Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bovag garantie?
Ja ging van uit dat het goed Was zag dat ecu was open geweest en netjes afgekit.
opgelost andere motorregeleenheid gemonteerd en uitgelezen met op com waardes stationair rond 13.8
en met motor uit 11.7v.
eerst was het net onder 9 volt.
het lag aan de ecu dus,
laadspaning was altijd goed geweest zowel op dynamo als accu alleen ecu had storing waarschijnlijk daar door verkeerde laadspaning met uitlezen.
en ecu was opgestuurd naaar ACtronics en hun zeiden niks mis mee.Beste Turbokiller,
Bedankt voor je aanbod.
Helaas heb ik geen interesse in een station. ( dit was ik vergeten te vermelden in de gezochtadvertentie)Mvg,
Valveron3.2 ook leuk maar heb liever een handbak, volgens mij zijn ze ook zeldzaam 3.2
oke, katalysator is wel aan te komen denk ik
als dat enigste schade is
dus waarde rond 500ja toen zag die inderdaad veel beter uit
wat zou redelijke prijs zijn voor de vecdat is zekker mooie 2000
ja dat heb ik ook gedaan haha
astra g 1.8 16v het is een kleine 4 kante gat wat ontstaan is door verwijderen van een van de pijpen
de onderste pijphebben jullie dat vierkante gat gevuld die aan begin van filterhuis zit ?
want daar zuigt die ook lucht aanwat je kan proberen is dashboardkastje demonterenen, en bedrading te bewegen
rood en bruin als aanjager aanspringt dan bedrading met duktape vastplakken aan de aanjager behuizing.
mvgdie van mij doet precies het zelfde maar zodra ik aan de bedrading trek werkt aanjager weer tot dat je over een drempel rijdt of hem uitzet
zijn de aanjagers van astra g allemaal het zelfde
heb een 1.8 16v
mvgvandaag tellerklok met witte wijzerplaten opgehaald en gemonteerd alles werkt weer zoals het hoort.
2.000 km verschil dus dat is niet zo erg.
mvgrij je korte stukjes daar kan het ook aan liggen
probeer eens een lange rit te makken.bedankt,
heb dat ook gahad op mijn oude astra f vooral met optrekken,
had toen van allles uitgeprobeert bleek uitlaat te zijn dus er zit een ring tussen uitlaatspruitstuk en voorste deel van de uitlaat dat gaat opgegeven moment slijten.ja ik heb toen koelvloeistof vervangen
en de temp was toen rond -5 graden buiten
o ja de nieuwe thermostaat had een soort afblaasventiel en de oude niet
mvgauto ziet er zeker goed uit, maar inderdaad voor een paar euro erbij koop je al een mooie Astra OPC
blijft een liefhebbers auto dus waarschanlijk moet je wel wat voor
over hebben.
mvgik vond hem ook wat aan hoge kant
en inderdaad apk verlopen dus dat is dan andermans ellende kopendat klopt die van mijn ligt rond 1000 toeren, ik dacht dat die rond 1500 toeren zou moeten zijn. want astra van een kennis van mijn, astra g 1.6 16v
ligt die 1500 toeren.
ik dacht dat tempsensor niet de juiste waardes doorgaf
vooral met koudestart knippert elektrische storingslampje heel evenzonder multiriem is geluid nog steeds hoorbar
wat mij wel opviel is dat geluid lijkt uit rechter voorscherm te komen
uit de scherm komen 2 slangen in de motorruimte langs luchtfilter naar de gasklephuis
volgens mij heeft dat met brandstofdampen te maken
weet iemand of dat een bijgeluid kan veroorzaken
mvgmoet wel lukken
anders neem ik startbooster meehet duurt soms even voordat je geluid waarneemt.
ja dat is waarschijnlijk de enige optie om achter te komen.
maar ja zonder multiriem kom je niet ver. -
AuteurBerichten