Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nissens is gewoon een gebruikelijke leverancier voor radiateurs in de autowereld, geen problemen mee gehad! :thumbup :thumbup
meende dat ik goed gemeten had maar bleek bij mij ook het relais te zijn.
beetje raar dat het een overspannings relais genoemd word.
heb vorig jaar kleine 2weken met 18v laadspanning gereden (onbewust) toen geen ellende gehad. en nu met een paar maand stil staan schroeit ie meteen doormet wat voor vermogen rijdt jij dan met de fase3.5? en wat heb je aangepast en waarom?
gat is afgedopt met een stalen dop, en diff heeft geen wormwiel.
maargoed als je een f18 doet, doe er meteen een sper diff in, klik daar de wormwiel op.
Aha je had idd ook nog een topic er over ;)
succes met de bak! Starre sinter plaat ben ik zelf niet zo’n fan van als je er mee op straat rijdt, bak krijgt rare klappen. heb zelf altijd met geveerde koppeling gereden.
ik zal rustig om me heen kijken voor een andere bak welke m’n toekomstige vermogen aan kan! (y)
16 juli 2014 om 21:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373656Ben benieuwd wat voor achterdempers je gaat gebruiken, heb zelf GAZ schroefset instelbaar in demping onder mijn corsa gezet, scheelde 0,2sec op mn tijd! ( in de tijd dat we samen naar BB gingen waar ik m’n 11,9 zette met deze dempers achter ;) )
24 juni 2014 om 20:03 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373641Was een leuk weekendje (sleutelen haha) blij dat hij het weer deed en meteen je PR verbeteren :thumbup :thumbup
de corsa schreeuwt om een langere bak en lachgas ;)hoe is het met de z28net? misschien binnenkort maar eens buurten bij jullie ;) leuke projecten
is ook een optie maar die zijn 2massa. calibra niet. die heeft geveerde plaat en dik vliegwiel vandaar. en dat is wat de c20ne nu ook heeft en zoiets wil ik ook bij een r25 blijven gebruiken.
denk dat het wel gaat passen maar zou t graag zeker willen weten
Weerstand? het is een schakelaar, gesloten of onderbroken meer niet.
niet zo’n probleem van maken en gewoon kortsluiten, heb er nooit geen problemen mee gehad en al bij meerderen zo gedaan.
Schiet nu mooi op Jurgen! mooi topic zo!
die olie aanzuigbuis kan je die wel kwijt in een 18s carter?
:thumb :thumb :thumb
De plaatsing welke eerder word aangegeven is eigenlijk alleen voor breedband lambda sensors en heeft geen betrekking tot de sprongsensor.
zoals de jouwe gemonteerd zit mag er niks aan de hand zijn, denk dat het pech en verkeerd imitatie merk is.
Sommige motoren hebben ze nog veel dichter bij de kop zitten dan jij al hebt, kijk bijv. maar eens naar de c20let, onder de zelfde hoek en nog dichterbij gemonteerd ;)
Goed A merk halen, massa’s controleren en kijk eens wat jou laadspanning is.
welke kleur draden zitten er aan (waar de stekker wss aan gesoldeerd zit op de kabelboom dus)? dat zegt meer dan de kleur van de stekker.
enige 2polige stekker die daar in de buurt zit met een bosch stekker is de inlaat temperatuursensor.
1,7bar?
Vind ze maar eens zo….
als meer vermogen toekomst werk is zou ik mooi alles origineel houden en geen gedonder, als je het dan wil doe het dan pas allemaal in 1x goed.
in en uitlaat zijn beide goed voor 200+pk atmosferisch dus niet direct nodig lijkt mij.
nokkenassen word ie wat nerveuzer van wat niet altijd even prettig rijdt.
koppeling kan je wel een sinterplaat nemen met versterkte drukgroep, maar file rijden is amper te doen dan…
6 februari 2014 om 22:00 In reactie op: Verzekering wil graag second-opinion taxatiewaarde. #18215946wat een kut verzekering dan.
ben het hele jaar allrisk met taxatie rapport max 10.000km, enige eis was taxatie rapport welke een nette waarde gaf.
denk er wel om, net als wat louwe zegt hoe ben je verzekerd.
sommige verzekeraars hebben zelf dat als je een auto allrisk verzekerd en getaxeerd hebt en je krijgt schade dat ze alleen het schade deel uitkeren, is dit niet meer te verkrijgen krijg je de toen geldende catalogus prijs uitgekeerd. en dat kan schrikbarend laag zijn…. en je blijft met de schade zitten.tsja met 300+pk’s op dragslicks volgas in z’n 1e versnelling vertrekken vol grip, ja dan krijgt de bak wel een beetje op de kloten :kewlpics
hier het topic over de diff’s.
Klopt als je gewoon op straat rijdt en netjes normaal doet kan een bak echt wel 5ton mee.
heb een keer een calibra c20ne met 400.000km er op gesloopt met f16 bak, 0 onderhoud gehad vies goor ding en van binnen helemaal dicht gekoekt, maar wel vel helder rode olie uit de versnellingsbak….
f16 heb ik nooit gebruikt om te racen, f20 wel (met en zonder quiaffe)
2x origineel diff stuk/vast gehad
2x tandwielen er af gehad, 2e en 3e versnelling.
1x icm gebroken prise as.gebruik(te) nu al een poosje f18wr (geen +) en deze blijft nog steeds heel met c20let 300pk.
origineel f18 diff word in engeland ook wel betiteld als chocolate diff omdat deze snel stuk draaien.
Heb ooit eens een topic gemaakt met de diff verschillen.
Ja kan je gewoon overzetten.
Lekken via de klepgeleider? hoe hebben ze dat getest dan?
zou hem ergens anders heen brengen en laten afpersen dan heb je iig een indicatie waar hij lekt.
mocht hij om het buisje heen lekken (wat kan) dan zou ik het kanaal afdoppen met 2 stopjes en een leiding buitenom leggen, dan kan je het lekkend kanaal uitsluiten.
maar ik zie wel dat jij geen stopjes in het einde van het koelkanaal hebt, dan zou je deze zelf moeten boren en draad tappen.
tja lastige vraag als je er geen ‘doel’ bij hebt gezet.
als je leuk rijdende auto wil hebben zou ik t zoveel mogelijk origineel houden.
haha ja laats ook eens nodig om iets af te merken, vroeg ook om tipp ex… kwam die gene aan met zo’n roller….. :jerry
Bij mij staan ze er toch echt, alleen verdomd lastig te zien.
er staat een streepje op pijltje achtig iets aan de ontstekingszijde op het distributie huis, en een miezerig inkepingkje op de rand van de poulie aan de distrikant/achterkant.
met stroboscoop te flitsen en om het te zien moest ik de radiateurslang wegbuigen om het te kunnen zien.
1 tipje, ik merk de tekentjes altijd met een felle lakstift, anders zie je nog niks…
-
AuteurBerichten