what’s next?? next is

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila what’s next?? next is

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18007382
    Shane_Astra_g
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2012

      Of een hobbel in het wegdek :afro

      https://www.youtube.com/watch?v=xEHk1jfR0EE” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18007383
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        In Duitsland zijn voldoende stukken autobahn waar je veilig hoge snelheden kan rijden. Doe het ook regelmatig als ik in duitsland ben richting Bottrop zijn heerlijke stukken waar je geen snelheid limit hebt en als het dan rustig op de weg is laat ik mijn zafira echt wel even uit. Vanaf 180KM begint het pas leuk te worden. Dan doe je ook niks anders meer dan heel goed opletten. :wub :thumbup Ik moet eerlijk zeggen mijn zafira a 2.2 16V is zeker niet zuinig maar als ik naar Movie world Germany ga is een rit van 350KM retour. Blijft mijn gemiddeld verbruik toch 1 op 10KM. En dan rijd ik voldoende stukken ruim boven de 180KM per uur op de cruisecontrol waar het kan natuurlijk.

        Ben net terug van vakantie Slagharen met dakkoffer en maximaal vol beladen 560KM gereden met 51liter verbruik. Vind ik niet verkeerd. Gewoon netjes gereden aan de maximum snelheden die in nl gelden. Heb de helft daarvan 130km per uur mogen rijden omdat er redelijk wat stukken zijn waar je 130km mag rijden en dat doe ik dan ook natuurlijk ook met dakkoffer. Net geen 1 op 11KM gereden dus (10,89KM). En rijd standaard met 225/40/18 8J 18″inch banden.

        #18007384
        BigB
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 May 2015

          @bandido wrote:

          Ja bezine meter ook.
          In dit topic hebben ze ook dit probleem viewtopic.php?f=45&t=109819

          Tja dat probleem heb ik ook, maar men zegt dat het ook aan de ontluchting kan liggen, dat er dus ergens een verstopping zit.
          Verder als ik de tankdop los draai, hoor ik dat er veel lucht ontsnapt, en het borrelt een beetje. Mij werd ook aangeraden om een klein gaatje te boren in tankdop dan is het probleem opgelost. heb nu dus de tankdop wat los gedraaid en het probleem is weg. Maar daarmee nog niet opgelost. Zat net ook de link te lezen die hierboven bijstaat, dus zal wel eens kijken of het aan de koolstoffilter ligt.

          #18007385
          tvdr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 February 2014

            Belachelijke snelheden, andere verkeer in gevaar brengen enz. Maar het meest belachelijke en gevaarlijke is natuurlijk ook nog de foto maken……Wahnsinn

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.