Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Was mee met de rit vanuit zaandam naar de meet.
Vond het een erg leuke dag!! Heel veel mooie opels gezien zowel nieuw als de old school
Mooie opkomst Zo kom ik graag op meetings!Mijn astra g opc is rot op achterscherm LA.
Dit is al gespote geweest en is weer gaan rotten.. Je breek het zo af..
Heb een nieuw zijscherm gekocht en die gaaan we erin lassen en dan wel goed behandele.En olie lekkage:P
Mijne staat er ook tusse :D 61 FB VZ..
Heb nummer 348.
Ook nog steeds erg tevreden met de auto! Enkel momenteel bij de schade boer ivm roestplekjes die ik weg wil!
En voor een OPC1 meet ben ik wel in! :PHoop er nog heel wat jaar in te kunnen ploffen
Heb je wel het juiste achterdiff voor deze versnellings bak?? Als je dat niet heb is je bak/tussen diff zo weg.. :shock:
Wat is je bakcode?
Je heb een paar types voor dit model. Ook een type waarbij hij niet harder loopt dan een kleine 190.. en op 120km/h met een 4000rpm al fiets je wel zo door je versnellingen danEn zo heb ook een bak type met DCCD 5bak. Waarbij je een aandrijving heb met 35/65 dus meer vermogen op de achterkant en sper..
Ben wel erg benieuwd naar je eindresultaat. :thumbup
Die 5.25l is goed..
Dit gaat er bij mij ook steeds in.. Je heb ook een olie koeler te vullen..Zal idd wel een sensor weze.
Dat is het probleem.. Ik ben niet van plan 400eu uit te geven aan alleen een einddemper..
Als novus nu meteen de goeie had verstuurd was het goed.. Hun weten nu niet welke ze moeten hebben..Motor RB bijna binnen.. kan al niet wachten..
Onder tussen ook wat verder gegaan met de astra..
Zitten nu voor en achter spoorverbreders.. Ergede me dood dat de achterwiel zo ver naar binnen staken Nu spacers van 5mm op de achterkant heel stuk beter :thumb Nog geen foto van..Had al een keer een open luchtfilter gemonteerd. Dit beviel me totaal niet dit lawaai was niet normaal om aan te horen.. Plus heel duidelijk vermogens verlies.. (had ik kunnen weten.)
Dus maar een keer cold air intake gekocht omdat is te proberen dit bevalt me prima! geluid hoor je wel maar niet overdreven.Had hem eerst aangeslote op de orginelen lucht slang naar de gril.. zo hoorde je hem bijna niet reed wel al soepeler..
Dit nu verwijderd en de dikke slang geheel naar voren gelegt zoals op foto.. Geluid is harder en duidelijk dat de motor beter reageert.. onder vollast voel je het aanzuigen/trekke..?Na de voorpijp die lek was is nu ook me achterdemper lek..:S Morgen krijg ik me Novus sport demper gezien ik niks anders kon vinden wouw liefst orgineel, dus hoop niet op veel geluid.. Morgen dan ook meteen monteren en zal dan wat foto’s maken.
Dat terreim is gewoon triest :shock: ouwe bouwval met honderden auto’s.
Ginge toen kijke voor een honda legend.. Ding was compleet rot zoals vele auto’s daar.In het pand zelf staan wel dikke wagens.
We ginge met beetje ongeloof weg hoe hun daar werke:Pnooit dat ik daar wat koop
Al ziet die astra er indd op foto wel moi uit!Ik moest hiervoor mijn subframe erafhalen..
Dus met bak stuurinrichting enzo.. Weet niet of dat met elke blok moet bij een G.Mooi man..
Een subaru hart erin!!. Zelf een groot liefhebber van subaru en ook 2 gehad.
Gaat nog wat worde die boxer erin te krijgen denk?je heb zo te zien een impreza sti V3/V4.. De eerste impreza sti Met als goed is vf24 turbo goed voor 280pk!
Pas wel op zon blok is niet erg sterk.. drijfstang lagers lopen er geregeld uit.. Zeker als je veel hoge toeren draait.Ga ik wel even volgen dit ben erg benieuwd.
Oh let dan vooral niet op mijn reactie.. :shock:
Heb het zelf vorige keer zo moete doen namelijk.. anders kwam hij niet op spanning..Begin nu alleen te twijfele over zelfde motorcode.. denk het niet dan.
Het spannen doe je voor een groot deel met de waterpomp.
De waterpomp moet je ook niet meteen vast zetten, gewoon eerst alles monteren (waterpomp,spanner)
Dan leg je de snaar er omheen.
Nu kan je de waterpomp verdraaien. Officieel heb je hier een speciaal gereedschap voor, maar het lukt ook met een waterpomp tang. Deze verdraai je zo dat de snaar al wat strak staat. En dan de waterpomp vast zetten hierdoor komt hij ook wat strakker te staan.. De rest stel je met de spanrol. Weet zo even niet meer of je die indd tegen de klok in moet spannen (lijkt me eigenlijk niet??)Gr Steef
Misschien handig te vertellen om wat voor auto het gaat.?
Die is indd met ketting..
Naar mijn ervaring ermee wat ik tegen kom dat die dingen best olie gebruiken..
Al een heel aantal keer gehad dat het blok meer geluid gaat maken (getik) en dan kijk je olie pijl zit er niks in.. Waarbij er dan 2.5l olie bij mag..
Misschien een puntje om wat vaker te controleren dat olie pijl..Weet niet of dit vaker voor komt..? Heb dit zelf al heel wat gezien bij klanten..
Okee dan
Dan zit hij nu weer ongeveer goed.
Met die lekke voorpijp was het niet echt leuk meer.
Al is het stukkie naar me werk wel echt slopend hiervoor. 7km van me huis en dat geteld met 15 stoplichten :shock: en vaak nog allemaal tegen ook..:PMassa zouw idd kunnen zijn.
Kijk gewoon even bij de Min pool van de accu of die niet vervuilt is met corrosie of wat dan ook..
De massa kabel van de accu gaat naar de carrosorie. Dit wil ook wel een roestvorming krijgen wat ook een slechtere masse geeft voor de accu.Dynoma zorgt voor bijna al het stroom wat de auto nodig heb tijdens de loop.
Als hij al wat zwakker aan het worden is en je dus vrij veel gaat vragen van de dynamo gaat de motor indd wat groffer lopen om het allemaal maar bij te moeten benen.Zouw je dynamo gewoon een keer goed laten testen.
Ik heb een kist van sonic.
Had gedore maar dit lag voor mij niet lekker in me hand.
Wat de sonic wel doet wel vrij prijzig naar mijn mening.Hier mijn opctje
Nog steeds erg blij mee :D
Ik vermoed dat je interieur filter dan verstopt zit of het filter zelf heel vochtig is.
Hierdoor krijg je dat vele condens aan de binnenkant.Evt keer kijken onder je paravan of daar geen verstopping zit van bladeren of wat dan ook wat de weg naar binnen blokkeerd.
Wat dus alle vocht ophoud.Heey
Thanx.. Ik heb idd een nieuw flexibel deel ertussen gezet.
Was 28eu :thumb en er zelf onder gelast. Verbruik is meteen stuk beter!Enkel is nu me achter remklauw vast gelopen!! :swear En dat is wel een dure..
Van de week ook in duitsland met de opc, bij 215kmh wouw hij niet echt meer.. Wel veel wind en 4man erin.
En vandaag winterslofen erop.. toch wel een verschil.:P
Nieuw speeltje erbij! :P
kunnen we van de zomer lekker brulle.Na 1500 km ging de olie pomp kapot.. :(
Die vervangen en leek weer goed tot het lampie ging branden.
Dit bleek uit eindelijk de lamba sensor te zijn. Sinds die vervangen is rijd ik probleem loos rond :D
In middels al 10,000km gereden met het nieuwe motortje!De astra is eindelijk verlaagd!
Heb een setje AP veren gekocht 40/30.
In mijn ogen staat hij nu precies op de goed hoogte. Auto rijd merkbaar strakker maar zeker niet stug.
Ofwel toppie! :thumbWord steeds blijer met het karretje
-
AuteurBerichten