Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is de ABS unit
Eigenlijk zou je voor de veiligheid voor jezelf en anderen er niet eens bij na moeten denken of het doorgeroest mag zijn. Gewoon nieuw stuk in lassen.
heb em ook ff bekeken.
ik ben 34 en rij een astra h station van 2005
ik heb em binnen. bedankt vvor de moeite
12 januari 2013 om 19:58 In reactie op: Compressiemeter stijgt naar 10bar, zakt daarna na 0bar #18094476massa gaat via het ijzer van de startmotor zelf.
hoef je dus niet apart aan massa te hangen.
motor zit namelijk ook ergens met een massastrip aan het chassis vastals het goed is moet er dan verschil zijn.
als het lampje brand is de spanning te hoog of te laag.
te hoog is boven ong 14.7 volt
te laag is ong 12 volt12 januari 2013 om 15:21 In reactie op: Compressiemeter stijgt naar 10bar, zakt daarna na 0bar #18094453gewoon ff testen zoals beschreven in 1 van mijn eerde posts.
dan weet je of het nog doet ja dan nee.
dikke rode vanaf de accu zit samen met een dunnere rode met een moer vast op de startmotor.
zwarte zal je der op moeten schuiven en de bruine weet ik zo even niet
kom je wel achter als je de startmotor test. gene die het relais inschakeld daar moet de zwarte op.zou bijna denken aan een massa kabel die niet helemaal fris meer is.
dynamo schijnt wel van die rare storingen te geven.en anders wimv6 ff een berichtje doen.
die heeft em volgens mij ook net omgebouwd.heb net een boek van de ascona gekocht via internet.
krijg em volgende week binnen.
zal wel ff in de schema’s duiken om te kijken hoe het dan zit, mocht het er in staan
als ik er achter ben post ik het wel12 januari 2013 om 14:27 In reactie op: Compressiemeter stijgt naar 10bar, zakt daarna na 0bar #18094449maak eens een fote van de startymotor zoals je die nu aangesloten hebt.
startmotor kun je kontroleren met behulp van startkabels.
denk dat het dan het beste is dat je de startmotor er af haalt en dan probeert.
massa op het gedeelte waar je een bout in draait om em vast te zetten
en + op degene waar je dew dikke rode vanaf de accu op zet OF de kleine aansluiting zodat het relais ingeschakeld word.
moet het allebei doen.
had een c coupe waar je met de ene het relais inschakelde en met de andere de startmotor liet draaien.
nu een ascona en die moet dan weer op de kleine aansluiting. gaat het relais inschakelen en de motor draaien.
hoop dat je er wat aan hebt.heb ook nog een ascona met zoon gasfabriek
zou je mij ook 1 willen toesturen?email r.bron3@chello.nl
bvd rob
mijn auto’s vanaf 1997
ford escort van 1976
opel kadett e gt 13s van 1987
opel kadett gsi 2.0i van 1989
opel calibra 2.0i van 1991
opel gt 1.9s van 1970
opel astra g 1.6 16v sport van 1999
opel astra g 1.6 16v station van 2001
opel kadett c coupe 1.2n van 1977
opel astra h 1.6 16v station van 2005
opel ascona c 1.6s van 1984de oldtimers of joungtimers hoe je het noemen wilt heb ik er bij gehad als 2de auto.
astra h en ascona zijn er nu nogeen goede 9
in de rode
4 januari 2013 om 16:17 In reactie op: varajet flenspakking spruitstuk => varajet c ascona 1,6sh #17967950bij wie heb je em in duitsland besteld dan ?
ben namelijk ook 1 nodigeigenlijk een combinatie van opel fiksen veel eten en een drankje zo hier en daar :D :thumb
22 december 2012 om 11:37 In reactie op: jullie mening over mijn verlichting (poll) MAG OP SLOT! #18086825gekozen voor smoke koplampen
Zou toch bijna denken dat je waterpomp het begeven heeft….
dan denk ik niet dat je thermostaat kapot is.
als die open blijft staan word je kachel ook niet warm.word je kachel wel lekker warm dan?
anders misschien de sensor of een slecht kontakt ergens.@Ben1960 wrote:
@TerryB wrote:
Over goedkoop gesproken: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=224798722&cd=634903942100000000″ onclick=”window.open(this.href);return false;
1500 euro zonder de bbs velgen :wtf.
Op foto 3 zit het stuur recht en op foto 5 zit het stuur links.
zou ik toch nog maar eens goed kijken
volgens mij zit op allebij de foto’s het stuur toch echt links.zou gewoon ff naar de dealer of de plaatselijke onderdelenboer gaan.
die weten je precies te vertellen wat er in moet.
weet wel dat je de elektrodenafstand groter moet houden dan op benzine
moet geloof ik 1mm zijn -
AuteurBerichten