Astra H audio verbeteren

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H audio verbeteren

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 76 tot 86 (van in totaal 86)
  • Auteur
    Berichten
  • #18163595
    opel-mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2011

      Ah gelukkig, je gaat het nog vervangen, ik zie wel vaker in allerlei merken auto’s dat de achterspeakers een beetje bezuinigingspost zijn of soms helemaal weggelaten worden.

      #18163596
      SjoerdB
        Lid sinds:
        30 January 2012

        @pixels66 wrote:

        De vraag is alleen, hoe sluit je die aan, op de standaard radio zit geen tulp aansluiting toch?

        Die underseat subs zijn wel echt topdingen, in de Xsara had ik er ook een, perfect!

        Mwah, dat vind ik wel meevallen. Koop een fatsoenlijke composet aangestuurd door een versterker en je hebt hetzelfde effect. Ik doel dan ook op duurdere merken zoals Kicker, DLS, Ground Zero of SoundStream.

        #18163597
        Rubenvsi
          Lid sinds:
          5 August 2013

          heb ondertussen een cid scherm en cd70 NAVi gekocht.
          De gps kabel is onderweg.

          Ik mis alleen nog een rgb kabel en het raampje voor het cid scherm in het dashboard.

          Vandaag bij opel geweest met de vraag of ze mij daaraan kunnen helpen.
          Ze blijven daar maar roepen dat dit kansloos is omdat het allemaal compleet anders zou zijn.

          Naar aanleiding van jullie hulp en tips twijfel ik aan het antwoord van Opel.

          Enig idee hoe ik aan de onderdelen komen en of het überhaupt gaat werken?

          #18163598
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            De opel dealer van jou weet niet waar hij het over heeft dat is wel overduidelijk.

            Arjan van de ATC heeft in zijn astra ook een cd70 nav met cid ingebouwd dat gaat gewoon, mits alles natuurlijk correct is afgemeld en weer aangemeld in jouw wagen.

            ik zelf heb de gewone vervangen voor een gid met bijpassend raampje, kan allemaal.
            vaak kun je op ebay voordelig spullen vinden, anders een opel sloop opbellen.

            Mark
            http://www.AstraTuningClub.nl

            #18163599
            Lennart1800
              Lid sinds:
              2 May 2013

              Nog ideeen voor speakers achterin? Zitten deze gaasjes op dezelfde manier als in de deuren?

              #18163600
              snaris
                Lid sinds:
                4 September 2012

                hoi, bij mij zitten de pioneer ts-q172c boksen er ook in de gtc
                ze zijn natuurlijk beter dan die karton boksjes dat er eerst in zaten, maar heb toch nog altijd een probleem als ik iets luider wil kraakt de boel ook en niet zo zuiver, maar dat is denk ik door die kut cd30 en instellingen waar ik de helft niet snapt dat ik op +1,2,3,4 moet zetten of op -1,2,3,4, maar ik hoorde dat met een andere radio zowiezo de qwaliteit nog beter word?
                volgendeweek komt de Pioneer AVH-X2500BT er in hopelijk word dan alles nog beter…

                heb nog een vraagje voor de opellers, toen ik men deur en zo er af haalde heb ik perongeluk 2 van die witte klik dingetjes kapot gekregen lol, enig idee waar je dat ergens kan kopen want waar men tweeters hangen hangt 1 kantje een beetje los :(

                #18163601
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  30 cent bij de dealer..

                  #18163602
                  Lennart1800
                    Lid sinds:
                    2 May 2013

                    #18163603
                    opel-mark
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 March 2011

                      @pixels66 wrote:

                      30 cent bij de dealer..

                      inderdaad die kun je maar beter op voorraad hebben liggen, die worden door heel de auto gebruikt, en een setje kunststof bekleding ‘breekijzers’ is ook wel handig, een setje van 5 verschillende kosten maar iets van 15 euro maar dat maakt het demonteren een stuk makkelijker.

                      en een andere radio gaat de kwaliteit zeker verbeteren, de cd30 is maar een budget radiotje, veel moet je daar niet van verwachten.

                      Mark
                      http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

                      #18163604
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Een Pioneer ts-q172c set klinkt erg goed in mijn Opel Astra H.

                        #18163605
                        swebbie
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          22 June 2015

                          Speakers van een astra zijn standaart best redelijk, de radio daar in tegen de cd30 is echt ruk!
                          De cd70 em dvd90 zijn al stukken beter,
                          Je kan beter een amdere radio kiezen voor beter geluid, of een pioneer/jvc/ ander bekent merk als je echt meer wilt, dit icm een versterker en andere speakers/woofers.

                        11 berichten aan het bekijken - 76 tot 86 (van in totaal 86)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.