondertussen ook met een volledige reportage verschenen in Youngtimer Welt;
Dan nog een vraagje, heb van commodoreboy hier die Weidner H&R veren overgekocht. Nu had ik al eens gehoord dat de veren links en rechts nooit even lang zouden zijn. Maar waarom is dit juist?? Want er zit toch redelijk verschil op…
jouw commodore is echt mooi in orde man! om fier op te zijn!
goh, ook in Belgie heb je er goeie :D
Heb al veel ‘ervaringen’ met Politie, zowel negatief als positief. De negatieve zijn meestal een gevolg geweest van niet correct behandeld te worden, en ik zwijg nu eenmaal voor niemand als ik gelijk heb. Als ik ongelijk heb dus wel… hoewel, op een andere toon dan misschien ;)
Toch wel redelijk veel positieve dingen ook. Jaaaaaaaaaren terug, toen ik nog op school hing, reed ik met een corsa b (meer dan 10 jaar terug). Lekker plat en op zijn begin jaren 2000 uitgebouwd. Reed altijd zachtjes door het centrum van de stad, waar de meeste lagen te ‘scheuren’. Op een dag vlogen ze de parking op met 4 combi’s. Alle uitgebouwde wagens moesten er aan geloven. Papieren, ‘tuningkeuring’ etc etc. Toen ze mijn richting op kwamen dacht ik ook dat ik genaaid was, maar ze waren heel vriendelijk. Vroegen uiteraard ook mijn papieren etc, en dan een paar dingen over de auto. Mag dit wel? Mag dat wel? Eerlijk zoals ik ben zei ik dus ook geregeld nee… Op het einde van het gesprek zei die man dat ik een volwassen jongen was met veel eerbaarheidsgevoel, of toch zoiets, en dat ik toch maar stilaan door moest gaan naar het school. :D
Nog een keertje tegengehouden met de porsche, ongekeurd. Mannen waren heel vies in het begin, maar als ze zagen dat ik rustig was en beleefd hebben ze me gewoon laten doorrijden.
Hier in straat hebben we een paar maanden terug ook even ‘garage’ gespeeld, OP het straat. Nu woon ik wel redelijk rustig… Had nog een kever staan die ik verkocht had. Maar had tegen die man gezegd dat ik de vooras moest terughebben. Eens die kever op de remorque stond vroeg hij of ik nog tijd had, dan konden we hem er gelijk onderuit halen. Zo gezegd, zo gedaan… Natuurlijk rijden er op dat moment politie de straat in. Met nogal een rare blik en tegen 2km/u reden ze door… Draaiden terug en kwamen op dezelfde manier door. Niet meer gezien daarna.
En mijn beste ervaring met de politie mocht ik niet verder vertellen :D Ik hou het erop dat ik veel geluk heb gehad of de commodore was in beslag genomen. Moest terug naar Nederland toen met het keuringverhaal… ongekeurd, niet ingeschreven, niet verzekerd, toch maar geriskeerd… Doe ik dus niet meer…
8
7
nope, bij mijne ging het ook niet, waarschijnlijk een ouder model?
jammer…
het automatisch sluiten is niet mijn zorg, maar het bij 1x klikken bij de bc alles laten open te gaan leek mij toch wel leuk.
nee, heb het inderdaad zo gedaan, en het werkt niet :(
vectra c gts 2003
even omhoog halen
4. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.
– dit is tof!!
6. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.
– werkt niet??
17. Als je de auto op slot doet met de afstandbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in.
– werkt ook niet?
mag dicht, is verkocht
ne hoor, kijk maar op de recente foto’s, commo heeft zijn eigen plaat…
deze staat in de weg, voor een goed bod, anders gaat hij eind juli naar het schroot…
dat is nog de bedoeling…
sorry ja is inderdaad koppakking… lektest gaan we dus binnenkort eens doen.
als ik tijd vind deze week ga ik eens onder de auto in gaan terug en de draagarmen achteraan eens losmaken. Ik denk dat de veer gebroken is bovenaan. En als dit niet het geval is vrees ik dat de veer door de veerschotel geknald is…
enfin ja… kosten gaan blijven komen vrees ik…
Kreeg gisteren in het oog dat hij niet gelijk hangt. Links achter hangt hij 3 cm lager dan rechts achter. Dit kan vanalles zijn dacht ik? Veer, demper, veerpoot… Dan dus maar op zoek naar originele veren en slijpen…
dan ook leuk, nieuwe bougies etc gestoken, auto trekt terug regelmatiger op en verbruikt nu wel minder, maar roken doet hij nog altijd… Mijn vrees is joint de culasse. :(
En het schurend geluid is er ook nog steeds, en ik denk dat dit van de boite verder komt.
pfff :(
als je die veren verkoopt, ik wil ze wel!!
van die commo die je te koop wist staan…
passen die mercedes veren achteraan ook?
dan kan ik even goed de originele veren nemen lijkt me…
aan de lage kant? kan dat dan? te laag? als je ze kwijt wil laat maar weten :D
thx voor de tip!
en hoe heb je hem zo mooi laag gekregen als ik mag vragen? super mooie commo!
oke dank je, hij verbruikt wel meer hoor, dus eens beginnen zoeken.
Welke verlagingsveren heb je dan gebruikt? (merk)
en stuur je nog even die fotos door van die andere commo?
Dus…
nu heb ik mijn nummerplaten eindelijk! Lekker, kan ik een beetje rijden enzo. Maar heb 2 (kleine) ritten gedaan, en nu begint er me toch iets op te vallen :???:
Verbruik ligt enorm hoog, hij trekt niet altijd vlot, en de uitlaat werpt blauw zwarte rook als ik op zijn staart duw. Dus ik dacht, zal ik maar even de bougies gaan vervangen, of de LMM?
Ben van zin om dan ineens ook de bougiekabels maar te vervangen, zijn we daar weer vanaf. N
Nu heb ik wat liggen zoeken hier op het forum maar wat raden jullie mij aan voor deze motor?
Welke bougies? En welke kabels? Had hier al iets gevonden van Magnecor KV85 kabels, is dit aan te raden?
Groeten.
-
AuteurBerichten