Inbouwen F28 in Kadett E

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Inbouwen F28 in Kadett E

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209542
    jtsl
      Lid sinds:
      2 June 2005

      Ik heb gezocht met zoekfunctie, maar niet kunnen vinden.

      Ik wil een C20LET met F28 inbouwen in mijn Kadett E GSI 16v. Welke 3 steunen heb ik nodig om motor en bak in te bouwen?

      Volgens mij moet ik alle steunen van de Kadett gebruiken, maar de versnellingsbaksteun achter past zeker niet. Moet ik deze ombouwen en zo ja, hoe?
      Tevens zou ik graag willen weten weten of ik het Calibra F28 schakelmechanisme of die van de F20 moet gebruiken.

      Alvast bedankt voor jullie reacties.

      #17478537
      tuner
        Lid sinds:
        15 February 2005

        Je kan linksvoor de steun gebruiken van de Kadett, rechtv oor de de baksteun van de Calibra, en links achter weer de Kadett steun alleen moet je dan wel een gat bij boren in de bak en M10 tappen.

        Als je de andere 2 bouten er in zitten weet je precies waar je kan boren, en je moet nog wat wegslijpen om de steun vlak op de bak te krijgen maar dat zie je vanzelf.

        Het schakelmechanisme van de Calibra gebruiken.

        Gr Patrick

        #17478538
        jtsl
          Lid sinds:
          2 June 2005

          Zeer bedankt voor je snelle reactie. Kan ik weer verder.

          Toen ik vandaag de turbo en uitlaatspruitstuk (met die 6 boutjes) bekeek, viel het mij op dat daar geen pakking tussen zit.
          In het EPC is deze ook niet terug te vinden, klopt dat?

          #17478539
          tuner
            Lid sinds:
            15 February 2005

            zat er bij mij ook niet tussen

            Gr patricK

            #17478540
            a-manta-turbo
              Lid sinds:
              5 March 2006

              klopt zit geen pakking tussen

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.