sport uitlaat opc1

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen sport uitlaat opc1

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263517
    steefopel
      Lid sinds:
      26 May 2013

      Hoi

      Na lang denken om een sport demper met niet al te veel geluid ben ik bij Novus uitgekomen..
      Een redelijke prijs en ziet er mooi uit.
      Nu heb ik een demper besteld voor een astra g, en bij gezegd dat het om een 2.0l opc ging dit was volgens hun goed dusja..

      Heb hem nu binnen en die uitlaat is net een rietje!! Passen zal hij maar dan knijp ik hem enorm..
      Mijn pijp diameter is 53mm en die van de novus 45mm, bijna een CM verschil.. Hun beweren dat het voor mijn auto is..

      Welke sport demper moet ik dan halen voor een OPC 1?? met de zelfde diameter??
      Word er best raar van er is niks te vinden voor die opc1..

      Gr steef

      #18209771
      relaxie
        Lid sinds:
        19 June 2012

        Tuurlijk wel maar novus is troep Remus maakt ze speciaal voor opc maar je kan ook een achterdemper laten maken ik was toen voor RvS vanaf de kat zo,n 400 euries kwijt Remus is kwaliteit prijs verhouding ook niet alles roest ook bij de flens af beter laten maken ik België lassen ze er zo onder

        #18209772
        steefopel
          Lid sinds:
          26 May 2013

          Dat is het probleem.. Ik ben niet van plan 400eu uit te geven aan alleen een einddemper..
          Als novus nu meteen de goeie had verstuurd was het goed.. Hun weten nu niet welke ze moeten hebben..

          #18209773
          Botho
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2009

            http://www.pmperformance.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            hier heb ik mijn kat laten flenzen en het hel stuk tot de einddemper laten maken van rvs voor 300 euro..voor 100 euro een 2e hands xebring gekocht…die weer netjes in de 650 graden verf gespoten en klaar…compleet custom uitlaatsysteem voor 400 euro en een waanzinnig geluid

            http://www.pmperformance.nl/opel.html#astra” onclick=”window.open(this.href);return false;

            hier staat jouw opc ook tussen maar dan de uitlaat net iets groter

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.