Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat hebben we al gedaan met een achterdeur maar na een keer op 10 de cv gebruikt te hebben, doet hij het weer niet. Wij denken niet dat de kiekert kapot is omdat de rest het wel doet. Hij heeft dit al een hele tijd maar de laatste weken heeft hij het steeds vaker.
Wij hebben ook een ander interieur erin gedaan omdat het oude vies en kapot was. Alles zag er hetzelfde uit, alleen bleek dat de achterbank anders bevestigd zat. Dit was omdat er een armsteun in zat. Normaal zou de rest van de wagons f moeten passen. Wij hebben het makkelijk kunnen aanpassen en je kan hem nog steeds neerklappen. Voor 50 euro hebben wij alles op de sloop gehaald, onbeschadigd en niet vies. Nu ook 4 kopsteunen erin was eerst niet.
Succes!
We zijn nu even bezig met wat dingen te testen, proberen erachter te komen wat er nu precies aan de hand is met de motor. Wel al navraag gedaan voor motor van de sloop of gereviseerd. Zat een leuke bij, 400 euro ex helemaal gereviseerd, maar vind ik nog veel geld. Ik heb een complete astra aangeboden gekregen voor niks, kan ik (mijn vriend :D) de motor gewoon van ombouwen. Gebruikt ook wel wat olie maar voor de rest zuinig en goed lopen. Dus maar eens even afwachten hoe of wat. We gaan nu even kijken wat de compressie is van de motor, even een slang omgeleid om te kijken of daar inderdaad olie uit komt bij het rijden. Dit hadden wij ook altijd bij de motor van het crossen, dus simpele goedkope oplossing en maar weer verder proberen.
Hoi,
Ik weet het… we zijn aan het rondvragen voor een motor van de sloop. Hier in de buurt zijn er een aantal en daar zijn we niet onbekend. Dan gaat die erin. Dit kunnen we allemaal zelf doen, dus dat scheelt een hoop.
Ik weet dat het geen gsi is of zo, maar voor 200 euro hebben we geen andere astra wagon voor. Dus andere motor erin (op deze blok zit alles goed aan, dus veel omzetten) en wat jij zegt motortje voor cv.Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren… meeste mensen lezen dit en verklaren ons voor gek :mad:
Groetjes wolf68
Wij hebben dit ook gehad… het heeft lang geduurd voordat ik een druppel zag vallen. Toch de moeite gedaan om de hemel eruit te halen en met de tuinslang. Toen was het snel duidelijk…. De dakrail was er zo vanaf en toen werd het zeker duidelijk. Over de gehele lengte van de dakrail (beide zijdes) was de kit gescheurd. Alles goed schoongemaakt, nieuwe kit en dakrail er weer op. Nooit meer last gehad van vocht.
Het water kwam onder langs de hemel, dus het kan heel goed zijn dat het water langs de binnenkant van de auto naar beneden loopt.
Voor ons is het de moeite waard geweest en we hebben anderen hier ook al mee kunnen helpen.
SuccesDit probleem hebben wij inderdaad ook gehad. Wij hebben de hemel er wel uitgehaald omdat je anders de dakreling niet los krijgt. Nadat wij de dakrails eraf hadden gehaald, hebben we de oude kit heel voorzichtig weggekrabt, goed schoongemaakt, ontvet en opnieuw gekit. Hij lekt nu echt nergens meer. Het is wat werk maar je zit nu ook droog!:angel
Beste Fearless,
in je post spreek je over een lange en een korte overbrenging. Nu heb ik op het net even verder gezocht, maar kom er niet echt uit.
Volgens internet bestaan er 3 verschillende bakken tw de CR, WR en ER uitvoering
Misschien kan jij me vertellen welke bak ik moet hebben om toerental omlaag te brengen. Heb vanmorgen op de bak gekeken die eronder ligt en dat is een C-uitvoering, dus die valt dan al af.
Bedankt alvast
-
AuteurBerichten