Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zou iemand mij ook de nl versie voor de Op-com willen doorsturen
dankjewel.
Net bij de Opel garage geweest, waar ik de auto vorig jaar gekocht had.
Hij testte en zei dat er geen problemen waren, en de koppeling niet doorslijt
of zo, met een paar ”trucks” die hij liet tonen, en test rit.Wss, was er iets met de plaatjes of zo dat bleven hangen, daardoor dat de koppeling over hit geraakte.
De garagist rade me aan, om nog te wachten met verdere stappen.
Hopelijk gebeurd het niet meer, geen rook meer, auto trekt weer normaal.
enige nadeel die stank blijf ik reuken, zelf door de ventilatoren.@theunm wrote:
weet niet hoe het met de belgische regels voor garantie is.
in nederland vallen slijtage delen als remmen en koppeling er buiten.
proberen kan altijd natuurlijk nee heb
Ja, dit valt hier ook buiten. Maar als je garantie hebt, betaal je wel bv voor de werkonderdelen, en werkuren valt dan onder garantie.
dus uiteindelijk betaal je 350€ inpl van €750+ denk ik.Beste,
Net van garage geweest, hij heeft de wagen zelf getest,en zei dat met het gewoon rijden geen probleem is, maar wanneer hij sneller wou vertrekken met snel op te trekken voelde hij ook dat de koppeling niet helemaal meer neemt ( minder trek kracht ) maar wel toeren.Dus hij zei dat de koppeling ver aan zen eind zit wss, maar normaal geen probleem om er rustig nog met blijven te rijden.
Ik kreeg een offerte van €751 met werkkosten en btw. ( koppeling )
Zou ik de garage nog proberen, waar ik de auto 1 jaar geleden kocht, waar net 1week mijn garantie over tijd is?
of zouden ze geen medelijden geven en gewoon de zelfde offerte geven.@theunm wrote:
werkt dat ook in belgenland ?
Nee idd, werkt niet in dit apen Belgen land;
zal morgen naar Opel garage gaan als die nog vooruit gaat.ow, sorry ja vitessen zijn versnellingen
met capo bedoelde ik dat ding dat je open doet voor je motor te bekijken.moest mjjn koppeling echt kapot zijn, hoeveel zou me dat dan kosten?
heb hem net 1jaar en 1week. dus 1week al geen garantie meer :s29 augustus 2013 om 22:13 In reactie op: hulp gevraagd bij het inbouwen van een versterker en subwoof #18169449hallo, ik zelf ben ook bezig men instalatie aan het installeren
dit is een goed filmtje https://www.youtube.com/watch?v=bCT0X3Oy8Qs” onclick=”window.open(this.href);return false;
maar omdat het in het filmtje een engelse auto is, en het stuur rechs is inplaats van links is er toch een beetjje verschil dat de + via de bestuurders kant moet inplaats van de passagiers zoals in het filmtje.
dit is de foto zoals je wss ziet in het filmtje maar dan aan de bestuurderskant onder je pedalen, moet je dat plankje losmaken en dan kan je er bij maar toch heel moeilijjk… je moet naast die kabelboom boren dan kom je uit bijj de motor zonder door een ijzereplaat of zo te gaan zeg je wel dat je iets van dun ijzer nodig ga hebben en daar een kabel kan aan hangen anders krijjgj je die kut kabel er niet door omdat het rubber het hol altijdj doet verdwijnen!gl hf :D
hoi, bij mij zitten de pioneer ts-q172c boksen er ook in de gtc
ze zijn natuurlijk beter dan die karton boksjes dat er eerst in zaten, maar heb toch nog altijd een probleem als ik iets luider wil kraakt de boel ook en niet zo zuiver, maar dat is denk ik door die kut cd30 en instellingen waar ik de helft niet snapt dat ik op +1,2,3,4 moet zetten of op -1,2,3,4, maar ik hoorde dat met een andere radio zowiezo de qwaliteit nog beter word?
volgendeweek komt de Pioneer AVH-X2500BT er in hopelijk word dan alles nog beter…heb nog een vraagje voor de opellers, toen ik men deur en zo er af haalde heb ik perongeluk 2 van die witte klik dingetjes kapot gekregen lol, enig idee waar je dat ergens kan kopen want waar men tweeters hangen hangt 1 kantje een beetje los :(
hoi, na goed gelezen te hebben zou ik ook de zelfde boksen als jou willen mee bestellen nu dat ik ook de radio elk momment ga veranderen.
wat is het beste, ze standard aan de gwne radio aansluiten? of heb je meer vermogen door de qwaliteit van de(boksen) dat je ze aan de versterker mee aanplugt?is dat schuim moeilijk voor het installeren? want ik ben nogal onhandig, lol
@Opeltje17 wrote:
Ja dat dubbel din inbouw frame moet je ook hebben anders gaat het niet passen.
merci voor de reactie, liever wel gehoopt dat het zo ging passen omdat het frame bijna even duur is als een gwne radio!
hallo, ik heb ook een vraagje als je de cd30 wild vervangen in een astra gtc. Ik zou graag de Pioneer AVH-X2500BT 2dinn willen steken
http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B432779/cid/7003/Pioneer_AVH_X2500BT/” onclick=”window.open(this.href);return false;mijn vraag is nu moet je dit ook kopen om het te doen passen http://www.mbcaraudio.nl/2-din-inbouwframes/5609-mb-2-din-inbouwframe-opel-001.html” onclick=”window.open(this.href);return false; of moet het origineel passe door die cd30.
ik zelf vind mijn boksen ook bagger drm dat ik ook van radio wil veranderen, gwn al voor usb zeker, daarna versterker aansluiten met andere boksen mss.
mijn excuse dat ik mijn vraag hier bijpost maar vind het niet de moeite om een ander topic te openen
groetjes SnArIs GTC
dit is mijn dikke vriend ;D
@ReneH145 wrote:
Ik heb ook een GTC uit 2007 met OPC pakket en dus sport knop maar merk wel degelijk een groot verschil. Zodra hij in sportstand gaat wordt hij aanmerkelijk rapper, reageert veel sneller op het gas. Weet niet wat voor motor jij erin hebt, in mijn geval een 1.9 DTCI(diesel dus).
Rene
ja mijne is een 1.7CDTI 101pk trekt wel nog goed maar ik weet niet dat er echt verschil is, want ik zet sportstand gwn altijd op voor de fun maar als ik het afzet is alles eig gwn het zelfde xd
@Vectragtsw wrote:
Je moet op de snelweg de cruise control aandoen en dan de sportknop dan zie je dat je toeren een klein beetje omhooggaan
heb geen cruise control ;(
-
AuteurBerichten