Timo

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: heel mooie GSI op Ebay Duitsland #18174064
    Timo
      Lid sinds:
      4 July 2004

      Ik heb er ook nog zo 1. Zeker zo mooi.

      In reactie op: Gordels kadett E montage achterin #17867870
      Timo
        Lid sinds:
        4 July 2004

        @Aapje wrote:

        Achter in de kofferbak, zijpanelen los trekken. Wijst allemaal voor zich…

        Moeren zitten in elk chassis gelast door de fabriek, dus deze zou je moeten kunnen vinden.

        Wil trouwens je een advies geven, 6 jaar stil staan is slecht voor o.a. d-riem, v-snaar, rubbere slangen, benzine-slangen, en andere onderdelen van rubber.

        Controleer _alles_ qua slangen, want je krijgt er anders gegarandeerd mee te maken.

        Dankje voor het antwoord.
        De GSI is al 19 jaar in mijn bezit en weet bijna alles van het ding motorisch.
        Distributie, waterpomp, div slangen zijn allemaal vervangen. grote beurt heeft hij ook gehad.
        Rijdt nog net zo mooi als vroeger. Hij heeft al die tijd onder een doek droog gestaan in een warme schuur.
        Auto is verder in nieuwstaat.
        Na de Kadett was ik overgestapt op een alfa 156 ( grootste fout in mijn leven ), daarna nieuwe model mazda 6 station 2.5 GTM en nu rijdt ik sinds kort een nieuwe Kia Sportage 2.0 crdi in het wit.

        In reactie op: Wie rijdt welke kadett #17277954
        Timo
          Lid sinds:
          4 July 2004

          Dit is mijn kadett ( heb hem nu 9 jaar ) en is vorig jaar geheel gerestaureerd ( de oude garde hier kennen mijn foto's in het restauratie topic op het oude forum ).

          Kadett staat lekker droog in de schuur op het moment en wordt volgende maand weer van stal gehaald om weer lekker te kunnen knallen.

          Deze auto heb ik er bij gekocht voor dagelijks woon werk verkeer.
          2.0 TS 16v met leer en alle denkbare opties.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)