Gezocht: Opel Omega 3.0

Forumindex Forums Modellen Omega Gezocht: Opel Omega 3.0

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276601
    valveron
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 August 2007

      Beste leden,

      Ik overweeg om een Omega te gaan rijden.
      Ik ben op zoek naar een 3.0 handgeschakelde omega en het liefst in de kleur zwart.
      Heeft iemand deze auto of kennen jullie iemand die een nette Opel Omega heeft staan en deze eventueel zou willen verkopen?
      Ik hoor graag van jullie.

      Alvast bedankt
      Valveron

      #18318756
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        ik denk dat een x30xe lastig wordt als handgeschakeld.. die kom je niet veel tegen.. meeste zijn automaten met sportstand zover ik weet

        #18318757
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Dat word heel geduldig en vaak verkoop sites afgaan.
          Idd handgeschakeld is zeldzaam

          #18318758
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            maarja.. als het een hobby betreft.. wat er niet is kan altijd nog wel gebouwd worden.. zijn diverse mensen die van een automaat een handgeschakelde maken..

            #18318759
            warhamstr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 August 2009

              3.2 met automaat kopen? :jerry

              #18318760
              valveron
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 August 2007

                3.2 ook leuk maar heb liever een handbak, volgens mij zijn ze ook zeldzaam 3.2

                #18318761
                Jerremy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 October 2004

                  3.2 icm. handbak is helemaal zeldzaam zo niet onvindbaar. Voor zover ik weet officieel niet in NL/EU geleverd voor de civiele markt.

                  Bij uitzondering alleen voor de autoriteiten in het VK en Duitsland (politie auto’s) die waren er wel icm handbak achter de Y32SE, R30 bak zou dat zijn.

                  3.0 met handbak heb ik zelf nog gehad. Sport uitvoering.
                  Reed goed, fijne en mooie auto. Alleen dat sport weet ik nog steeds niet waar dat nou precies in zat. De stoelen vermoed ik, die hadden wat hogere zijwangen en uittrekbare dijbeen steun.
                  Voor de rest was de vering/demping nogal comfortabel en weinig sportiefs

                  #18318762
                  bart-gsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 July 2012

                    @Jerremy wrote:

                    3.0 met handbak heb ik zelf nog gehad. Sport uitvoering.
                    Reed goed, fijne en mooie auto. Alleen dat sport weet ik nog steeds niet waar dat nou precies in zat. De stoelen vermoed ik, die hadden wat hogere zijwangen en uittrekbare dijbeen steun.
                    Voor de rest was de vering/demping nogal comfortabel en weinig sportiefs

                    de sport uitvoering heeft o.a.
                    sport stoelen ( idd met dikkere wangen om je op je plek te houden)
                    20mm verlaagd ( volgens de optielijst genoemd: een sport chassis)
                    bij een automaat volgens mij ook de sport stand bij een handbak heb je geen sportstand.. die bedien je zelf met je rechtervoet…

                    en de politie en andere afdelingen van de overheid hadden een automaat zodat ze bij een achtervolging beide handjes aan het stuur kunnen houden.. is nu nog steeds ook in nederland

                    #18318763
                    Jerremy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 October 2004

                      Dat weet ik ook wel, bedoelde het cynisch. 20mm. verlaagd ‘sport-chassis’ of niet, het doet het weinig sportief aan. Naar mijn beleving dan…

                      #18318764
                      bart-gsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 July 2012

                        @Jerremy wrote:

                        Dat weet ik ook wel, bedoelde het cynisch. 20mm. verlaagd ‘sport-chassis’ of niet, het doet het weinig sportief aan. Naar mijn beleving dan…

                        klopt.. maarja.. met 1500+ kg in wagen gewicht is dat idd ook niet de wereld.. dat duwt wel door…

                        #18318765
                        warhamstr
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          20 August 2009

                          Wat je ook doet aan zo’n hok, het blijft een zwaar slagschip. Daar helpen brede bande/verlagen/PU-Rubbers echt niet veel aan. Maar hard rechtdoor is :wub :wub Daarom is een automaat (met een “S”-knopje) ook prima.

                          #18334413
                          Turbokiller
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 June 2013

                            Beste Velveron,

                            Zie dat je op zoek bent naar een mooie opel omega x30xe handgeschakeld.

                            Ik heb er een in bezit het is een Omega station x30xe handgeschakeld kleur zwart.

                            leren bekleding afneembare trekhaak enz.

                            Fijne auto maar gebruiken hem te weinig, dus als je nog geïnteresseerd bent??

                            Hij is net weer APK gekeurd.

                            Mvg.Turbokiller.

                            #18334414
                            valveron
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              26 August 2007

                              Beste Turbokiller,

                              Bedankt voor je aanbod.
                              Helaas heb ik geen interesse in een station. ( dit was ik vergeten te vermelden in de gezochtadvertentie)

                              Mvg,
                              Valveron

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.