Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor de verschillende meningen.
@Basgsi wrote:
Vanavond op de A12 van Arnhem naar Duiven kwam ik een blauwe speedster turbo tegen.
Paar keer uitgenodigd voor een sprintje maar geen reactie, terwijl de omstandigheden perfect waren.
Was rustig op de A12 waar de trajectcontrole is weggehaald, maar de beste man gaf geen reactie.Wel beetje jammer dat hij daarna aso van de linkerbaan invoegt voor afslag duiven en waar het van 2 baans
1 baans wordt wilde hij toch laten zien hoe snel de auto was en terwijl ik netjes invoeg rijdt hij nog 4 auto’s voorbij
waar het eigenlijk niet meer kan en pakt het verdrijvingsvlak vol mee :wtf Waar het kan rustig rijden en daarna
als een aso door het verkeer begeven waar het druk is en iedereen door jouw vol moet remmen :fy1Was het rik hak niet met 600pk ja die doet denk ik geen moeite moet je toch eerdermet een veyron naast gaan staan. :thumbup
@RISL wrote:
Ow, en gisteren een zilvergrijze Speedster Turbo met xenon en diffusor.
Volgens mij vader met dochter, op de snelweg, ik denk A13, A20 of net al begin A16, ter hoogte van Rotterdam??? Gistermiddag rond een uurtje of 17:00?Zal eens kijken op de foto’s voor exacte locatie en tijd.
Ik ?
Ngk maken hele sterke bougi”s dus het stotteren en slechts lopen komt volgens mij door het niet weten welke bougi erin moet en het niet afstellen van de bougi.
After going back and forth trying to figure out what plugs to buy I finally got set on NGK Iridiums and ordered the BKR7EIX.
Well after correctly gapping them to .040 I noticed how much of an angle the ground strap now had.
At the out of the box gap of .032 the electrode was oriented about .020 in from the end, at .040 it was in about .008.
I couldn’t install a plug that looked like this.
So I called NGK and was informed that the BKR7EIX was available in a few gap settings, the regular one was @ .032 the BKR7EIX-11 was @ .044 and was also available as larger as .060
The 11 stands for 1.10mm like the stock plugs 10 stands for 1.04, these are 100% easier to gap and look 300% better when set at .040 too!
Just thought I would pass this along.
Zoals je ziet is de ngk BKR6EIX BKR7IX BKR8IX in verschillende gaps te krijgen en je zal voor jouw motor de perfecte gap nog kunnen afstellen wat ik hier in het forum bijna niet tegenkom maar wel op engelse z20let fora”s
NGK IRRIDIUM VOOR OPEL
BKR6EIX 200-260pk
BKR7EIX 260-350pk
BKR8EIX 350-450pk@Bluns wrote:
Idd, die set staat ook op de site a €2500,-
Weet vrij zeker dat dat elders een stuk goedkoper kan..
Dus jij denkt dat je elders goedkoper 3000pk kan krijgen :wtf
Ik had ook orginele opel slotbouten met meedraaiende buiten kant en je raadt het sleutel kwijt,
Dop 22 erover geslagen met grote hamer had ze alles 4 binnen 5 minuten eraf nooit geweten dat het zo makkelijk was.
@81supporter wrote:
Ik heb wel eens iemand ingehaald zonder luchtfilter op de snelweg.
Snap het hele probleem niet.
Je had dat filter ook eerder kunnen bestellen , maar als zon idee op komt als poepen dan helpt niets meer en levert geen winkel snel genoeg natuurlijk.Doe mij maar K&N .
Dat is bewezen kwaliteit.Ja dat kon niet want ik had nog niet eerder met hem gesprint pas toen ik gesprint had merkte ik dat ik op de snelweg genoeg was voor die m5. Nu met die twister scheelt een hoop de vraag naar lucht was enorm op hoge snelheden. Of het komt doordat de motor nu koudere lucht krijgt wie zal het zeggen.
Ga geen 3-5 dagen wachten als ik het vrijdag wil inbouwen, :ass
Wel ik heb de ervaring in scooters heb een tovami testbank gehad en die katoenen powerfilters geven altijd minder pk”s van een matje en de pk”s verschillen waren best wel groot te noemen. Nu zal een auto niet heel veel lucht aantrekken dat een katoen filtertje het niet kan geven daar ben ik niet bang voor maar wil gewoon het maximale halen.
Heb bij de plaatselijk autoshop een twister filter gehaald was niet de bedoeling maar inlegfilters zijn gewoon nergens in de buurt zo te koop alles moet besteld worden.
Aangezien mijn maat een m5 e60 heeft wil ik op de snelweg hem ook in kunnen halen.Maar heb gisteren getest wereld van verschil niet normaal z20let stage 2
Van de week wou ik dit ook gaan doen maar nergens zo”n kutinlegfilter te koop alles moeten ze bestellen. Ik heb een z20let stage 2 speedster turbo Nu boven de 100 doet die niet heel veel meer. Dus ik wou een goedkope upgrade doen. Orgineel filter eruit en heb die tuut gezien wat een klein kut gat zeg. Naar de plaatselijke autoshop voor 30 euro een powerfilter gehaald en bij de fixit en pvc buis 75mm boel gemonteerd bij mijn linker luchthapper Wat een verschil echt niet normaal Leek wel of die gechipped was naar stage 2.5 ook boven de 100 krijg ik weer een duw in de rug motor is veen levender geworden, Doordat het orginele luchtfilter niet meer de luchtstroom bij mijn linker luchthapper blokkeerd krijg mijn motor nu ook meer koele lucht.
Arp drijstangboutjes
Biesheuvel heeft hem niet en ik wil hem vandaag halen en nie over een week alle internetshops duurt minimaal 3 tot 5 dagen daar heb ik niks aan
Ik denk dat het verstandig is om een pol te houden welke marktplaats we willen.
Of mischien nog makkelijker gebruik alle bij de marktplaatsen en kijk einde van de maand welke er over blijft.
Geef mij maar het oude marktplaats maar hier met reacties vindt dit ook 3x niks :thumbdown
Hmm dan dan die wel naar het kerkhof gegaan zijn. :hmmz
Iemand nog idee of deze nog op de weg is ?
Dat was de mijne ook met 340 pktjes erin king:
Wolf in schaapskleding met 1.4 swing op de achterkant :jerry
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel/corsa-2-0-16v-op-kenteken-106319147.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Staat inmiddels weer te koop voor 1800 euri.
Mooie corsa had ik veel interesse in om de c20let erin te hangen maar na de verhalen hier lijkt het me geen auto om even boven de 200 mee te rijden.
Weet iemand wat er met mijn oude corsa b is gebeurd ?
corsa b c20let Kerni is deze nog wel op de weg gekomen ? nadat ik hem gratis had weggegeven.
Ik zoek nog eigelijk een leuke corsa let met 2.0 liter op kenteken
@vlieger wrote:
Hallo,
Ik zal mij maar even voorstellen voordat ik twee sets Powerflex bussen aanbied op jullie mooie forum.
Ik ben Emile en ik rijd al sinds 2004 bijna iedere dag in mijn Opel Speedster 2.2 die sinds een paar jaar voorzien is van een Hitec supercharger (250pk). Ik geniet iedere dag van mijn auto maar natuurlijk vooral als het mooi weer is, hoewel ik de afgelopen winters ook de sneeuw getrotseerd heb. Wat scheelt is dat ik maar 17km van mijn werk woon. Af en toe doe ik mee aan een trackday zoals komende 15 juni weer, als Autovisie deze organiseert op Zandvoort. Ik ben een vrij rustige rijder maar het is wel lekker om hem af en toe een keertje goed uit te laten :D
Hieronder een foto van mijzelf in de auto …Groeten,
EmileHad ik niet met jouw gesproken in de buurt van strijen op die boeren landweg ?
14 december 2011 om 07:35 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925562Dat je daar tijd in steekt :wors Ik zou er gek van worden.
Moet wel toegeven als ik nog een keer geld teveel heb nog steeds een corsa b laat uitvoeren met een z20let en 300pk dat blijft gewoon teveel fun.
Waarom kosten op je hals halen voor een leh turbo als je let nog heel is ? En wie rijdt er 120k binnen nu en ?
Waarom wil je een leh turbo ?
Orgineel levert die ook maar 240pk Als je de let turbo chipt heb je dit ook. Je kan tot 265 pk met je let turbo op hoeveel zit je nu trouwens ? Aan die leh turbo heb je niet veel als je rest ook niet aanpast zoals cat vervanger injector intake grotere intercooler dus als je dit allemaal niet doet heb je er niet veel aan.
Deze informatie kwam ik uit bij een ander forum
– PHASE-3 SPORT-Hochleistungsturbolader
Mit vergrößerter Kompressorseite und auf Kundenwunsch doppelter Kolbenringabdichtung des Wellenläufers
http://www.eds-motorsport.at/shop/index.php?main_page=index&cPath=111_91_82_83_85&sort=20a&page=4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
K04 Sport-Hybridturbolader phase 3 phase 3.5
Iemand mischien een foto van een orginele z20let lader dan ? Dacht dat dit een orginele was.
Dat staat zelf in de titel waaronder de turbo verkocht werd.
Eds z20let phase3 Turblader goed voor 300pk 1.5 boost
Het is een z20let lader
EDS z20let fase3 Turbo (K04; goed voor 1.5bar boost en ~300pk/430nm)
Dit stond erbij
-
AuteurBerichten