Software voor clone op-com

Forumindex Forums Overige Op-Com Software voor clone op-com

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 211)
  • Auteur
    Pinovogel
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 4

hi,

ten eerste: Beste wensen!

Mijn vraag of iemand werkende software heeft voor een Op Com geshikt voor Windows 8.
    Ik heb een op com ontvangen met schijfje, maar mijn mini laptopje heeft geen cdrom deck.

bij voorbaat dank! :D

sero_t
    Bijdrager
    • Topics 9
    • Reacties 58

Ik heb de software voor win 8 en 10, heb namelijk ook geen cdrom drive. Als je me een privemail stuurt met je mail dan stuur ik hem naar je op als ik hem kan vinden.

Pinovogel
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 4

top sero_t, alvast bedankt
    ik heb je een PM gestuurd

Rick OPC
    • Topics 0
    • Reacties 1

Hoi Heren,

Ik had al eerder een account… wist mijn gebruikersnaam niet meer. Ik ben vooral actief op het opel forum gedeelte van facebook. Helaas kon ik daar geen antwoord krijgen op mijn vragen.

Ik ben op zoek naar de nieuwste (nederlandse) versie van de opcom clone. Wie kan mij daar aan helpen?

Verder zoek ik naar de mogelijkheden van de op com bij de Astra G OPC1 (X2.0XER)

ALvast bedankt!

Groeten,
    Rick

Pinovogel
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 4

Dag Rick,

Seri_t heeft mijn geholpen aan de nl software welke prima werk, maar of dit de nieuwste is weet ik niet.

sero_t
    Bijdrager
    • Topics 9
    • Reacties 58

Rick hier heb je de opcom clone software in 6 talen zo uit het hoofd, inclusief nederlands. http://we.tl/41CvQXNK6N” onclick=”window.open(this.href);return false; succes ermee!

montana81
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 9

Hallo mensen,

Ik ben in het bezit van een Insignia 1.4 turbo uit 2011. Ik heb een opcom besteld via aliexpress. Deze binnen gekregen en werkend gekregen op een oud laptopje. Hij heeft firmware 1.59 maar mijn opcom 2012 die op het cd-rommetje staat krijg ik niet aan de praat. De 2010 versie is geen probleem deze versie heet opcom 090820b.

Nu lees ik hier dat jullie in het bezit zijn van een NL versie welke ook nieuwer is zodat ik ook mijn insignia kan uitlezen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze naar mij te mailen of Pb-en.

Alvast bedankt!

Tony :thumb

liviu2004
    Bijdrager
    • Topics 9
    • Reacties 3333

Nee, NL versie is 2010. Voor insignia, dit doet wel, ook live graphs:
    buysell/single_ad.php?ad_id=11540

montana81
    Bijdrager
    • Topics 4
    • Reacties 9

@liviu2004 wrote:

Nee, NL versie is 2010. Voor insignia, dit doet wel, ook live graphs:
    buysell/single_ad.php?ad_id=11540

Tja i heb al een op com dus dit is niet echt een goede optie. Ik heb alleen de software voor een 2011 auto nodig. Als het Engels talig is is dat geen probleem. Kan iemand mij deze software verschaffen.

Alvast bedankt

Tony.

ykarasahin
    • Topics 0
    • Reacties 1

Kan iemand mij ook de NL versie aanleveren aub.
    maakt het ook een stuk makkelijker :)

pjotter
    Bijdrager
    • Topics 198
    • Reacties 632

@djsparky wrote:

@McLambo wrote:

Ik ben mijn cd niet kwijt, of zoiets, maar ik gebruik al jaren dezelfde versie van opcom, en ik ben even benieuwd wat de meest recente versie is :-)

Volgens mij is 2010-08 de nieuwste versie, tenminste, die heb ik draaien en nog niet geen andere versie kunnen ontdekken…
    Mijn Astra is van 03-2011 en naar mijn idee mis ik van een hele hoop dingen de mogelijkheid om uit te lezen en instellingen te wijzigen… ik kan zelfs geen measure blocks uitlezen van de motor, ecc en noem maar op. Voor de ecc e.d. heb ik het al geprobeerd te doen alsof het een insignia is, maar voor de motor gaat dat niet lukken (A14NEL)…

Heeft er iemand toevallig al een oplossing hiervoor, of moet ik het gewoon nog even afwachten? :angel

ZIE LINK
    http://op-com.weebly.com/downloads.html

T-Bone
    Bijdrager
    • Topics 10
    • Reacties 59

@pjotter wrote:

ZIE LINK
    http://op-com.weebly.com/downloads.html

Die is sinds een paar dagen beveiligd met een wachtwoord :)

tiemme
    • Topics 0
    • Reacties 1

kan iemand mij helpen ik wil graag mijn nieuwe opel uitlezen maar heb nog op me oude laptop opcom tot 2006
    wil het wel op me andere laptop zetten want ga niet eerst de oude verwijderen als ik niet zeker weet dat de nieuwe het doet
    heb nu een opel uit 2012
    windows 8.1

het gaat om een clone
    het is een zwart kastje en er staat op-com op
    090820B versie rohs

ik heb natuurlijk eerst zelf geprobeerd maar heb al zeker 9 stuks geprobeerd
    en allemaal geven ze het probleem dat ik de driver moet instaleren

kan iemand het me een beetje uitleggen hoe ik het moet oplossen en wat ik nodig heb?
    zou heel fijn zijn

met vriendelijk groet tim

boekee
    • Topics 1
    • Reacties 3

Beste kenners,

Mijn laptop is gecrashed en kan mijn op-com cd niet meer vinden

Ik heb een OP-COM clone V1.39 is het verstandig deze straks ook de updaten ?
    En zou iemand zo aardig willen zijn om mij een PM te sturen :)

Anoniem
    • Topics 8
    • Reacties 17

Wat is eigenlijk het verschil tussen versie 2010 en versie 2012?

streetbob
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 2

Beste allen, ik ben nieuw hier, na het lezen van de vele info over de OP-COM China cloon (die ik dus ook heb) zou ik ook graag wel de NL versie willen hebben, en indien mogelijk ook eentje die werkt met Windows10.

De versie die ik heb is: VAUX-COM 131223d

Dank bij voorbaat,
    Franky.

Edwin67
    Bijdrager
    • Topics 2
    • Reacties 6

Ik heb net zelf een Op-com gekocht bij Q24U; (https://www.q24u.nl/opel-op-com-obd2-diagnose-scanner.html) maar krijg deze echter niet geïnstalleerd. Het is een China-cloon 08-2010. Hij heeft voornamelijk problemen met de driver OPCOM081016_EN die er echter niet bij zit.
    Installeren op Windows 8.1, 64bit
    Kan iemand me helpen? Bedankt.

T-Bone
    Bijdrager
    • Topics 10
    • Reacties 59

Die dingen van q24u hebben zover ik weet geen pic chip, maar de software zou compleet moeten zijn. Je kan ze gewoon mailen. Je hebt het immers bij een bedrijf gekocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Edwin67
    Bijdrager
    • Topics 2
    • Reacties 6

@T-Bone wrote:

Die dingen van q24u hebben zover ik weet geen pic chip, maar de software zou compleet moeten zijn. Je kan ze gewoon mailen. Je hebt het immers bij een bedrijf gekocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Bedankt voor het antwoord; ik ga contact met ze opnemen (ik had al het gevoel dat het een product was dat vaker ‘verstuurd’ is geweest aan de verpakking te zien).

WillemR
    Bijdrager
    • Topics 24
    • Reacties 225

@Edwin67

Windows 8 laat standaard alleen het installeren van signed drivers toe en die bestaan niet voor de OP-COM kloon.

Je moet dus “Disabling Signed Driver” oftewel Toestaan van niet gesigneerde drivers .

N.b. hiermee zet je dus wel een stukje beveiliging van windows 8 uit.

Hier een handleiding.
    http://www.download.infobits.nl/win8_unsigned_driver.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ghanz
    Bijdrager
    • Topics 90
    • Reacties 6947

krijg opcom niet aan de praat op windows 7

download link heb ik ontvangen, en ook zelf wat gevonden..

onvangen ZIP bestand kan ik uitpakken.. maar verder niet

edit: het draaid inmiddels

tvdr
    Bijdrager
    • Topics 14
    • Reacties 42

Sorry maar kan iemand pm doen, ik zoek de nl software, ik zou u zeer erkentelijk zijn….

blackstation
    Bijdrager
    • Topics 11
    • Reacties 33

ik heb een op-com die het niet meer doet, in mijn vorige astra g deed hij het wel en in mijn astra h doet hij het niet.

de laptop kan de op-com niet vinden en het rode lampje blijft branden op de op-com.

kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?
    ik heb nog niet vaak met de op-com gewerkt dus heb er weinig verstand van.

pjotter
    Bijdrager
    • Topics 198
    • Reacties 632

@tiemme wrote:

kan iemand mij helpen ik wil graag mijn nieuwe opel uitlezen maar heb nog op me oude laptop opcom tot 2006
    wil het wel op me andere laptop zetten want ga niet eerst de oude verwijderen als ik niet zeker weet dat de nieuwe het doet
    heb nu een opel uit 2012
    windows 8.1

het gaat om een clone
    het is een zwart kastje en er staat op-com op
    090820B versie rohs

ik heb natuurlijk eerst zelf geprobeerd maar heb al zeker 9 stuks geprobeerd
    en allemaal geven ze het probleem dat ik de driver moet instaleren

kan iemand het me een beetje uitleggen hoe ik het moet oplossen en wat ik nodig heb?
    zou heel fijn zijn

met vriendelijk groet tim

Als je opel met bouwjaar later als 2010 wilt gebruiken zul je opcom 2014 installeren
    en je firmware versie van je opcom upgraden naar 1.59 of hoger momenteel 1.64
    eerst je hardware installeren via configuratiescherm of hij wordt herkend anders de juiste driver
    nodig zodat hij wordt herkent daarna bij instellingen in opcom wordt hij dan gezien

pjotter
    Bijdrager
    • Topics 198
    • Reacties 632

@marmul wrote:

Ik ben mijn software schijfje kwijt :swear wie heeft voor mij nieuwe sofware voor mijn clone op-com??????

hierbij de download link voor opcom 2014
    http://www.filehosting.org/file/details/597673/VAUX-COM_120309a+131223d_GB+OcFlash%20China.exe
    kan eventueel op verzoek ook de opcom drivers, ocflash , manuals en firmware files erbij zetten

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 211)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.