Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
24 mei 2016 om 18:01 In reactie op: Zafira B gordeldetectie blijft waarschuwen na stoel demontag #18318711
Yep, contact aan, motor uit, motor aan, alle mogelijkheden al gehad, ook al pc opnieuw starten
24 mei 2016 om 16:15 In reactie op: Zafira B gordeldetectie blijft waarschuwen na stoel demontag #18318709Ik loop even te stoien met een opcom om de gordel detectie weg te krijgen,
Maar heel raar hij kan de ecu niet bereiken, het is een zaf b 06,
Heb ook een agila 04 hier en die bereikt de ecu welRara
Sorry maar kan iemand pm doen, ik zoek de nl software, ik zou u zeer erkentelijk zijn….
17 mei 2016 om 06:58 In reactie op: Zafira B gordeldetectie blijft waarschuwen na stoel demontag #18318708Dat was misschien een beetje brutaal en direkt
Ik ga er zelf maar 1 aanschaffen, misschien toch wel handig met 2 opels in het gezin
14 mei 2016 om 13:32 In reactie op: Zafira B gordeldetectie blijft waarschuwen na stoel demontag #18318707Dank voor de antwoorden! Iemand een opcom in de buurt van Hilversum?
Thanks, wel mogelijk, maar niet eenvoudig/voordelig
dan krijg je een blauwe gloed ofzo? Het gaat mij eigenlijk alleen om meer licht/zicht, de ouderdom gaat al een beetje tellen lijkt wel, ik heb behoefte aan meer licht uit de koplampen lijkt….
Dat zullen wel gewone halogeen zijn anders had ik wel geweten denk ik, h7 is het in ieder geval
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Nog een vraagje, hoe zit het dan met een Zafira B 2006? Want ik zie hier toch ergens een draadje staan dat men xenon inbouwt, kan dat dan wel bij een Zafira B, heeft die dan geen strooilicht?
Ik weet niet zo goed waar ik die kan vinden? Heb wel even zitten zoeken op het web en dan zou het deze moeten zijn Z 12 XE, maar kan ik dat ergens op het kenteken zien, want ik zie het niet….
Uhm verklaar je/jullie nader…..
Zelfs gevaarlijk?
Ik kan ze toch goed afstellen….?
Ok, even een update, de stoel zit erin, wat een verschil, een verademing….!
Het is gelukt met een corsa frame, die zijn blijkbaar hetzelfde, airbaglampje krijg ik niet uit dus die laat ik maar branden…..
de “new topic” button….?
Belachelijke snelheden, andere verkeer in gevaar brengen enz. Maar het meest belachelijke en gevaarlijke is natuurlijk ook nog de foto maken……Wahnsinn
edit
Ik heb nog even verder zitten neuzen maar dan moet ik ook nog een airbag-dummy hebben blijkt.
De originele stoel heeft van die airbags tegen de zijkant van de rugleuning.Das een mooie prestatie 260k
Ik ben naar een grote automaterialen zaak gegaan en die hebben op kenteken een koelvloeistof meegegeven die aan de eisen voldoen. Kon een halve liter bij tot max, nu aankijken of de melding nog terug komt, vooralsnog is ie er noet meer geweest
1 november 2014 om 10:04 In reactie op: krik wielsleutel zafira zelfde als krik wielsleutel agila? #18258641Grappig, 100 keer bekeken, 0 antwoorden, ik heb het al opgelost, de sloop had wel wat passends….
Was idd bladprut hoek scherm. Dank voor het meedenken!!
Hoeveel zou dat schelen dan qua rendement? Ik snap dat dat moeilijk te voorspellen is maar praten we dan over 2% of over 20%?
Dus dat word dan onvolledige verbranding, dat zal ook wel niet goed zijn denk ikIk zou het ook veel geruststellender vinden als ie op 90 zou staan…..
Is er op de een of andere manier een mogelijkheid om hem op 90 te krijgen eigenlijk?
Het is nieuw voor mij.
Saxo, peu 205, 306, golf, mitsu space wagon gehad en ze stonden allemaal rond de 90.
Ben een beetje huiverig met de 1.8 icm lpg,
heb ik hem toch liever op 90 zeg maar….
Hier een cosmo 1.8 2006. Vandaag even bezig geweest, unit plaatsen en aansluiten geen probleem, ook niet met canbus. Rechts heb je idd wat meer ruimte.
Maar gaten boren ben ik niet aan toe gekomen, bij mij loopt er ook een balk in de weg, gaat echt niet passen. Denk toch dat zo een pdc spoiler de enige oplossing is, anders komen ze te laag en te schuin naar beneden lijkt me…..
Kom net bij de Opel vandaan, de chef van de werkplaats was een beetje verbolgen dat ik in het “secret” menu was gekomen, dat is niet bedoeld voor eigenaren, maar alleen voor Opel-personeel…….
Maar to the point, 100 graden is normale bedrijfstemperatuur voor moderne motoren.
Zolang er geen lampjes gaan branden hoef ik me geen zorgen te maken….aldus de chef.En daarmee was de kous af, het was slechts een mondelinge diagnose….
-
AuteurBerichten