positiefe politie topic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer positiefe politie topic

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #17841315
    kimmiej666
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 March 2008

      Enige postieve heb ik over voor onze oude wijkagent..

      Lagen altijd op straat te knutselen aan de auto…
      Veel scheve gezichten, want dah mag nie!

      Maar die man fietste altijd door de straat, kwam altijd even kijken wat we weer eens aan het verbouwen waren en vod het altijd leuk om even te babbelen over de auto en het sleutelen eraan..

      Maar hij was gewoon een hele aparte man, zelfs de jeugd die er in de straat rondhing waar iedere agent het voor in zijn broek doen, behandelden die man met respect en hij hun ook, maar was je respectloos kon je het ook direct bekijken bij hem..

      Jammer dattie ermee gestopt is!

      Verder alleen maar bar slechte ervaringen!

      #17841316
      imported_Gsifreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        me broer reed keer op de ringweg met dik 220 in de A Corsa Turbo voorbij een politie auto langs, die kwam gelijk met sirenes achter me broer aan rijden, en zei tegen hem of hij volgende keer wat rustiger voor bij wilde rijden agent schok zit dood haha

        #17841317
        wormke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2008

          goh, ook in Belgie heb je er goeie :D

          Heb al veel ‘ervaringen’ met Politie, zowel negatief als positief. De negatieve zijn meestal een gevolg geweest van niet correct behandeld te worden, en ik zwijg nu eenmaal voor niemand als ik gelijk heb. Als ik ongelijk heb dus wel… hoewel, op een andere toon dan misschien ;)

          Toch wel redelijk veel positieve dingen ook. Jaaaaaaaaaren terug, toen ik nog op school hing, reed ik met een corsa b (meer dan 10 jaar terug). Lekker plat en op zijn begin jaren 2000 uitgebouwd. Reed altijd zachtjes door het centrum van de stad, waar de meeste lagen te ‘scheuren’. Op een dag vlogen ze de parking op met 4 combi’s. Alle uitgebouwde wagens moesten er aan geloven. Papieren, ’tuningkeuring’ etc etc. Toen ze mijn richting op kwamen dacht ik ook dat ik genaaid was, maar ze waren heel vriendelijk. Vroegen uiteraard ook mijn papieren etc, en dan een paar dingen over de auto. Mag dit wel? Mag dat wel? Eerlijk zoals ik ben zei ik dus ook geregeld nee… Op het einde van het gesprek zei die man dat ik een volwassen jongen was met veel eerbaarheidsgevoel, of toch zoiets, en dat ik toch maar stilaan door moest gaan naar het school. :D

          Nog een keertje tegengehouden met de porsche, ongekeurd. Mannen waren heel vies in het begin, maar als ze zagen dat ik rustig was en beleefd hebben ze me gewoon laten doorrijden.

          Hier in straat hebben we een paar maanden terug ook even ‘garage’ gespeeld, OP het straat. Nu woon ik wel redelijk rustig… Had nog een kever staan die ik verkocht had. Maar had tegen die man gezegd dat ik de vooras moest terughebben. Eens die kever op de remorque stond vroeg hij of ik nog tijd had, dan konden we hem er gelijk onderuit halen. Zo gezegd, zo gedaan… Natuurlijk rijden er op dat moment politie de straat in. Met nogal een rare blik en tegen 2km/u reden ze door… Draaiden terug en kwamen op dezelfde manier door. Niet meer gezien daarna.

          En mijn beste ervaring met de politie mocht ik niet verder vertellen :D Ik hou het erop dat ik veel geluk heb gehad of de commodore was in beslag genomen. Moest terug naar Nederland toen met het keuringverhaal… ongekeurd, niet ingeschreven, niet verzekerd, toch maar geriskeerd… Doe ik dus niet meer…

          #17841318
          sebastiaankadettcabriogsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 November 2005

            wahahah lekker, :wors

            #17841319
            Turill
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 September 2012

              Mijn positieve ervaring met de politie is dat ik er eigenlijk geen ervaring mee heb in het verkeer. Ben wel ooit als 12 jarig jochie naar bureau halt gestuurd omdat ik een paar rotjes en pijltjes afstak 1 dag voor oud en nieuw.. undercover politie haha :’)
              Iedereen kent de vervelende verhalen wel van de opgefokte agentjes, wil toch nog even kwijt dat m’n zusje (met EHBO diploma) ooit een laveloos dronken jongen eerste hulp heeft willen verlenen zodat hij niet zou stikken in z’n eigen kots en vervolgens door zo’n opgefokte aan d’r haren van hem afgetrokken werd en nog op wat scheldwoorden kan rekenen.

              Maar voor alles is het zo dat een kleine groep het verpest voor de rest, zowel voor de politie als voor de burgers. Doe mij maar de ’to protect and serve’ mentaliteit.

              Oja tot slot nog iets positiefs, de agenten hier pakken die bontkraagjes en scooterkloodtzakjes gewoon goed aan. Als je er zelf ooit één was dan weet je ook wel dat je gewoon een vervelende puber was maar die moeten tot orde worden geroepen :P

              #17841320
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                marechaussee ook goed?

                had net een andere auto, en zal een water bed er ophalen.
                aanhangertje er achter geknoopt, shit, geen witte plaat bij de auto, mm, ook geen zin om nu te laten maken, dan maar niks er op.
                hup, gaan met die banaan…

                ja oor, aan de kant.
                meneer, u heeft geen kenteken op uw aanhanger
                ik, huh, niet? heb hem er zo strakt toch echt op gedaan.
                hij, nou, er zit serieus niks op hoor
                ik, je maakt een grapje zeker? (uitstappen om te kijken)
                hij, nee hoor, kijk maar.
                ik, gloeiende!!! dan moet ie mij er onder weg afgevallen zijn!!
                hij, ja dat is mogelijk, maar er zit toch echt niks.
                ik, ja en nu dan? ik heb er ook niet meer nu
                hij, nou, laat de aanhanger hier maar staan, en kijk maar als je er 1 kan laten maken, dan krijg je alleen een waarschuwing van me.
                ik, oke is goed, hartstikke bedankt.

                uiteraard kenteken en rijbewijs wel ff na gekeken verder.
                kom ik bij auto materialen zaak, ja kan ik wel maken,maar dan is ie morgen pas klaar… heb ik wat aan :agent laat maar wezen.
                uiteindelijk maar op een kartonneje gedaan
                thuis gekomen, het heldere moment gekregen dat ik al die tijd dom bezig ben geweest en gewoon die van achter op de auto had kunnen pakken :jerry :jerry

                #17841321
                DMLB ceo
                  Lid sinds:
                  27 June 2011

                  Afgelopen weekend,
                  Zit bij me neef en neefje in de auto en mijn auto stond daar naast op slot.
                  Staan 2 haze blowtjes aan met de ramen dicht.
                  Rijd er opeens een busje zo goed als zn auto in de kofferbak en ja heur menneke eruit zaklamp in de auto schijnen en loopt naar de bijrijders portier.
                  Opende de deur Direct en staat meteen helemaal blauw van de rook.
                  Babbelt even en zegt opeens, goed dat jullie niet aan het blowen zijn :wtf
                  Maar zegt dan opeens jaa ik ruik toch een beetje wiet, uhmmm logisch :vertag
                  Vroeg onze id en jaa hoor die moest ik uit de auto pakken en hij wist meteen dat ik ook een bestuurder was en niet een passagier.
                  Zag toen wel een die blow bij me neefje in zn hand die van mij lag inmiddels in de asbak
                  Hij heeft onze gegevens gecontroleerd en we kregen een waarschuwing.
                  :wors
                  In alphen hebben alle agenten camera’s op hun helm, daayyuuum wat moet dat een prachtshot geweest zijn toen hij de deur opende :jerry

                  Kan overigens wel begrijpen dat je als je alleen een wiet geur kent dat Haze naar kruiden ruikt :P

                  #17841322
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    nog wel iets trouwens, maar dat was meer geluk dan positief.

                    ik had een scooter, peugot speedfight 1
                    dingetje liep gewoon 60, geen rare dingen mee verder, originele uitlaat er op en zo.

                    maar ja, geen certificaat, geen helm, geen verzekering.

                    ik rijd o een kruispunt aan, zie ik door de bossen wat oranjes in de vluggigheid.
                    ja kut, politie, draait dus ook de straat in waar ik uit komt, ik denk, de lulllllll.
                    ik voelde dat hij naast mij stil stond en mij te bekijken, ik denk weet je wat? ik doe als of mijn neus bloed en ga ook niet om kijken wat ie doet.
                    kwam geen verkeer meer aan, netjes oversteken, niet als een onwijze weg rijden, maar gewoon traag.
                    ik had het best benauwd, dus durfde ook niet om te kijken haha.
                    volgende kruising maar snel naar rechts gegaan en op een bedrijven terrein een beetje bij komen van de schrik :P
                    ik was denk ik een jaar of 14 15 :P
                    k wist dat wanneer ik thuis kwam met een stapeltje boetes ik er flink van langs zal krijgen ;)
                    dat had kunnen zijn..
                    te snelle scooter
                    geen helm.
                    geen certificaat.
                    geen verzekering.

                    oja, 2 dingen zijn waarschijnlijk mijn geluk een beetje geweest.
                    ik had er een verzekeringsplaatje op wat van een paar jaar terug was, maar wel toevallig de zelfde kleur had als dat jaar.

                    ik had geen geel plaatje voor op, ook geen stickers, in feite zal dat ook al een reden zijn om mij aan te houden maar ja, gewoon vette geluk wat voor mij heel positief was die tijd ;)

                  8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.