vraagje vectra a 2000

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vraagje vectra a 2000

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216421
    valveron
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 August 2007

      heb een vectra a op marktplaats gezien
      Advertentie: 313370260
      heb wel interesse maar vraag me af of die vectra dat bedrag waard is gezien km stand en leeftijd.
      en als je zo een vectra aanschaft is het beter om blok gelijk te reveseren.
      mvg

      #17596890
      Silverspeed
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 June 2009

        http://link.marktplaats.nl/313370260 <– link om te klikken

        hij beweerd alle pakkingen van de motor al vervangen te hebben dus die hoef je niet meer te reviseren.. vind hem behoorlijk aan de hoge kant.

        vervaldatum APK is 31 maart 2008…. of hij heeft al die tijd rondgereden zonder apk of hij heeft al die tijd stil gestaan… met bijde zou ik niet echt blij zijn.. ik zou deze dus ook niet kopen als ik jou was

        #17596891
        valveron
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 August 2007

          ik vond hem ook wat aan hoge kant
          en inderdaad apk verlopen dus dat is dan andermans ellende kopen

          #17596892
          Gupy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 June 2006

            Deze is verkoper is zeker wel te vertrouwen….laten we dat voorop stellen.:thumbup
            Frank zit hier ook op het forum en is een echte Opel liefhebber..die ook weet wat een originele 2000 mag kosten.

            Heb al eens spullen bij ‘m gehaald, zoals zovele van het forum hier.

            #17596893
            sw_reijnders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 October 2005

              origineel gepost door Silverspeed
              http://link.marktplaats.nl/313370260 <– link om te klikken

              hij beweerd alle pakkingen van de motor al vervangen te hebben dus die hoef je niet meer te reviseren.. vind hem behoorlijk aan de hoge kant.

              vervaldatum APK is 31 maart 2008…. of hij heeft al die tijd rondgereden zonder apk of hij heeft al die tijd stil gestaan… met bijde zou ik niet echt blij zijn.. ik zou deze dus ook niet kopen als ik jou was

              hij schrijft er ook bij:
              Deze auto is geheel anti roest behandeld (dinitroll)! De auto wordt uiteraard met nieuwe apk verkocht.

              daarnaast, als je een auto opknapt/restaureert . . . zou ik ook het kenteken schorsen.

              #17596894
              Silverspeed
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 June 2009

                als die ook de reden erneer zet van die apk verloop datum dan komt het wat betrouwbaarder over, zoals ik ken hem niet en als ik al zie dat de laatste apk in 2008 was en er verder niks over vermeld staat dat hij gerestaureerd is ofzo dan haak ik al af :)

                #17596895
                Gupy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 June 2006

                  Bel Frank dan gewoon even, staat er ook duidelijk bij.

                  #17596896
                  Silverspeed
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 June 2009

                    origineel gepost door Gupy
                    Bel Frank dan gewoon even, staat er ook duidelijk bij.

                    ik heb geen interesse hoor maar valveron vroeg onze mening en dat was mijn mening ;)

                    #17596897
                    2000
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Ik vind het een hoop geld, de 2000’s zijn in mijn ogen niet zo veel waard. Die van opelddevil kost de helft met dezelfde opties.

                      #17596898
                      Orang-pinda
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Ik vind het ook een hoop geld. Zeg niet dat hij het niet waard is, maar voor een paar euro erbij kun je al een mooie Astra OPC uit 2000 kopen. Dan wist ik het wel!:thumbup

                        #17596899
                        teungts
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 July 2004

                          origineel gepost door Orang-pinda
                          Ik vind het ook een hoop geld. Zeg niet dat hij het niet waard is, maar voor een paar euro erbij kun je al een mooie Astra OPC uit 2000 kopen. Dan wist ik het wel!:thumbup

                          geen astra:jerry

                          #17596900
                          vectra a 1.8 cdx
                            Lid sinds:
                            29 November 2009

                            ik vind het niet duur hij is het zekker waard ga maar zoeken naar een vec 2000 in die staat ik ben ook een keer wezen kijken naar een vec 2000 was ook alles aan gedaan :hmmz vroegen ze ook 3500euro voor ik wou er 500 voor geven

                            ik vind dat deze er zekker goed uitziet

                            #17596901
                            valveron
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              26 August 2007

                              auto ziet er zeker goed uit, maar inderdaad voor een paar euro erbij koop je al een mooie Astra OPC
                              blijft een liefhebbers auto dus waarschanlijk moet je wel wat voor
                              over hebben.
                              mvg

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.