Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16 februari 2017 om 19:18 In reactie op: Achter portieren overzetten met electrische ramen in een omega zonder electrisch #18338890
Dan kan het nog zijn dat de chasiskabelboom niet voorbereid hebben, bij kale uitvoeringen is er veel weggelaten.
[IMG]http://i66.tinypic.com/14wypf6.jpg[/IMG]
15 februari 2017 om 13:24 In reactie op: Achter portieren overzetten met electrische ramen in een omega zonder electrisch #18338791De kabelboom in de bestuurdersdeur is er niet op voorbereid. De schakelaar heeft maar twee knoppen alleen voor de voorramen.
Daar zitten geen draden in voor de voor de ramen in de achterdeuren.
De bestuurdersdeur kabelboom vervangen voor één voor vier elektrische ramen.Het zal natuurlijk iets stugger zijn dan rijden met een gebroken veer maar er zou niet zoveel verschil in moeten zitten.
Wat voor veren hebben ze eronder gezet?
Heb je niveauregeling?Sedan of Caravan?
@Haasje17 wrote:
Zou je niet via wasted spark principe willen op een x motor zul je hiervoor een detectie systeem moeten bouwen.
Dat zou kunnen al lijkt mij dat niet de mooiste oplossing.
Als ik zo naar het schema van de X motoren kijk wordt de DIS module via het BCD principe aangestuurd?Mooi werk Vinci, dit zal een stuk beter werken dan het origineel.
En ziet er nog profi uit ook.Maar natuurlijk gelijk een vraagje, zou zoiets ook toepasbaar kunnen zijn op de motronic ecu van de V6sen
X30XE / X25XE
Bobineblok met kabels
Y26SE / Y32SE
Deze hebben bobinebruggen.
Auto moet op zijn wielen staan.
Volgens de voorschriften moeten de voorstoelen ook belast worden met elk 75Kg.Als je niet weet wat voor en hoe lang de bougies erin zitten dan zou ik maar eens gaan beginnen met 4 nieuwe.
De bobinebrug wil ook wel eens kapot gaan bij die 2.2.@DiviNe187 wrote:
Ik weet dat het om een mv6 gaat uit 99’verder kan ik niet terugvinden welk blok erin ligt.
Een MV6 is altijd een X30XE.
Even zoeken gebruiken, is al een draadje van
Waarschijnlijk servo module kapot in de bestuurdersdeur.
Deze gaan eerder kapot dan de CV module zelf.Tja en daarvoor is het dan nog niet eens opgelost. :vertag
Succes met je keuzes.@janussie wrote:
Weet iemand wat kan dit zijn?
Ik weet niet wat voor firmware versie er in de automaat ecu zit bij jouw maar ik weet dat bij de V6sen in laatste firmware versie veel is verbetert m.b.t. het schakelpatroon.
Sorry ik zit in de Randstad
Je kan ook een deur nemen van een B2 zolang het maar een sedan is.
Die kabel is van de gsm antenne.
Met sleutel in contact kan je de deuren niet bedienen met de AB.Misschien moet je de AB een keer synchroniseren.
Ga in de auto zitten met de deuren dicht, steek de sleutel in contact en zet contact aan, niet starten.
Je druk daarna gelijk op een van de AB knopjes, de deuren gaan op slot en weer open.Probeer het daarna nog eens.
Let op er zijn twee modellen.
Een met alarm en zonder.Deze zit achter het trim bij de A-stijl ter hoogte van de passagiersvoeten.
Je moet het knopje op de ab ingedrukt houden om de ramen omhoog te laten gaan, bij sleutel gebruik moet je de sleutel een tijdje in de dichtstand houden.
Mocht het dan nog allemaal niet werken dan kan je het laten uitlezen met de Tech 2 om te kijken of er storingen zijn.
@kaneelschep wrote:
nee die dingen moeten gewoon rijden. Zinloos toch om die ergens in een garage te hebben staan niksen.
Ook mijn idee, alleen als er wat kapot gaat aan dit model dan heb je pas echt een probleem er niet veel meer van de krijgen en als het er nog is dan is het schrikbarend duur. :vertag
Dus ik kan mij voorstellen dat je alleen ermee rijd als mooi weer en ook niemand anders op de weg is. :agent@johanhummer9 wrote:
Zo deed ik ook altijd de lagers van me scooterblok ja , ging perfect
Daar zat vast geen lager in van (breed x diameter) 39×74 sedan of 45×74 caravan in.
Origineel besteld bij Opel of een automaterialen zaak? Het enige goede merk is SKF andere lagers is vragen om moeilijkheden.
Achterwiellager is alleen goed te vervangen door middel van persgereedschap.Neem aan dat het om een achterwiellager gaat.
Zeker geen SKF lager gebruikt maar zo’n goedkoop imitatie lager.
De hele achterbrug moet je laten zakken anders krijg je de bouten er niet uit.Met de Tech het volgende programmeren.
Radio met ID=00 Codex 003
Radio met ID=01 Codex 013CID Codex 009
Tijdens programmeren kan je de andere instellingen aanpassen zoals bandenmaat en lampcheckcontrole enz.
Meeste Opel dealers weten dat niet.
Hoe ziet de auto eruit?
Model?
Motor?
Xenon?
Lampcheckcontrole?
Bandenmaat?
Schakel/automaat?
Bose?De CID moet nog geprogrammeerd worden met de juiste motor/auto gegevens.
-
AuteurBerichten