Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is er nog iemand die de software heeft voor opcom? liefst in het nederlands natuurlijk.
is al een hele tijd geleden dat ik hem nodig had. maar nu dus weer voor mijn manta c20xe..
Oke zal even verder zoeken.
dankje :thumb:thumb hahaha prachtig. Zo ben ik ook altija wat bezig
heb op me andere computer wel een handleiding staan. 60 pagina’s ofzo.
zal m vanavond wel even proberen te sturen als dat me lukt :thumbWaar kan ik dan beter dat spul bestellen?
Moet ook goed passen. Heb geen zin in troep dat niet past:thumb netjes. dit staat mij ook nog te wachten. alleen is mijn achterkant nog wel hard.
mag ik vragen waar jij die A stijlen en binnen schermen hebt besteld?
maar buiten dat om. ga vooral zo door :thumb :thumbTop. Dat wou ik even weten. Dankje :thumb
Even ter bevestiging voor mezelf.
Heb gehoord. In de v8 tuning dat ze zuigerveren op maat moesten knippen.Is dit bij de cih motor en andere type motoren ook zo?
Niet dat ik zulke motoren met elkaar vergelijk maar ik vraag het me gewoon af.Mvgr.
Oke. Zal ik dat nog even doen
top :thumb
allemaal klaar.
alleen nog foutmelding lucht inblaas pomp die ik niet meer heb.
vindt t wel goed zo. king:Heb ff met omega specialist over gehad.
die zij dat het niet uitmaakt.
Heeft hetzelf de in zijn monza
dat draait foutloosJa
heb nu dus geen storingen meer. maar lampje brand nog wel. op-com er aan.
geen klopsingaal. kan noodloop zijn want als ik ze er bijde af trek loopt hij niet anders. daarbij kan ik ook de stekkers lambdasodes uitelkaar trekken.
halgever kan er ook nog bij af. dan is hij alleen nog trager in toeren. was die sws al vanwege noodloop.
heb even bij meetwaardes gekeken daar stond. transmissie, automatisch… dat is nu dus handbak. kan hij hierdoor ook in storing gaan of niet?
zo niet. wat zou dan een oorzaak kunnen zijn van die noodloop.je weet het begin en eind punt. tog niet meer zo moeilijk dan.. trek gewoon een nieuwe kabel
Tog nog bedankt voor de info. Zo hè ik het ook al aangesloten :thumb
Idd omega b ligt nu in mijN omega A
Is allemaal mooi schoon en recht.
ff contact spray op gedaan. Geen verschil.
nog steeds waardeloos.
codes op contact zijn..
12
87
59
74
129
33
144
46
47
31
12Wat invloed heeft op vermogen is allemaal te hoog of te laag voltage.. Hoe krijg ik dat goed. Massa al ge probeert maakt niks uit.
oke,, heb de uitlees stekker er weer aangemaakt. met op-com uitgelezen gewist, opnieuw geladen en klaar.
foutcodes allemaal weg. kon het niet geloven maar ze blijfen ook echt weg en komen niet meer terug.Oke, dat wordt uitzoeken dus.
Bedankt in ieder geval28 augustus 2014 om 08:23 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310143Staat me iets bij over stuurbekrachtiging en remolie reservoir.
Weet t alleen niet zeker.:thumb en niet vergeten een regenpak aan te doen.
Alle kleppen eerst een kwart. Dan nog 2 x het rijtje af.
Niet in 1 x een klep 3/4 aandraaien.Sucses :thumb
nog even een vraagje,
nu over nokkenassen van krause.die 304 – 296 – 280 graden nokkenassen kunnen hun leveren voor vaste en hydro stoters.
wat is beter/verstandiger met zo’n nokkenas? en waneer is het aan te raden om voor vaste stoters te gaan?bvb dank
Heb hem vandaag weer opgehaald, er is een nieuw diodeplaat ingezet.
De voedings kabel was nog goed, heb wel even een extra massa kabel getrokken.
We zullen het zien. Iig bedankt voor de reacties :thumb. Top!Zal ik morgen na kijken. Bedankt voor de tip :thumb
lees namelijk hier en daar dat als je orginele vliegwiel afdraait, dat ze dat nog wel eens uitelkaar willen knallen.. hang er natuurlijk ook van af tot hoe ver je hem laat afdraaien. maargoed.
heb wel geleerd ,, als je wat doet, doe het dan goed!!oke,, en is dit een vertrouwder alternatief dan een orginele afdraaien?
ben al vast wat info aan het verzamelen voor de winter 2015.Och jah tuurlijk haha. Bedankt voor de reacties :thumb
-
AuteurBerichten