Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zijn de indicators mee vervangen, of zijn de oude teruggezet? Als ze niet zijn vervangen kun je dat nu dan alsnog doen:D
Heeft inderdaad niks met elkaar te maken… en als het wel zo is, gaat er iets heel serieus fout:o
Dat het sinds jaar en dag gebeurd is me bekend. Dat mensen het op een forum trots komen vertellen is echter nieuw voor me…
Ah dus je gaat kopieen maken van andermans werk, en dat ook nog op een openbaar forum bekend maken?
Ik wil je niet ontmoedigen maar als je echt per se 4×4 wil zou ik op zoek gaan naar een goed origineel chassis van een 4×4.
Ik ken je auto verder niet, wellicht is ie het waard, maar je gaat aan iets beginnen wat veel tijd en geld gaat kosten. En € 1000,- is niet veel ;)
En dan breekt die van de sloop volgende week ook, en kun je weer je deur uit elkaar halen en alsnog een nieuwe bij de dealer halen.
Slim…:D
Georgie,
drukbol kun je testen door de auto op contact te zetten (niet starten), motorkap open te zetten en vervolgens een keer of 25 op je rempedaal te tikken. Na elke keer dat je je rempedaal aantikt, hoor je de drukbol sissen.
Als ie na een keer of 25 nog steeds sist (je rempedaal zit intussen bijna “vast” doordat je in de rembekrachtiger druk blijft opbouwen omdat de motor niet loopt), werkt ie naar behoren.
Neemt trouwens niet weg dat het verstandig is om een exemplaar van meer dan 6 jaar oud te vervangen. Het schijnt dat ze bij Opel niet meer te krijgen zijn, maar via BMW zijn ze nog wel te krijgen. Frank Janssen heeft mijn auto in onderhoud en hij kan je wel vertellen voor welke BMW dat precies was…
Voor zal kritisch worden, maar het proberen waard. Achter kun je shaken.
Als een C20LET inderdaad 170 pk levert, is het een heeeeeele slechte chip
origineel gepost door Sicco
Och geen punt,print maar uit en verjaag je ongedierte ermee:P
Mooie visjes!-offtopic
Precies… de mijne heeft een EVO260 chip van V-Max, en er is echt geen enkel nadeel… de auto voelt nu aan, zoals hij eigenlijk uit de fabriek had moeten komen…
En emissie, tja… alle lease-rijders rijden tegenwoordig met een groen label, dus dat compenseert
Hij heeft er 3 gemaakt, en het is de enige in NL staat er dan bij de foto’s :P
origineel gepost door Desperado
En wat zag ik half verbaasd een WITTE calibra turbo (inder iedergeval zat een turbo spoiler op)er voorhangen grandioos.
Wat heeft iedereen toch altijd met die “Turbospoiler”? Dat bestaat helemaal niet…
origineel gepost door 2slow
En dan hangt het heel erg af van je voorgangers. Ik heb een goeie, maar heb er ook veel geld in geinvesteerd om dat zo te houden. Had ik ook niet kunnen doen, maar dan gaat het wel van je af. En dan is die goeie niet zo goed meer…Moraal van het verhaal. Ook al heb je een goeie, je zult er toch geld aan moeten spanderen om het zo te houden. Immers, ze zijn 12 jaar op zn jongst!
Helemaal waar. Ik heb de mijne in 2001 van 1e eigenaar gekocht. Mag je dus zeker een goede auto noemen. En ondanks dat ik nooit rare problemen of grote defecten heb gehad, wil je echt niet weten wat het totaalbedrag van alle onderhoudsfacturen is…
origineel gepost door 1llusion
Een goede turbo is goedkoper dan een rotte 8 klepper.
Waar vind jij dan goede turbo’s voor < € 500,-??:P
Sorry dat ik het zeg, maar zo’n paaltje voel je toch he… dan rij je toch niet met je hele zijkant er langs af… boem is ho zeggen ze he
origineel gepost door jblfreak
origineel gepost door b-tuning
ffkes of the record gezegt, je kan ook je chassisnummer overlassen:afrogroeten
dit is mogelijk maar wordt NIET gedaan
Ik zou hier toch eens voor informeren bij het RDW. Dit is namelijk legaal mogelijk onder bepaalde voorwaarden (een aankoopnota van de nieuwe auto (Nexia), aantonen dat de carrosserie die bij het kenteken hoort gesloopt is…) Enige punt is dat je ook van merk verwisselt…
Ben intussen een tijdje uit de autobranche dus heb het even niet meer helder op het netvlies staan, maar ik zou zeker eens informeren!
Hier nog een Duc-rijder…
Monster 900 Dark. Op het kontje na origineel.
origineel gepost door opel-devil
Maar evengoed is de drukbol niet echt goedkoop hoor :P ik rijd nog met de originele oude drukbol met de witte rand en alles werkt nog super goed eigenlijk.
Uitstel van executie.
Ik denk, dat voor je de zaag en slijptol er weer in zet, je eerst de wielen eronder moet zetten die het uiteindelijk gaat worden. Dan komen bepaalde lijnen en vlakken vaak heel anders over.
Ik vind nu de achterschermen bijvoorbeeld te grote vlakken, maar als de wielrand iets naar buiten gaat en er zit een dikke velg onder, valt het misschien weer heel goed mee.
Magneetklep vervangen? Wel duur grapje…
Raymond, huis ziet er zeeeer goed uit. De zwart / wit geblokte tegels in de keuken vind ik net iets te druk in combinatie met de rest, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Echt top verder!
1 vraagje! Waar is je keukenblad van gemaakt?
Hendel zal wel een keer vervangen zijn door eentje van een Astra…
Je kan ze ook via BMW krijgen. Ze schijnen in de oudere IX modellen te zitten, weet alleen niet of het dan om een E36 of E30 gaat…
De prijs van Opel is overigens zo hoog omdat je dan geen losse drukbol koopt maar een compleet set met magneetklep. De losse bollen heeft Opel niet meer…
-
AuteurBerichten