Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gaaf project man ik ga dit zeker volgen .
Kom wel even een keertje buurten bij je .Gr Patrick
Ja dat is inderdaad mijn advertentie goed gezien.
Komplete set kost 150 euro via http://www.mister-auto.nl
Moet dan meestal wel uit Frankrijk komen maar is daar wel goedkoop .
Dus ga daar maar een complete set bestellen let koppeling komt daar ook vandaan.Gr Patrick
.
Die koppelingsplaten zijn zeker prijzig .
Dus een standaard xe plaat voldoet ook prima.
Maar waar kan ik een losse xe koppelingsplaat halen? zijn meestal toch komplete sets.
Gr Patrick
Bedankt voor de reactie
Ik ga er gewoon mee op straat rijden
Je bedoeld zeker deze 2 koppelingen ?
http://www.stroevemotorsport.nl/Koppelingen/304931/881861_999777–Opel-Astra-Sachs-Koppelingen/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.stroevemotorsport.nl/Koppelingen/304932/881861_999765–Opel-Astra-Sachs-Koppelingen/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zijn er nog meer adressen waar de koppeling verkrijgbaar is? kon alleen deze website en M-tech maar die verkoopt alleen komplete sets
Gr Patrick
Bedankt voor je reactie
Ik ga inderdaad met een komvliegwiel rijden.
Wat voor racekoppelingsplaat zou je mijn aanraden ?
Mvg Patrick
18 mei 2013 om 07:04 In reactie op: Big Opels & Opelforum Snelwegmeeting Heemskerk 19 mei 2013 #17891930Kom ook wel even langs met de Corsa
Bedankt voor de reacties
Corsaboy hier kan ik wat mee bedankt voor info
Gr Patrick
Ik wil van 2 koppakkingen 1 maken, ik dacht dit vaker gedaan werd
met de z20let pakkingKan er weinig info over vinden over hoe en wat.
Gr Patrick
Eerste versnellingsherkenning is het niet draait nu gewoon 0,6 bar constant in de 4e versnelling alleen nog zonder overboost
Waar we wel achter zijn gekomen is dat er een flinke speling in het asje van de wasgateklep zit zou deze daardoor niet open blijven staan?
Weet iemand waar ik deze wasgateklep met as los kan kopen ?
Slangen amalvalve zijn goed aangesloten
En 1e versnellingskerkenning door gelust rij met een f16 bak
Het gaat om een standaard let moter en is net ingebouwd en ik heb ook geen storingen.
Wat ik nog vergeet te vertellen ik had eerst maar een druk van 0,2 bar met standaard afstelling 12mm schroefdraad tot aan de moer daarna wat op gedraaid en toen had ik 0,5 toen weer terug gedraaid en een veertje er tussen en nog steeds 0,5
Gr Patrick
10 april 2011 om 10:55 In reactie op: Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO #17852706Tering zeg hier schrik ik wel even van me oude kadettje er zo bij te zien staan.
Ze moeten hem in de brand steken achterlijke mongool
veel sterkte ermee
Gr Patrick
Het blauw witte draadje is goed die heb ik door gepiept vanaf het dashbord tot aan de dynamo
Kan het zijn dat ik de andere kleine aansluiting nodig heb op de dynamo
heb niemnd een idee wat het kan zijn
corsaboy je heb een u2u
zat er bij mij ook niet tussen
Gr patricK
Je kan linksvoor de steun gebruiken van de Kadett, rechtv oor de de baksteun van de Calibra, en links achter weer de Kadett steun alleen moet je dan wel een gat bij boren in de bak en M10 tappen.
Als je de andere 2 bouten er in zitten weet je precies waar je kan boren, en je moet nog wat wegslijpen om de steun vlak op de bak te krijgen maar dat zie je vanzelf.
Het schakelmechanisme van de Calibra gebruiken.
Gr Patrick
opgelost
:Phet is pin 53 en de draad is bruin/groen
Gr Patrick
ik heb het al gevonden
Gr Patrick
het is een c20let moter
Er zit ook een vulopening aan de bovenkant zit een wit dopje aan de bovenkant, die kan je eraf halen en dan kan je hem eruit draaien ik dacht sleutel 17.
Gr Patrick;)
Toch maar de nex ,dat scheelt je een hoop werk ziet er allemaal goed uit man
Gr Patrick:P
ik heb nu olie gekregen van M tech met de nummers 1940182.
En ik had nog een oud flesje staan met de nummers 1940768.ik geen idee wat ze aan doen zijn met die olie
Gr patrick;)
oke bedankt voor de reacties
Gr Patrick
-
AuteurBerichten